Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka käytät täällä ilmauksia "kulta pieni", "kultaseni" ym....

Vierailija
12.04.2013 |

Millaisena koet itsesi? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellallettas teitä kullittelijat, kyllä teistäkin sitten vähän viisaampina tulee parempia keskustelijoita. Älkää olko yhtään peloissanne, se vaatii vain paljon harjoittelua - ette te ole toivottomia, rakkaat pienet.

Tuo hyvin alkeellinen pätemistapa ei ole merkki teidän pahuudestanne, vain siitä että teiltä ei looginen argumentointi tule yhtä helposti kuin muilta, ja siksi olette turvautuneet käyttämään niitä keinoja jotka koette että teillä on - pyrkimyksenne kanssanne eri mieltä olevien nöyryyttämiseen kullittelulla on hätähuuto, kun muut keinonne loppuvat. Yleissivistystä voitte helposti kasvattaa ihan kirjoista, ja harjoittelemalla kanssakäymistä vaikka ihan arjen tilanteissa muiden ihmisten kanssa kehitätte myös keskustelutaitojanne.

Älkää suotta heittäkö kirvestä kaivoon, rakkaat! Jonakin päivänä teistäkin voi tulla ihan mukavia ihmisiä joilla on mahdollisuus normaaleihin ihmissuhteisiin. Ei ole väistämätön olotila ettei teistä pidetä - kun vähän tsemppaatte niin kyllä se siitä!

Pusit ja halit!

Vierailija
22/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "kulta pieni" -tyypit kuvittelevat PIILOvittuilevansa ja olevansa jotenkin hienovaraisia. Sen suorempaa päinnaamaarvittuilua ei juuri olekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettamisen tasot:

1) HALOO IDARI!!! (rehellisen sydämistynyt)

2) (diipa daapa...) , katsos kun (liiba laaba)  (lievähkösti nenänvartta pitkin)

3) voi kultaseni kun... (eise daiju tajuu, mut mä, mä tajuun)

4) äkkijarrutus ilman mitään syytä (eiköhän se nyt opi turvavälin tärkeyden)

Vierailija
24/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:16"]

Opettamisen tasot:

1) HALOO IDARI!!! (rehellisen sydämistynyt)

2) (diipa daapa...) , katsos kun (liiba laaba)  (lievähkösti nenänvartta pitkin)

3) voi kultaseni kun... (eise daiju tajuu, mut mä, mä tajuun)

4) äkkijarrutus ilman mitään syytä (eiköhän se nyt opi turvavälin tärkeyden)

[/quote]

Ja sitten tämä ap:n harjoittama

5) Helmasta repäisty kyökkifilosofointi: "Kuvittelet olevasi jotain, (= muttet oo, vaan MÄ oon), hassua, minähän tässä analysoin sinut, että olet-tällainen-ja-tällainen... "

;-DD

Vierailija
25/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 18:40"]

Kiitos, sain kyllä erittäin hyvin vastauksen juuri siihen, mitä aloituksella hain. Eli että kullittelijoilla on tarve päteä. Oikeasti fiksu, filmaattinen, kypsä ja keskustelutaitoinen ihminen pystyy esittämään asiansa ilman alentuvaa suhtautumistakin.

Hassua on myös tuo minun tunkeminen "nuoren" muotiin, tietämättä ikääni ollenkaan (joka todellisuudessa kolkuttelee keski-iän alarajaa). Tietenkin myös sana "katsos"  sinne sujahti mukavasti tekstiin, kenties ihan tarkoituksella ja ärsyttämisen vuoksi. Pahoittelen, mutta ärsyttäminen ei nyt onnistu, etkä myöskään vakuuta minua omasta ylemmyydestäsi. Itseäsi sen sijaan kovasti ainakin näyt yrittävän vakuuttaa, sanavalinnoistasi päätellen.

Näin psykologiselta kannalta aika hauska reaktio oikeastaan, tuollainen pätemisen ja pönkityksen turbovaihde päälle, kun joku kehtaa kritisoida alentuvuutta.

ap

[/quote]

En nyt tiedä, kenelle puhut, mutta kannattaa suhtautua tosiaan asiaan huumorilla, joka ei tosin kovasti kommenteissasi kuulla lävitse.

Ihan sinä itsekin ilkeilet joka kommentissasi, joten vähänkö hassua, että syytät siitä  meitä "kullittelijoita". En minä ketään kultaseksi kutsu, jollei hän ole ensin aggressiivisesti haukkunut muita ja kohkannut.

-2-

[/quote]

Mä kiinnitän ihan työkseni huomiota vuorovaikutuksen keinoihin ja tapoihin, kohkaamisenakin sen kai voi sitten nähdä jos kirjoittaa asiasta vähän vähemmän "akateemiseen" tyyliin keskustelupalstalle. Sulla on nyt niin sinnikäs uskomus, että en mä ala sen kanssa sen enempää kisaamaan. Kun ihmisellä on riittävän suuri tarve uskoa jotakin, niin ei sitä uskomusta oikein saa muutettua millään. Eikä ehkä tarvitsekaan, mä sain jo kuitenkin alkuperäiseen kysymykseeni vastauksen.

ap

[/quote]

Ap, minäkin työkseni viestin ja olen siitä ihan akateemisen loppututkinnonkin tehnyt, vaikket sitä varmaan usko. No, minä en ymmärtääkseni usko yhtään mitään, kuvasin vain omaa tyyliäni kommentoida, en kenenkään muun.

SINÄHÄN se tässä nyt luulet analysoivasi ja luulet voivasi kertaheitolla luokitella liki kaikki palstan naiset tietynlaisiksi - sen verran yleistä kulta- sanan käyttö täällä on, että jokainen on joskus sitä käyttänyt turhauduttuaan toisen aggressiiviseen ja mustavalkoiseen inttämiseen.

Että siitä tämä *taputus päälaelle*

Tiedän, sinua se ärsyttää, mutta hei: minä ärsytän tahallani, koska itsepähän sinä tämän aloitit.... Hauskaa viikonloppua, jatkan tässä työntekoa

-2-

Vierailija
26/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 19:36"]

Vastaan henkilöön menevään argumentointiin tai muuten ala-arvoiseen nimittelyyn paskalla argumentoinnilla, koska 1) näitä tekstejä suoltavat eivät muuta ansaitse, ja 2) koska heidän kanssaan ei voi normaalisti keskustella, saa heistä näin ainakin jotain hupia irti. Pyrin toki käyttämään vähän mielikuvituksellisempia ilmaisuja kuin "kultaseni". Miten olis vaikka pikku rusinakeksini?

"Millaisena koet itsesi?" on vähän liian laaja kysymys näin yhteen viestiin, tarkennatko vähän?

[/quote]

Moi HEnryyy! Muistan sut, oot se "naistenvihaaja" MOIIII!!! tunnistan sut tuosta "henkilöön menevä" jutusta. IhQuu että oot taas täällä PUS

Vierailija
27/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuten tästäkin ketjusta käy hyvin ilmi, kullittelijat ovat juuri sellaisia pätemisen haluisia yleemmyydentuntoisia mammoja, joilla ei ole loppupeleissä mitään sanottavaa. Eli, kun et keksi enää mitään fiksua argumentoitavaa = ala kullitella.

Ja hassua, että nämä kullittelijat pyrkivät antamaan itsestään niin fiksun kuvan, kun minulle tulee kullittelijasta mieleen lähinnä tyhmä, heikkolahjainen ihminen.

Vierailija
28/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moi HEnryyy! Muistan sut, oot se "naistenvihaaja" MOIIII!!! tunnistan sut tuosta "henkilöön menevä" jutusta. IhQuu että oot taas täällä PUS"

Apua, en varmaan toivu tästä loukkauksesta ikinä. :D Olen kyllä sen verran lukenut näiden herrojen itkuvirsiä, että tuo "henkilöön menevä" on kaiketi jäänyt poukkoilemaan sanavarastoon. 

T. Samaan aikaan järkyttynyt ja huvittunut 21

Vierailija
29/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:38"]

Heh, kuten tästäkin ketjusta käy hyvin ilmi, kullittelijat ovat juuri sellaisia pätemisen haluisia yleemmyydentuntoisia mammoja, joilla ei ole loppupeleissä mitään sanottavaa. Eli, kun et keksi enää mitään fiksua argumentoitavaa = ala kullitella.

Ja hassua, että nämä kullittelijat pyrkivät antamaan itsestään niin fiksun kuvan, kun minulle tulee kullittelijasta mieleen lähinnä tyhmä, heikkolahjainen ihminen.

[/quote]

Ööö... eikös tuo sun kommenttisi juuri ja nimenomaan ole ylemmyydentuntoinen ja keinotekoisin, muka-psykologisin kommentein pyri nousemaan niskan päälle?

Ai niin: muista hekotella ja naureskella.

Loppuun voi panna vielä vaikkapa LOL

Vierailija
30/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kullitella tirsk

Vierailija
31/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, tuo heheh ja LOL ja tirsk on muuten kanssa tosi ärsyttävä tapa kommentoida.

Ja sitten se, että sanoo, että olet niin pihalla tästä asiasta, että en viitsi enempää kommentoida.

Vierailija
32/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
33/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, sain kyllä erittäin hyvin vastauksen juuri siihen, mitä aloituksella hain. Eli että kullittelijoilla on tarve päteä. Oikeasti fiksu, filmaattinen, kypsä ja keskustelutaitoinen ihminen pystyy esittämään asiansa ilman alentuvaa suhtautumistakin.

Hassua on myös tuo minun tunkeminen "nuoren" muotiin, tietämättä ikääni ollenkaan (joka todellisuudessa kolkuttelee keski-iän alarajaa). Tietenkin myös sana "katsos"  sinne sujahti mukavasti tekstiin, kenties ihan tarkoituksella ja ärsyttämisen vuoksi. Pahoittelen, mutta ärsyttäminen ei nyt onnistu, etkä myöskään vakuuta minua omasta ylemmyydestäsi. Itseäsi sen sijaan kovasti ainakin näyt yrittävän vakuuttaa, sanavalinnoistasi päätellen.

Näin psykologiselta kannalta aika hauska reaktio oikeastaan, tuollainen pätemisen ja pönkityksen turbovaihde päälle, kun joku kehtaa kritisoida alentuvuutta.

ap

[/quote]

En nyt tiedä, kenelle puhut, mutta kannattaa suhtautua tosiaan asiaan huumorilla, joka ei tosin kovasti kommenteissasi kuulla lävitse.

Ihan sinä itsekin ilkeilet joka kommentissasi, joten vähänkö hassua, että syytät siitä  meitä "kullittelijoita". En minä ketään kultaseksi kutsu, jollei hän ole ensin aggressiivisesti haukkunut muita ja kohkannut.

-2-

[/quote]

Mä kiinnitän ihan työkseni huomiota vuorovaikutuksen keinoihin ja tapoihin, kohkaamisenakin sen kai voi sitten nähdä jos kirjoittaa asiasta vähän vähemmän "akateemiseen" tyyliin keskustelupalstalle. Sulla on nyt niin sinnikäs uskomus, että en mä ala sen kanssa sen enempää kisaamaan. Kun ihmisellä on riittävän suuri tarve uskoa jotakin, niin ei sitä uskomusta oikein saa muutettua millään. Eikä ehkä tarvitsekaan, mä sain jo kuitenkin alkuperäiseen kysymykseeni vastauksen.

ap

[/quote]

Ap, minäkin työkseni viestin ja olen siitä ihan akateemisen loppututkinnonkin tehnyt, vaikket sitä varmaan usko. No, minä en ymmärtääkseni usko yhtään mitään, kuvasin vain omaa tyyliäni kommentoida, en kenenkään muun.

SINÄHÄN se tässä nyt luulet analysoivasi ja luulet voivasi kertaheitolla luokitella liki kaikki palstan naiset tietynlaisiksi - sen verran yleistä kulta- sanan käyttö täällä on, että jokainen on joskus sitä käyttänyt turhauduttuaan toisen aggressiiviseen ja mustavalkoiseen inttämiseen.

Että siitä tämä *taputus päälaelle*

Tiedän, sinua se ärsyttää, mutta hei: minä ärsytän tahallani, koska itsepähän sinä tämän aloitit.... Hauskaa viikonloppua, jatkan tässä työntekoa

-2-

[/quote]

Uijuijui taitaa ystävämme kullittelija itse nyt vähän suutahtaa! Ei kokenut ja viisas mamma tavallisesta tiedustelusta ärsyynny. Tuskin viisas ja aidosti aikuismainen mamma myöskään haluaa TAHALLAAN ärsyttää muita, kuten tämä -2- tunnustaa juurikin tehneensä.

Hauskoja on kanssa nämä "On muuten minullakin se ja se sama tutkinto kuin sinullakin, joten äläs kulta yhtään yritä päteä!" Eli pätemisen tarve mikä pätemisen tarve. Huomauttaisin myös, että aika moni ihminen "viestii työkseen" eli toisin sanoen et -2- ainakaan työsi puolesta ole mitenkään ainutlaatuinen saati erityisen pätevä kommentoimaan tätä keskustelua.

Mutta onneksi sinua -2- ei kiinnosta tämä keskustelu pätkääkään (vaikka aika monta viestiä olet tänne kuitenkin kirjoittanut), sillä sinähän jatkat töitä. Olet siis osoittanut meille pikku kullille, että sinulla on parempaakin tekemistä kuin keskustella näin typerän ja mustavalkoisen sakin kanssa.

Vierailija
34/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. relaa jo ja ota vaikka olut. tai pyydä mieheltäs tota josta oot pitkään ja hartaasti jaksanut valittaa. oot sen tarpeessa. onko sulla aina tollanen vimma saada viimonen sana?

Vierailija
35/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita poikki ja kull... voita väliin!

Vierailija
36/37 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 20:41"]

"Moi HEnryyy! Muistan sut, oot se "naistenvihaaja" MOIIII!!! tunnistan sut tuosta "henkilöön menevä" jutusta. IhQuu että oot taas täällä PUS"

Apua, en varmaan toivu tästä loukkauksesta ikinä. :D Olen kyllä sen verran lukenut näiden herrojen itkuvirsiä, että tuo "henkilöön menevä" on kaiketi jäänyt poukkoilemaan sanavarastoon. 

T. Samaan aikaan järkyttynyt ja huvittunut 21

[/quote]

Aiiii no voi hitsit nyyh. Henkkaa iksu :'(

Vierailija
37/37 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:11"]

ap. relaa jo ja ota vaikka olut. tai pyydä mieheltäs tota josta oot pitkään ja hartaasti jaksanut valittaa. oot sen tarpeessa. onko sulla aina tollanen vimma saada viimonen sana?

[/quote]

Ap palaa asiaan, viimeisimmät viestit eivät ole minun. Viesti 17 on mun viimeisin viestini. Ei sillä, ei mulla hirveästi ole vastaansanottavaa tälle jota ilmeisesti minuksi luulit(te).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän