Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lääkäri olla psykopaatti?

Vierailija
23.05.2023 |

Luulen itse olevani aika varma asiasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti ja on varmaan psykopaatille ihan hyvä uravalinta, jos kykyä ja kiinnostusta löytyy.

Vierailija
2/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ja valitettavan monella lääkärillä on myös yksinkertaisesti kadoksissa suhteellisuuden taju. - Jotain kertoo se, että lääkäreitä ei saada ohjattua normaaliin vuorotyöhön ja annetaan lähes kaikkiin muihin ammattikuntiin verrattuna vapaasti kilpailla omaa työnantajaansa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä ammateissa on enemmän narsisteja ja todellakin oikeita psykopaatteja. Kuten yritysjohtajissa, poliitikoissa, poliiseissa ja lääkäreissä. - Ja etenkin psykiatreissa. Aloittaja on oppinut jotakin. Minä ainakin olen tiennyt tuon jo kauan. Valaistuminen on tosin tapahtunut omallakin kohdalla viimeisten 20 vuoden aikana. Ilmankos en ole itse menestynyt tässä elämässä, koska en omaa kumpiakaan persoonallisuudenpiirteitä. Kysehän ei ole varsinaisesti sairaudesta, vaan edellä mainitusta asiasta.

Vierailija
4/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri on psykopaatti jos hän ei rakasta minua.

Vierailija
5/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja usein onkin.

Vierailija
6/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä ammateissa on enemmän narsisteja ja todellakin oikeita psykopaatteja. Kuten yritysjohtajissa, poliitikoissa, poliiseissa ja lääkäreissä. - Ja etenkin psykiatreissa. Aloittaja on oppinut jotakin. Minä ainakin olen tiennyt tuon jo kauan. Valaistuminen on tosin tapahtunut omallakin kohdalla viimeisten 20 vuoden aikana. Ilmankos en ole itse menestynyt tässä elämässä, koska en omaa kumpiakaan persoonallisuudenpiirteitä. Kysehän ei ole varsinaisesti sairaudesta, vaan edellä mainitusta asiasta.

Mistä keksit "etenkin psykiatreja" väitteen? Koska sinusta tuntuu siltä?

Vierailija
7/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se itse psykopatia ole ongelma vaan vasta sitten jos käyttää sitä väärin.

Vierailija
8/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta moni aivokirurgi on psykopaatti.

Vierailija
9/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri on syy, miksi lääkäreille ei tehdää soveltuvuustestejä kuten sairaanhoitajille.

Vierailija
10/10 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Karmeita juttuja netti pullollaan näistä. Yksikin injektoi syöpää potilaisiin ja seurasi mitä tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme