Tää Christian Casagrande laulaa samaa paskaa joka perjantai!
Miten toi Mike jaksaa sen aina pelastaa?
Vetäis sitten jotain muutakin välillä, mutta näitä ikivanhoja heavy-biisejä, hyi vittu!
Kommentit (21)
Mun mielestä se viime viikon veto oli vähä erilainen, rauhallisempi.. Tän pvän jakson katon vasta myöhemmin.
Just sanoin miehelle, että laulais nyt jotain muutakin kun näitä kirkumislauluja...
se ei laula vaan huutaa noi biisit läpi. En ymmärrä suosiota en... kaikki biisit kuulostaa samanlaiselta rääkymiseltä
Toi äijähän on huippu -mahtava positiivinen persoona ja mahtava meininki..! Menkää te mammat sohvan pohjalle kuuntelee Phil Collinsia! :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:19"]
Menkää mammat laulaa jotai itkuvirsiä jos ei Gunnarit kelpaa!
[/quote]
Ei ole oikeastaan siitäkään kyse, mutta voisi jo pikkuhiljaa näyttää mitä MUUTA osaa, vai onko kyse siitä ettei osaakaan.
Ja miten nuo muut näyttävät MUUN osaamisensa... Kevyttä poppia tai r'n beetä. Jepajee! Olis mukava nähdä, että Inga vetäis rokkia.. ?! Tuo mies vetää erittäin hyvin sen minkä todella, todella hallitsee. :)
Ja miten nuo muut näyttävät MUUN osaamisensa... Kevyttä poppia tai r'n beetä. Jepajee! Olis mukava nähdä, että Inga vetäis rokkia.. ?! Tuo mies vetää erittäin hyvin sen minkä todella, todella hallitsee. :)
Mun mielestä tosi moni vetää ihan erilaisia biisejä joka kerta, vain yksi poikkeus joukossa.
No menihän matalalle sun kommentti ..........miehellä on taitoa ja ääntä
Tästähän rokkenrollissa on juuri kysymys.........ette oo eläny kaheksakytluvulla :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 00:26"]
Menikö sinne finaaliin sitten muita kuin äijiä?
[/quote]
Meni tää Saara Aallon sisko yleisöäänillä (wtf..) Siks Krisu putos.. :(
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 00:26"]
Menikö sinne finaaliin sitten muita kuin äijiä?
[/quote]
Meni tää Saara Aallon sisko yleisöäänillä (wtf..) Siks Krisu putos.. :(
Hevibiisejä? Christian? Täällähän musiikin asiantuntijat kokontuu, ai hitsi miten en oo aiemmin huomannu. Mites tää Antti whatever... Makuasia, sen biisit on olleet mun mielestäkaikki samanlaisia kuten Emiliankin, hänellä on kiva ääni mutta paskat biisit. Mix Suomessa dissataan rokkia(paitsi hevipaskaa), en oo ikinä tajunnu. Michael Monroe on nyt kaikkien kukkahattutätienkin (ja kakaroiden) mielestä niin COOL kun joku ulkomaalainen, Slash ym, sitä kehuu. Muistan hyvin tuon mainitun 80-luvun koska olen ollut Hanoi Roxx fani yli 30 vuotta. Menkää kuulkaa ensi vuonna sinne laulamaan ja kommentoidaan sitten täällä uudelleen teidän lauluja & biisivalintoja. Kertokaa mulle joku monipuolinen laulaja? Eikö kaikkien hyvien laulajien biisit ole juuri HÄNENlaisiaan samanlaisia? Siksihän me jostain laulajasta juuri itse pidämme. Musiikki on mielestäni kuin ruoka, makuasia...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 23:12"]
Tästähän rokkenrollissa on juuri kysymys.........ette oo eläny kaheksakytluvulla :D
[/quote] Mä oon elänyt jopa 60-luvulla. T:4
Syvältä, mutta aivan varmasti finaalissa.