EEEEIIII kuin noloo!!!!!
Tyhmä, tyhmä tyhmä minä! Nolottaa, hävettää, mut ehkä eniten naurattaa! Kävin sitten koiran kusettamassa pelkissä pitkissä kalsareissa :DDD Kotona vasta tajusin, että niin mihis ne housut jäi?
Taidan rueta kämpän hakuun jostain kaukaa täältä.
Kommentit (21)
=) Oliko jotkut kukkakuvioiset seksintappajat päällä?
Semmoset harmaat mummokalsarit, mitkä pussittaa eestä niiku ois isommatki kivekset :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 14:15"]
Ootko mies?
[/quote]
En kun nainen. Ne on varmaan 15 vuotta vanhat ja käytän niitä kotona olohousuina, kun on niin mukavat. Lämpimät ja ei kiristä eikä purista. No saipahan naapurit repiä siitä huumoria :D
Mun kaverin äiti tajusi lähikaupassa, ettei sillä ollut essun alla kuin paita ja pikkarit. Muisteli laittaneensa sellaisen polvimittaisen hameen aamulla ennen kuin ryhtyi leipomaan. Oli jäänyt aikeeksi. Tuttu kauppias pyysi kaverini äitin vähän syrjemmälle ja sai sanottua (hysteerisesti nauraen), että vähän on ilmava asu. Lainasi sitten jotakin työhaalareita...
Mun kaverin äiti tajusi lähikaupassa, ettei sillä ollut essun alla kuin paita ja pikkarit. Muisteli laittaneensa sellaisen polvimittaisen hameen aamulla ennen kuin ryhtyi leipomaan. Oli jäänyt aikeeksi. Tuttu kauppias pyysi kaverini äitin vähän syrjemmälle ja sai sanottua (hysteerisesti nauraen), että vähän on ilmava asu. Lainasi sitten jotakin työhaalareita...
Ei sulla sitten ap mitään hävettävää ole, nehän oli legginsit
Mulla kävi vielä nolompi syksyllä. ALkoholilla oli osuutta asiaan. Olin ollut juhlimassa, tulin kotiin, ja lähdin tunnollisena koiranomistajana heti koirien kanssa koirapuistoon vaikka oli heikottava ja oksettava olo liian juomisen takia. Seuraava muistikuva on, että herään koirapuistossa penkiltä makaamasta, pelkissä pikkuhousuissa. Vettä sataa ja lämpötila ei montaa plusastetta. Siitä sitten kävelemään kotiin, ja toivon todella ettei kovin moni olisi nähnyt mua siellä perse pystyssä nukkumassa alushoususillani.
Mun mies vie roskiksia pitkissä kalsareissa. Sellasissa kuviollisissa sepalusaukollisissa. Asutaan kerrostalossa.
Meidän kunnan tekninen johtaja tuli töihin puvussa, kraka kaulassa jne kuten yleensäkin, mut eipä ollu puvun housuja vaan akuanakka kuvioiset kalsarit :) Tuumas vaan kappas, mihis mun housut jäi ja lähti hakee kotoo. En tiedä nolottiko, mutta ei tosta koskaa puhuttu jälkeenpäin. Mä en ois kehdannu enää naamani töissä näyttää!!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 15:38"]
Meidän kunnan tekninen johtaja tuli töihin puvussa, kraka kaulassa jne kuten yleensäkin, mut eipä ollu puvun housuja vaan akuanakka kuvioiset kalsarit :) Tuumas vaan kappas, mihis mun housut jäi ja lähti hakee kotoo. En tiedä nolottiko, mutta ei tosta koskaa puhuttu jälkeenpäin. Mä en ois kehdannu enää naamani töissä näyttää!!
[/quote]
Ei kannata ottaa itteensä turhan vakavasti. Mä oon kipassu tien toisella puolella olevaan ruokakauppaan hakee ruokakermaa kesken ruoanlaiton pelkässä kylpytakissa ja paplarit päässä. en sitte yhtäää ajatellu missä kuosissa olin. Kaupassa ei ees ihmetelty. <3 Kallio
En oikeasti tajua, eikö ihmiset tajua, että nyt tuulee ja pahasti?
Meillä tuli kerran kouluun tyttö erittäin ohuissa legginseissä. Kun kumartui, niin näkyi kyllä kaikki sieltä alta.
Asialliset web cam neuvottelut hoidan paitapuserussa ja pikkareissa/koti housuissa. Etätyön edut :D
Minäkin lähdin erään kerran ihan pikaisesti käymään kaupassa. Olin pyörinyt himassa ihan vaan rintsikat yläosana ja heitin sitten takin siihen päälle kun lähdin. Kaupassa tuli kuuma ja unohdin, etten tosiaan paitaa pukenut päälle. Avasinpa siinä takin ja esittelin rintsikkani koko kaupalle...
Mä lähdin kerra tytön päiväkodista ne siniset muoviset kengänsuojukset jalassa pois. Huomasin vasta autossa. Ihmettelin kyllä, miten oli niin liukasta...
Oon myös joskus lähtenyt töistä talvella sisäkengillä (sandaalit) ulos. Oli kyllä takki ja pipo ym. päällä, mutta ihmetytti, kun jaloista tuli heti viileä.
Mun ex-poikaystävä lähti kerran kesken saunomisen ostamaan viereisestä Siwasta.pari saunakaljaa. Kylpytakin veti päälleen ja kengät jalkaan. Kyllä naurettiin, kun tuli takasin ja kertoi vyön ja samalla koko takin auenneen kasalla ostoksia maksaessa. Ei jääny viimeseks käynniks siinä kaupassa.
Voit lohduttautua sillä, että kaupungilla huitelee jatkuvasti teinityttöjä pelkissä leggingseissä, ilman housuja. Ei hätää siis ;)