Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut kristityt selviätte kuukautisista?

Vierailija
29.06.2020 |

Vuodan sen 8-9 pv joka kuukausi ja on todella vaikea olla erossa muusta perheestä ja ulkomaailmasta tuon aikaa kun olen saastainen?
Lapset myös saattavat istua samoille penkeille ja eivät ymmärrä sitten että äiti saastutti heidät ja tämän vuoksi isäkään ei voi koskea tai ottaa syliin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? :D

Vierailija
2/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehhehe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5, oli tässä sentään vähän yritystä.

Vierailija
4/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä asun mieheni puutarhaamme rakentamassa majassa kun olen saastainen ja talvella nukun lattialla mieheni sängyn päässä. En istu kuin yhdelle penkille joka on varattu ajalle minkä olen saastainen.

Vierailija
5/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eristyskopissa tuon ajan.

Vierailija
6/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nyt vihdoin kuullut kuukautisiin liittyvästä juutalaisesta laista. Koska se sisältyy myös kristittyjen Raamattuun, hän nyt kuvittelee, että jotkut kristitytkin sitä noudattavat, koska ei ole vielä edennyt teologisissa knopeissaan tätä pidemmälle.

Vierailija
7/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun vakuumipukuun ja päässäni on sukelluskypärä. 

Vierailija
8/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut eristetään muista ja joka aamu alkaa kylän asukkaiden kivityksellä. Huutavat kivittäessään minua "Senkin saasta"

Vierailija
9/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kaikki selviydykään. ;)

Vierailija
10/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin perustuu aikoihin kun hygieniataso on ollut todella huono. Niissä oloissa varmaan ihan järkevääkin toimintaa ettei taudit leviä. Se on sitten pitänyt uskonnon kautta saada ihmisten tapoihin. niinkuin moni muukin asia. Raamattu on sääntökirja 2000 vuotta vanhoillle elintavoille.

Vierailija
11/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nyt vihdoin kuullut kuukautisiin liittyvästä juutalaisesta laista. Koska se sisältyy myös kristittyjen Raamattuun, hän nyt kuvittelee, että jotkut kristitytkin sitä noudattavat, koska ei ole vielä edennyt teologisissa knopeissaan tätä pidemmälle.

Ai niin, rusinat pullasta, uskotaan mikä itselle sopii. Yllätys.

Vierailija
12/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin perustuu aikoihin kun hygieniataso on ollut todella huono. Niissä oloissa varmaan ihan järkevääkin toimintaa ettei taudit leviä. Se on sitten pitänyt uskonnon kautta saada ihmisten tapoihin. niinkuin moni muukin asia. Raamattu on sääntökirja 2000 vuotta vanhoillle elintavoille.

Ei ihmisen biologia ole mihinkään muuttunut. Kerran kuukaudessa nainen valuu verta haisten pahalle ja ollen saastainen. Silloin on oltava tarkka ettei nainen saastuta ympäristöään.

Vierailija
13/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se menee, kaiken muun sotkun ja epäpuhtauden kanssa. Me ollaan sukupuoliyhteydessä ainakin kolme kertaa viikossa (siis ei tietenkään kuukautisteni aikaan, mutta muulloin), ja milloin ei olla, miehellä tulee kumminkin siemensyöksyjä. Eli mies on epäpuhdas käytännössä aina paitsi muutaman tunnin illalla ehtii olla puhtaana, ja minäkin joka toinen päivä. 

Vierailija
14/14 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen biologia ole mihinkään muuttunut. Kerran kuukaudessa nainen valuu verta haisten pahalle ja ollen saastainen. Silloin on oltava tarkka ettei nainen saastuta ympäristöään.

Itse asiassa ei välttämättä vuoda. Raskauden aikana yleensä ei lainkaan, ja usein ei imetyksenkään aikana ja/tai jos ravinto on niukkaa. Ja sitten tietysti kuukautiset aikanaan loppuvat kokonaan.