Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aikuisella lapsellasi olisi vakava päihdeongelma ja löytää uuden kumppanin itselleen ja suunnittelevat tulevaisuutta ja perhettä, niin kertoisitko tuosta menneisyydestä ja alkoholismista uudelle kumppanilleen?

Vierailija
29.06.2020 |

Vastauksia kiitos.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälleni kävi niin, että tapasi erittäin fiksun miehen ja rakastuivat. Itseäni ihmetytti ettei tuo akateemisesti koulutettu mies ollut töissä, eikä hänellä ollut asuntoakaan. Rakkaus on sokeaa. Eivät käyttäneet alkoholia kummatkaan ja pian jo koitti aika raskauden. Mies alkoi juomaan ja teki katoamistemppuja. Löytyi sitten sairaalasta juotuaan itsensä henkihieveriin. Totuus paljastui, hänhän oli täysi alkoholisti. Ystäväni tavattuaan oli majaillut vanhempiensa nurkissa mistä oli saanut lähdöt. Käyttänyt huumeita ja kaikkea mahdollista. Ei heidän liittonsa kestänyt, vei ystäväni masennukseen ja taloudelliseen perikatoon hyvin nopealla aikataululla, niin ja se lapsikin siinä. Kyllä minä olen sitä mieltä, että jos kaksi viikkoa sitten on rymynnyt katuojissa kuset housuissa ja alkaa rakentamaan uutta ihmissuhdetta, niin kertoa olisi jonkun pitänyt. Säälin ystävääni ja sitä lasta. Mies nimittäin on nyt ehdonalaisessa tekemistään talousrikoksista ja jälleen asunnoton.

Vierailija
22/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen, vaikkakin aikuisenkin pitää pystyä ottamaan vastuu menneisyydestään mikäli aikoo tulevaisuutta rakentaa viattomien ihmisten kanssa. Vaatisin itse lastani kertomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoisin. Viattomat lapset eivät saa kärsiä.

On myös omakohtaista kokemusta asiasta, tosin kyseessä oli oma vanhempi. Yritin estää liian nopean yhteenmuuton asiasta täysin tietämättömän uuden kumppanin kanssa. En kuitenkaan uskaltanut/hennonnut suoraan sanoa mistä kyse. Olisi kannattanut uskaltaa, parin viikon kuluttua ko. vanhempi oli ovellani kolkuttamassa,

asunnottomana. Juuri näistä alko- ja sen mukanaantuomista syistä. Ihmetteli vielä kovasti että kuinka nyt OMASTA KODISTA voidaan viskata pellolle. Niin, asuithan siellä melkeistä 2 viikkoa, osoitteenmuutoskaan ei vielä ehtinyt virallisesti alkaa...

Vierailija
24/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun olisi vaikea itseni kanssa elää jos lapseni jyräisi ongelmiensa alle viattomia, kaikista ongelmista tietämättömiä ihmisiä. Siinä menee muidenkin elämät piloille. Minä kasvatan lapseni kantamaan vastuun.

Vierailija
25/26 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kumppanin täytyy saada tietää.

Vierailija
26/26 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne olisi kyllä. Kuuluisi saattaa tietoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan