Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia puheluita tai viestejä olet saanut jotka tulleet selkeästi väärään numeroon?

Vierailija
29.06.2020 |

Mulle tullut mm. varauksia mökistä. Kerran soitettiin taksi ja vanhaan kunnon lankapuhelin aikaan kysyttiin labratuloksia. Kerran sain onnittelutekstarin vauvan syntymän johdosta. Hauskinta tässä oli että olin juuri edellisenä päivänä plussannut, mutta kukaan ei tiennyt siitä vielä

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottissävytteisiä viestejä nimimerkille. En tiedä oliko joku vahingossa vai tahallaan ilmoittanut numeroni senssipalstalle

Vierailija
2/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri vaihtanut numeroa kun joku soitti ja ilmoitti tulevansa traktoria katsomaan, muuten hyvä mutten omista mitään moottorikulkuista ajoneuvoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniläinen naikkonen soitti ja kyseli miksi mun nro miehensä puhelimessa. Yritin asiaa selvittää. Miehen nimi ei sanonut mullle mitään enkä muutenkaan osannut syytä sanoa. Nainen ei tietystikään uskonut minua ja pakko oli katkaista puhelu, kun vaan jankkasi samaa asiaa. Soitti vielä 2 kertaa uudestaan mutten vastannut

Vierailija
4/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tablettini prepaid-liittymän numero on jonkun velkaisen naisen vanha numero. Maksumuistutustekstareita tulee mm vuokra-asunnosta, vaateliikkeistä, perintätoimistoilta ja soittoja tulee sähköyhtiöiltä sekä lehtifirmoista.

Vierailija
5/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sai 8-vuotiaana ensimmäisen puhelimensa. Ensimmäinen tekstiviesti, minkä hän sai, tuli jostakin maatalouslaitteiden korjaamosta. Viestissä kerrottiin, että lypsykone on nyt kunnossa ja noudettavissa.

Poikaparkani oli ihan ihmeissään, kun ei tiennyt, mitä olisi pitänyt tehdä. Hän kun ei tarvinnut lypsykonetta. 😄

Vierailija
6/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai soittoja joltain mustasukkaiselta äijältä, joka oli kiinnostunut tietämään, miksi työkaverin nro oli hänen vaimonsa puhelimessa. Asia oli täysi mysteeri, kunnes selvisi, että vaimo oli ottanut käyttöön lapsensa vanhan puhelimen, jossa oli lapsen entisen opettajan nro. Tämä entinen ope on työkaverini.

Mutta kyllä ihmiset elävät ihan sairaissa parisuhteissa. Hieman noloa olisi, jos oma puoliso ratsaisi puhelinta ja soittelisi numeroita läpi.

Toisaalta tässä ei voi sanoa, että puhelu olisi varsinaisesti väärään numeroon tullut...

Vierailija
7/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani iltapäiväkerhossa nuorena tyttönä ohjaajana koululla sinne soitettiin ja kysyttiin miksei joku Jani ole tullut kotiin. Luulin tietysti että kyse jostain lapsesta, säikähdin ja aloin kysellä tarkemmin. Lopulta selvisi että vaimo luuli soittaneensa baariin ja kyseli hukassa olevaa miestään. Lankapuhelin aikaan sattui tämä

Vierailija
8/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottissävytteisiä viestejä nimimerkille. En tiedä oliko joku vahingossa vai tahallaan ilmoittanut numeroni senssipalstalle

Sama. Tosin sain eroottissävytteisiä puheluita enkä viestejä. Selvisi sitten, että joku oli laittanut paikallislehteen ilmoituksen, ja puhelinnumerossa oli yhden numeron heitto minun numerooni. Ilmeisesti päiväkahviseuraa etsivät miehet eivät ole turhantarkkoja numeroita näpytellessään.

Vierailija
9/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko joku kaverini tilannut mulle huumoripuhelun (2000-luvun alussa niitä mainostettiin lehtien takakansissa samalla kuin soittoääniä ja taustakuviakin), kun olin noin 15-v. Aikuinen miesääni soitti tosi leipiintyneen oloisena, että "Onneksi olkoon, en nyt tiedä onko siinä mitään onnittelemista, mutta onnea nyt sitten".

Vierailija
10/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran tekstarin jossa kyseltiin miksei kaasugrillissä ole pulloa vaikka niin sovittiin. Enpä tiennyt mitään koko grillistä niin oli vähän hankalaa sanoa. Vastasin vaan että taisi tulla väärään numeroon ja pahoitteluviesti tuli kohta perään

Vierailija
11/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli laittoi mulle viestin jossa mainosti että kuuma mies ja sauna odottaa malttamattomana.

Sattuikin vaimo olemaan reissussa ja senkin tiedän ihan satavarmasti ettei hän minua pyydellyt saunomaan. Paniikissa väitti että kaverin kanssa pelleilee ja pyysi poistamaan viestin. Sanoin heti että en todellakaan poista, tälle saattaa löytyä hyvinkin aikansa ja paikkansa

Melkein harmitti kun erosivat ihan muista syistä myöhemmin, tuo oli erinomainen keino pitää itsekäs mulkku varpaillaan

Vierailija
12/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikan johdosta viesti. Nimim. Samassa paikassa jo 4 vuotta

Vierailija
13/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä heräsin kerran keskellä lauantaiyötä, kun joku juopunut nuori mies soitti minulle ja kertoi rakastavansa minua. Koska olin tyhmä, unenpöpperöinen teini, sydämeni alkoi lyödä pikavauhtia ja luulin jonkin aikaa, että soittaja oli minun ihastukseni "Tapio". Sitten tajusin, että soittaja oli joku "Petteri" "Lahdesta". Yritin ärtyneenä kertoa känniselle "Petterille", että en ole "Sanna Lahdesta" vaan "Tytti Turusta". Känni-Petterille ei mennyt tämä millään perille, ja hän soitti vielä pari kertaa kertoakseen minulle rakastavansa Sannaa. Kolmannen kerran jälkeen laitoin kännykän pois päältä.

Tarina ei kerro, saiko Petteri Sannansa vai ei. Minä en saanut Tapiotani. :P

Vierailija
14/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen soitti ja väitti että olen paliskunnan yhteyshenkilö ja hoitaisin porotokka asioita. Kesti hetken että uskoi etten ole. Asun Tampereella ja nainen.

Vierailija
15/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku tunnistaa mutta meillä oli pieni porukka joka harrasti retkeilyä. Siihen aikaan ei niin ollut väliä lähtikö reissuun puhelimen kanssa vai ilman, eikä kaikilla tainnut omaa puhelinta edes olla. Otettiin siis vain yksi puhelin mukaan hätätapausten varalta ja ilmoitettiin tämä nro lähimmille sukulaisille. Iltanuotiolla puhelin soi ja miesääni sieltä huuteli et stanan huo.a tiiän missä oot.. Sitten puhelu katkesi. Pikkuisen oli hyytävät fiilikset sinä yönä vaikka arvattiinkin ettei puhelu koskenut ketään meistä, nuoria sinkkutyttöjä kun oltiin

Vierailija
16/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta yritettiin ostaa autoa. Ei meinannut soittaja millään uskoa ettei niitä ole yhtään myynnissä. Kysyi monesti että kai nyt joku auto löytyy

Vierailija
17/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen lähetti minulle tekstarina jonkin ruokareseptin, kun olin kuulemma sitä häneltä pyytänyt.

En tullut kokeilleeksi, joten en tiedä oliko hyvä resepti.

Vierailija
18/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuspuhelu täälläkin. Olin kuulema ollut ravintolassa jonkun miehen kanssa Tampereella. En vaan ollut koko maassa kyseisenä aikana että sikäli hankalaa olisi ollut joku salatapaaminen järjestää

Vierailija
19/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinä ajo-ohjeet jonnekin mökille. En lähtenyt katsomaan mitä periltä löytyy

20/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneeköhän tämä ohi aiheen? Joskus vuosia sitten eräs kaverini soitti minulle, ja ilmeisesti kysyi minulta jotain omalla äidinkielellään (kaverin kotona ei puhuta suomea, enkä minä puhu sanaakaan kaverini äidinkieltä). Vastasin siihen sitten "höäh?", tai muun kaikkien kansojen ja kulttuurien tunteman en tajua -äännähdyksen. Kaveri toisti kysymyksensä, ja vasta siihen väliin ehdin sanoa, että väärä numero. Siskolleen oli muistaakseni yrittänyt soittaa.

Minulle ei muistaakseni koskaan ole tullut täysin tuntemattomilta outoja viestejä tai puheluita, vain tällaisia tuttujen juttuja. Kerran lähetin itse jonkun ventovieraan numeroon kaksi viestiä, mikä oli noloa, koska viesteistä löytyi mm. etu- ja sukunimeni. Ehdin onneksi poistaa viestit ennen kuin tuntematon henkilö ehti niitä lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan