Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aikuisella lapsellasi olisi vakava päihdeongelma ja löytää uuden kumppanin itselleen ja suunnittelevat tulevaisuutta ja perhettä, niin kertoisitko tuosta menneisyydestä ja alkoholismista uudelle kumppanilleen?

Vierailija
29.06.2020 |

Vastauksia kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. Aikuisen ihmisen yksityisasiat ei kuulu mulle kerrottaviksi.

Vierailija
2/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tilanteesta. Jos kyseessä ongelma, jota ei ole hoitanut kuntoon eikä tounen osapuoli tiedä niin kyllä kertoisin. Jos on hakenut apua, pitäsi myös olla sinut asian kanssa ja kertoa myös tälle uudelle puolisolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä minä siitä kertoisin? Voihan lapseni kertoa itse. Jos lapsi jostain ihmeen syystä kieltäisi minua kertomasta asiasta kumppanilleen, niin sitten en tietenkään mainitsisi siitä mitään edes ohimennen.

Vierailija
4/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeako vai tyhmä se uusi kumppani on, jos ei vakavaa päihdeongelmaa itse hokaa? Kyllä yrittäisin kaikin keinoin estää tuollaisia ihmisiä hankkimasta jälkikasvua.

Vierailija
5/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lisäänny kenenkään puuttumattakin. 

Vierailija
6/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
7/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertoisi, miksi ihmeessä kertoisinkaan? Lapsi kertokoon itse,jos kokee sen tarpeelliseksi.

Vierailija
8/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin aikuiselta lapseltani onko kertonut asiasta uudelle kumppanilleen. Ja jos ei ole niin kehottaisin kertomaan jottei hänenkään tarttis elää salaillen asioita itestään.

Vierailija
9/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Jos ei aikuinen lapseni itse kerro.

Vierailija
10/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään lapsi ei ansaitse syntyä alkoholistiperheeseen, joten tottakai kertoisin, jos hän ei itse sitä tee.

Vierailija
11/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinku ihmisillä on sekaantua toisten asioihin? Siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Tuostakin seuraa tasan tarkkaan vain se, että vanhemman ja lapsen välit menevät poikki. Ei mitään muuta. Ihmiset menevät yhteen sen kanssa, johon lätkääntyvät, eikä siihen anoppien lätinät vaikuta.

Vierailija
12/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs päsmäri se sinä olet täällä vaatimaan vastauksia. En vastaa!

Vierailija
13/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kehottaa lastasi kertomaan itse.

Vierailija
14/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa puuttua aikuisen lapsensa ihmissuhteisiin ja vielä aivan erityisesti varoittamalla hänen kumppaniaan lapsen erilaisista vioista ja ongelmista. Siitä seuraa pelkkää hyvää joka kerran.

Vierailija
15/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaisin aikuisen lapsen kertomaan ongelmasta itse. Osa aikuistumista on ottaa vastuuta omista tekemisistään. Ilmaan meneisyyttä ei ole tulevaisuutta. Asiat pitää uskaltaa kohdata ja luottaa kumppanin mielipiteeseen.

Vierailija
16/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli pahoinpiteli tyttöystävänsä 17-vuotiaana. Myöhemmille tyttökavereille ei asiasta kertonut, eikä kertonut muutkaan. Eikä myöskään ole sittemmin ketään pahoinpidellytkään. Nykyään veli 38v ja ollut naimisissa viisi vuotta.

Ei nuoruuden sekoiluista tarvii koko lopunikäänsä kärsiä.

Vierailija
17/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro. Aikuisen ihmisen yksityisasiat ei kuulu mulle kerrottaviksi.

Kertoisin ellei osaa kertoa itse. Kyseessä oli perhesuunnitelmat, eli se koskee myös syntymättömiä lapsia.

Vierailija
18/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla mennyt otsikko ja viestikentät sekaisin.

Vierailija
19/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin holtiton käyttö on osa tiesmitä sairautta ja kipeyttä. Jos minulle sysättäisiin hoitovastuu ja lasuväelle valehtelu...

Tai sitten lasuväelle totuus.

Minua ei rontit hyppyytä.

Vierailija
20/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkoholisti ei ole aikuinen. Nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan