Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sen Oikean" huonot puolet

Vierailija
12.04.2013 |

Noniin, eli haluaisin kuulla teidän mielipiteitänne, jotka koette löytäneenne Sen Oikean tai muuten vaan elämänne parhaan miehen. Kukaan kun ei ole täydellinen, niin mitä huonoja puolia kumppanillasi on?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on joskus liian kiltti.

Vierailija
2/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kiinni laihdutuskuureistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin pikkutarkka siisteydestä ja hygieniasta. Eikä sekään yleensä ole huono asia, itsepähän siivoaa.

Vierailija
4/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu harvoin mutta kun suuttuu pitää mykkäkoulua, ärsyttävää. Jättää likaiset sukkansa minne sattuu, tosi ärsyttävää.

Vierailija
5/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pani syrjähyppynsä vahingossa paksuksi. Yhä edelleen rakastan tuota miestä, vaikka sen jälkeen jätin hänet ja löysin uuden, luotettavan ja hyvän miehen. Vielä nyt viiden vuoden jälkeenkin, kun joskus ohimennen törmään tuohon suureen rakkauteeni, olen monta päivää pois tolaltani ja itken salaa yöllä sitä, mitä olisi voinut olla. Mutta se juna meni jo. Minulla on nyt hyvä mies ja lapsi hänen kanssaan enkä aio rikkoa tätä perhettä. Samoin "se oikea" päätti olla isä lapselleen ja elää nyt yhdessä se naisen kanssa, jonka oli tarkoitus olla satunnainen ja salainen yhden yön pano. Ongelma on siinä, että minun ja hänen välillä oli todellista vetovoimaa, suurta intohimoa, jota en koe nykyisen mieheni kanssa, vaikka rakastankin häntä omalla tavallaan. Tämä on kuitenkin valintani ja siinä pysyn.

Vierailija
6/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä vaimo on katkera sekopää.

Vierailija
7/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tähän hätään kauheasti keksi. Jos ei olisi mitään särmää, niin eihän se olisi täydellinen. Siihen kyllästys alta aikayksikön.

Vierailija
8/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuren rakkauteni ainoa huono puoli oli se että meni paukauttamaan toisen naisen paksuksi ja velvollisuudesta naimisiin tämän kanssa....

Vierailija
9/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hullu (diagnoosit paranoidi skitsofrenia ja bipolaarinen mielialahäiriö). 

Vierailija
10/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanini harrastaa niin kutsuttuja extreme lajeja. Se ei ole sitten yhtään mukavaa. Muutenkin osa harrastuksista vie kauheasti aikaa. On kiva, että mies urheilee, mutta kun yhteen treeniin saattaa mennä koko päivä. 

Mieheni on myös aika kova sotkemaan. Jättää vaatteensa minne sattuu. Siivoaa onneksi myös välillä ihan ahkerasti. 

Yksi ärsyttävä piirre on se, että ahdistuu siitä jos joutuu elättämään perheen. Ei ole yhtään tyypillinen mies tässä asiassa. Haluaisi, että tienaisin saman kuin hänkin. 

Vierailija
11/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on saamaton ja vähän lapsellinen. Kokemattomuuttaan meni naimaan aikanaan eksänsä, joka oli ilmeisen mielisairas. Siitä sen parisuhdeopit.

Vierailija
12/12 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- erittäin (rasittavan) järjestelmällinen, silti ei ole väliä, mihin illalla vaatteensa ja sukkansa riisuu eli saattavat lojua seuraavaan pyykkipäivään asti siinä sijoillaan

- koko ajan kallistuu enemmän minimalismiin: kaikki turha pois, mitään ylimääräistä "rojua" ei saisi olla missään ja luonnollisesti minun tavarani ovat tätä "rojua"

- epäloogisen tarkka rahankäytöstä: jaksaa laskea jopa minun kahvinkulutuksen hinnan ja vertailla eri merkkien välisiä säästöjä - silti joissain asioissa kukkaro aukeaa turhuuksiin

- minä en saisi sairastaa: kaikki menee hyvin, jos jaksan olla aikaansaava ja pirteä

- tissuttelu on lisääntynyt vuosien aikana kovasti

Muuten rakas ja korvaamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän