Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lääkäri olla psykopaatti?

Vierailija
23.05.2023 |

Luulen itse olevani aika varma asiasta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti ja on varmaan psykopaatille ihan hyvä uravalinta, jos kykyä ja kiinnostusta löytyy.

Vierailija
2/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja valitettavan monella lääkärillä on myös yksinkertaisesti kadoksissa suhteellisuuden taju. - Jotain kertoo se, että lääkäreitä ei saada ohjattua normaaliin vuorotyöhön ja annetaan lähes kaikkiin muihin ammattikuntiin verrattuna vapaasti kilpailla omaa työnantajaansa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä ammateissa on enemmän narsisteja ja todellakin oikeita psykopaatteja. Kuten yritysjohtajissa, poliitikoissa, poliiseissa ja lääkäreissä. - Ja etenkin psykiatreissa. Aloittaja on oppinut jotakin. Minä ainakin olen tiennyt tuon jo kauan. Valaistuminen on tosin tapahtunut omallakin kohdalla viimeisten 20 vuoden aikana. Ilmankos en ole itse menestynyt tässä elämässä, koska en omaa kumpiakaan persoonallisuudenpiirteitä. Kysehän ei ole varsinaisesti sairaudesta, vaan edellä mainitusta asiasta.

Vierailija
4/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on psykopaatti jos hän ei rakasta minua.

Vierailija
5/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja usein onkin.

Vierailija
6/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä ammateissa on enemmän narsisteja ja todellakin oikeita psykopaatteja. Kuten yritysjohtajissa, poliitikoissa, poliiseissa ja lääkäreissä. - Ja etenkin psykiatreissa. Aloittaja on oppinut jotakin. Minä ainakin olen tiennyt tuon jo kauan. Valaistuminen on tosin tapahtunut omallakin kohdalla viimeisten 20 vuoden aikana. Ilmankos en ole itse menestynyt tässä elämässä, koska en omaa kumpiakaan persoonallisuudenpiirteitä. Kysehän ei ole varsinaisesti sairaudesta, vaan edellä mainitusta asiasta.

Mistä keksit "etenkin psykiatreja" väitteen? Koska sinusta tuntuu siltä?

Vierailija
7/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se itse psykopatia ole ongelma vaan vasta sitten jos käyttää sitä väärin.

Vierailija
8/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta moni aivokirurgi on psykopaatti.

Vierailija
9/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri on syy, miksi lääkäreille ei tehdää soveltuvuustestejä kuten sairaanhoitajille.

Vierailija
10/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Karmeita juttuja netti pullollaan näistä. Yksikin injektoi syöpää potilaisiin ja seurasi mitä tapahtuu.

Vierailija
11/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä on paljon valtaa... etenkin psykiatreilla... jotkin psykiatrit käyttävät häikäilemättömästi valtaa hyväkseen määräämällä potilailleen osastolla suuria annoksia rauhoittavia, jotka lähestulkoon kaikki sisältävät hullukaalia. Hullukaali on saanut nimensä siitä että henkilöt jotka ovat syöneet hullukaalia paljon ovat seonneet täysin... Määräämällä suuria annoksia rauhoittavaa saadaan potilas uskomaan että hän on seonnut täydellisesti ja tarvitsee näin ollen omasta mielestään jotakin mielenterveyslääkettä loppu iän... Näin mielenterveyslääkärit saavat pysyviä asiakkaita itselleen häikäilemättömästi ja bonukset lääkeyhtiöiltä jokaisesta määrätystä lääkkeestä... näin tehdään laillista korruptiota josta on potilaan etu kaukana... Rauhoittavat lääkkeet aiheuttavat väkivaltaa... siinä on ihan turha hoitohenkilökunnan sitten päivitellä oikeudessa ja muualla että miksi potilaat käyvät päälle, kun syyllinen on lääke ei potilaan keksitty sairaus...

Vierailija
12/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri Robin täs moi.  Minkä diagnoosin haluat ?  

Vierailija
13/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt luulette jotka kiduttaa ihmisiä sähköshokeilla!  

Vierailija
14/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta moni aivokirurgi on psykopaatti.

Jep

Vierailija
15/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin luulen vahvasti yhden psykiatrin olevan psykopaatti tai sosiopaatti.

Vierailija
16/16 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa tämä. Sortovuodet Wikipedia.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme