Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Simänpaineiden mitaus??? APUA :(

Vierailija
22.02.2013 |

Missä silmänpaineet voi mittauttaa? Terveyskeskuksessa? Silmälääkärissä ainakin, mutta melko kallista varmasti ;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan missä tahansa optikkoliikkeessä. Maksaa 5-15e. Ja toimitus kestää n.5min. Ei laiteta tippoja.

Vierailija
2/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula mitattiin optikolla kun kävin näöntarkastuksessa, soita johonkin ja kysy tekeekö ne sen! Ei satu, on vaan vähän inhottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei sen enempää maksaisi? ;O Tiedän millainen operaatio se on, olen muutaman kerran joutunut siihen (sairaalassa ollessani). ;( Voinko siis vain kävellä johonkin optikkoliikkeeseen ja pyytää silmänpaineiden tarkastamista?

Eivät siis tee terkkarissa?

Vierailija
4/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on terkassa mitattu tapaturman yhteydessä kun oli pieni silmävamma. eivät tee kai rutiinisti, tuollakin oli yksi sh joka sen osasi jotenkuten ja sekin oli hirveää törkkimistä silmään kun silmälääkärin tekemänä se kestää vain pari sekunttia ja ei ole edes kovin ikävää.

luulisin et terkas tekee jos lääkäri pyytää.

Vierailija
5/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit mennä mihinkä tahansa optikkoliikkeeseen ja sanoa haluavasi mittauttaa silmänpaineet. Ei maksa montaa euroa ja tosiaan kestää alle minuutin. En usko ,että tarvitsee edes aikaa tuon takia varata.

Toki tarkempi tulos saadaan vasta silmälääkräillä joka sitten maksaa, mutta kyllä tuo optikon mittaus jo kertoo taritseeko lääkärille sitä lähteä mittauttamaan.

Vierailija
6/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!! :)

Kävin optikolla, 10 euroa maksoi. Silmänpaineet oli 15 ja toisessa silmässä 18. Eli hyvät oli :)

Vierailija
7/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin mittauttamassa terveyskeskuksessa sairaanhoitajan vast.otolla ihan ilmaiseksi.

Vierailija
8/8 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin aamulla soittaa terkkariin, mutta eihän sieltä kukaan vastannut :/ 20 min jonotin puhelimessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi