Paras sarjatunnari ever
Jan Hammer - Sonny Crockett's Theme (Miami Vice Theme)
Kommentit (1002)
Vierailija kirjoitti:
täällä vauva-sivulla kirjoittaa tosi vanhaa väkeä : virginialainen, mash, dallas, falcon crest... LOL
Kiitos kivasta ketjusta! Alkaa kai av-sivuillakin näkyä tämä Suomen kärjellään seisova väestöpyramidi. Tämä kommentti innoitti minua vilkaisemaan ET-lehden keskustelusivuja, mutta av:lla on enemmän ja monipuolisempia keskustelunaloituksia, ainakin toistaiseksi. Tosin siellä kaikki keskustelut näyttivät asiallisilta :)
Kate ja Allie
Sen laulun muistan! Tykkään.
Luulen että muut 80-luvun tunnarit on jo mainittu, koten tässä pati harvinaisempaa:
Wilhelm Tellin seikkailut:
Pitsiä ja timantteja:
Synnit:
Vierailija kirjoitti:
täällä vauva-sivulla kirjoittaa tosi vanhaa väkeä : virginialainen, mash, dallas, falcon crest... LOL
Olen nuorempi kuin jotkut noista sarjoista mutta tunnarit on edelleen hyviä. Esim. rawhide sarjan tunnari (riders in the sky) oli blues brothers leffassa. "we have both kinds, we got country and western..."
Vierailija kirjoitti:
Käenpesä
Paras kotimainen intro
Vastatuuleen sarjan tunnussävelmä ❤
En jaksa koko ketjua lukea läpi. Onko kukaan vielä maininnut Flipper ja Lopaka! :'D
En voinut vastustaa!
En tiedä parhaasta, mutta True Bloodin tunnari on ihan tyylikäs. Myös Ozin(kylmä rinki) se "haa" huudahdus jakson lopussa on hauska vaikkei mikään tunnari olekaan
Vierailija kirjoitti:
En jaksa koko ketjua lukea läpi. Onko kukaan vielä maininnut Flipper ja Lopaka! :'D
En voinut vastustaa!
Laitoin jo aikaisemmin, että kaamein intro.
:)
Black Sails
Westworld
Fargo (tv)
Eikös sulla ole jo nukkumaanmenoaika?