Millaisia puheluita tai viestejä olet saanut jotka tulleet selkeästi väärään numeroon?
Mulle tullut mm. varauksia mökistä. Kerran soitettiin taksi ja vanhaan kunnon lankapuhelin aikaan kysyttiin labratuloksia. Kerran sain onnittelutekstarin vauvan syntymän johdosta. Hauskinta tässä oli että olin juuri edellisenä päivänä plussannut, mutta kukaan ei tiennyt siitä vielä
Kommentit (28)
Joku känninen täti soitti mulle kolme kertaa kysyäkseen olenko minä Nipa Niemisen tytär. En ole.
Ohi aiheen. Mulla oli varattu aika hierojalle. Jouduin perumaan sen ja soittaessani hieroja oli juuri kaupassa. Sanoin että ihan sama mikä päivä seuraavalla viikolla kaikki käy. Hieroja lupasi tarkastaa kalenterinsa ja infota mua viestillä. Viestiä ei kuulunut ja jouduin soittamaan perään. Oli kuitenkin lähettänyt viestin jollekin vaan ei mulle. Ei kuulema ilmaantunut koskaan tämä toinen hierottava paikalle.. 😂
Veljeni sai joskus viestin jossa toivotettiin tervetulleeksi naisten iltaan. Ei ollut tarkempaa osoitetta vaan joku Pirren mökki, niin ei sitten mennyt
Soittaja kysyy: "Onko Sabina?"
Minä: "En tunne ketään Sabinaa."
Puhelu katkeaa.
Näitä puheluita tuli välillä monta päivässä, ja sitten saattoi olla kuukausien tauko, ja taas uudestaan. Varmaan 2-3 vuoden ajan niitä tuli, ja yleensä keskellä päivää.
Kerran olimme anoppilassa, kun se Sabinaa kaipaava miehenääninen henkilö soitti. Annoin puolisoni veljen vastata. Tämä ihme höpöttäjä alkoi jututtamaan soittajaa ihan tosissaan, ja sopi jotain tapaamista johonkin Porvoon Essolle tms. Kukaan meistä ei edes suunnitellut olevansa sovittuna ajankohtana lähelläkään Porvoota.
Sen jälkeen ei ole niitä puheluita tullut.
Sain kerran viestin, jossa kirjoitettiin Poliisi-tv:n tai jonkun muun rikosohjelman kuvauksiin osallistumisesta. Oli väärä numero. Kerran känninen äijä soitteli minulle jostain sormuksesta monta kertaa ja muutama kuukausi myöhemmin sain kutsun oikeuteen jostain petosasiasta. Minun puhelinnumeroni oli sotkettu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran viestin, jossa kirjoitettiin Poliisi-tv:n tai jonkun muun rikosohjelman kuvauksiin osallistumisesta. Oli väärä numero. Kerran känninen äijä soitteli minulle jostain sormuksesta monta kertaa ja muutama kuukausi myöhemmin sain kutsun oikeuteen jostain petosasiasta. Minun puhelinnumeroni oli sotkettu asiaan.
Tulipa tästä mieleen puhelu jossa kyseltiin joko sormus on valmis. Kai johonkin koruvalmistajaan minut sekoitettiin
Iäkkäämpi nainen oli jättänyt puhelinvastaajaani viestin, että "Voisitko pyytää sitä "Sannaa" hakemaan sen "Maijan" sieltä tienristeyksestä, kun täällä alkoi just lehmä poikimaan, enkä nyt oikeen kerkee".
Olin alaikäinen ja puhelimeni oli äitini nimissä. Sain vihaisia viestejä tai puheluita (en muista, siitä on niin pitkä aika) keski-ikäiseltä naiselta, kuinka minun (äitini) pitää jättää hänen miehensä rauhaan jne.
Sanotaan vaikka että äitini nimi olisi Pirjo, tämä nainen vielä kysyi että onhan tämä Pirjon numero, kerroin ettei ole vaan olen Pirjon tytär. Nainen jatkoi minulle kiukkuamista kunnes selvisi että hänellä oli väärä Pirjo (eri sukunimi). Olin hieman järkyttynyt naisen käytöksestä ja syytöksistä äitiäni kohtaan, olin LAPSI. Eikä hän edes pahoitellut kun selvisi että hän etsiikin eri Pirjoa.