Paras sarjatunnari ever
Jan Hammer - Sonny Crockett's Theme (Miami Vice Theme)
Kommentit (1002)
Mcgyver suomeksi eli nelosen mainos
Strömsön tunnari! En tiedä onko kukaan maininnut.
Tuli vaan mieleen yhtäkkiä Lelumaan Niksu.
Vielä muistan miten biisikin meni suunilleen.
No, hain ihan äsken kokonaisen jakson, kun ei löydy pelkkänä introna ja outro musiikkikin tulee tässä samalla. Muistaako kukaan muu tätä vanhaa Niksu sarjaa?
9:10 kohdasta alkaa aika pian outro
Vierailija kirjoitti:
MIB
Batman
Että, kun nämä sarjat olivat niin eeppisiä musiikkinsa ansiosta. Tulisipa nämä vielä televisiosta.
MIB:n outro on cover Patrice Rushenin Forget Me Nots -biisistä. Hieno biisi.
Katsoin Beatrix Potter elokuvan ja siitä tuli mieleeni tämä. En löytänyt ainoastaan introa ja outroa joten koko jakso tulee tässä. Outro se vasta nostalgia pärinöitä nostattaa huimasti.
Outro alkaa suunilleen kohdasta 23:20
Aivan ihana sarja!
(Tältä youtube kanavalta löytyy lisää jaksoja tästä sarjasta)
Miksi Suomessa Muumien loppu tunnari ei ole näin ihana?
Lumikenttien kutsu-sarjan tunnari "I wanna go".Kuuntelin sitä lapsena ja se sai ihokarvat nousemaan pystyyn.
Forsyte Tale
Tunnari kertaa Soamesin ja Irenen kohtaamisen tanssiaisissa. Sen melankolinen ja traaginen tunnelma sopii täydellisesti sarjan tapahtumiin.
Itse sarjakin oli hieno, mutta tunnari löi sen laudalta.
Katsoin netflixistä Miraculous Ladybug & Cat Noir -sarjan ranskaksi ja juuri ranskaksi tämä tunnari on makuuni. Korvamato kipaleen kautta mieleisekseni tullut. Alkuperäiskielikin on ranska ja ranskaksi tämä on tuplasti parempi, kuin enkuksi. Tässä pidennetty versio siitä tunnarista:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Beatrix Potter elokuvan ja siitä tuli mieleeni tämä. En löytänyt ainoastaan introa ja outroa joten koko jakso tulee tässä. Outro se vasta nostalgia pärinöitä nostattaa huimasti.
Outro alkaa suunilleen kohdasta 23:20Aivan ihana sarja!
(Tältä youtube kanavalta löytyy lisää jaksoja tästä sarjasta)
Minäkin muistan tämän lapsuudesta! Olen viimeaikoina löytänyt nämä uudelleen, ja tuo intro sekä myös lopputekstien kappale on tosi kauniita ja nostalgisia. Tirahti muutama kyynel kun katsoin pitkästä aikaa. Enää ei tehdä yhtä kauniita lastenohjelmia. BBC on osannut aina nämä sarjahommat myös lastenohjelmien puolella.
Onko kukaan maininnut vielä vanhaa
Inspector Gadget tunnaria?
Game of Thrones. tiiidii dididii tii tidi diiiiiiiii.
Paytakht (pääkaupunki) iranilainen sarja -aivan ihana tunnusmusiikki. Ja sarja on paras -olen koukussa. Harmi kun koronan vuoksi ei ilmestynyt uutta osaa...en ymmärrä farsia, mutta sarjan osat olen seurannut.