1 lomamatka tehty ja 5 jäljellä.
Tuo siis tämän vuoden saldoa. Hieman on intoa matkustaa. Nautimme ja kaikki lomamatkat ovat meidän lomia. Pääsee irti kaikesta. Arjesta ja työstä. Ei puhelinta ja ei tietokoneita.
Kommentit (9)
Kolme reissua takana, ties monta edessä. Puhelin ja sen myötä tietokonekin on kyllä mukana. Muuten samoilla linjoilla
mä en jaksa enää matkustaa niin paljon kuin nuorempana. 5-6 matkaa vuodessa riittää. ei jaksa kylä lapsetkaan, tykkäävät olla kotonakin välillä loma-aikoina. ei me kyllä olla ehditty käydä ku pohjois-afrikassa ja capo verdellä tänä vuonna. seuraavat matkat suuntautuu suomeen.
Meille tuo lomamatka tarkoittaa sellaista viikko-10 päivää jossain rantalomalla. Emme harrasta kaupunkilomia. EIkä sen puoleen kaukokohteet myöskään kiinnosta.
ap
en mäkään jaksais millään enää mitään mannertenvälisiä lentoja! 6 h on jo tuskaa.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:06"]
Meille tuo lomamatka tarkoittaa sellaista viikko-10 päivää jossain rantalomalla. Emme harrasta kaupunkilomia. EIkä sen puoleen kaukokohteet myöskään kiinnosta.
ap
[/quote]
Mä en taas lähtisi mistään hinnasta rantalomalle. Vähintään Thaikkuihin sukeltaan. Jos mennään Eurooppaan niin sukeltaan tai kiipeen. Häämatkakin tehtiin Uuteen Seelaantiin. Nyt kun on vauva tulossa ja uusi talo kohta valmis niin tänä vuonna mennään vaan Välimerelle kiipeilemään.
Olen lomalla lähes koko ajan täällä Keski-Euroopassa; töissä on kivaa, minua arvostetaan ja palkka on erinomainen Suomeen verrattuna. Voin viikonloppuisin lähteä Alpeille, Välimerelle ja ympärillä oleviin maihin muutaman tunnin ajolla.
En edes tarvitse lomaa, kun voin mennä perheen kanssa kauniissa säässä (nytkin alkaa olla jo +20 astetta) vaikka syömään ja juomaan illalla edullisesti lukemattomiin ravintoloihin ja terasseille.
En haluaisi missään tapauksessa matkustaa pitkille lomille noin monta kertaa vuodessa pois asuinpaikastani. Silloin vaihtaisin sitä asuinpaikkaa.
8, me ollaan asuttu jo yli 10 v keski-euroopassa ja silti matkustellaan ihan lentokoneella. hienoa, että et halua poistua asuinpaikastasi. missä se muuten on?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:35"]
8, me ollaan asuttu jo yli 10 v keski-euroopassa ja silti matkustellaan ihan lentokoneella. hienoa, että et halua poistua asuinpaikastasi. missä se muuten on?
[/quote]
Joo, kyllä minäkin työasioissa ja kesälomien aikaan harvoin menen lentokoneella ja osa porukasta tulee autolla.
Asun Etelä-Saksassa.
Mikä lasketaan lomamatkaksi? Minä olen tehnyt tänä vuonna jo 10 viikonloppureissua mutta vain kaksi on suuntautunut ulkomaille, Viroon. Muut olivat hotelliviikonloppu, mökkireissuja, ystävien luona viikonloppuna ja pari reissua miesystävän luokse.