Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku nainen kommentoi miehen fb-päivityksiin

Vierailija
29.06.2020 |

En oikein tiedä mitä ajatella. Tämä nainen kommentoi nykyään jokaiseen mieheni päivitykseen ja liittää vielä jonkun tarran siihen. Ei mitään hempeää.

Miksi? Sitten mieheni kommentoi jotain takaisin aivan kuten muillekin, niin tämä nainen jatkaa aina kommentointia.

Mitä tällaisesta naisesta pitäisi ajatella? En halua vaikuttaa mustasukkaiselta mutta kyllä tuo minua häiritsee.

Itselläni ei tulisi mieleenikään kommentoida jonkun varatun miehen kaikkia päivityksiä ellemme olisi todella hyvät kaverit.

Mitä mieltä olette, voinko kysyä mieheltä kuka tämä nainen on? Ja onko hän kiinnostunut miehestäni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pitää voida kysyä, neutraalisti toki. Kyllähän tuollaisen merkille pistää.

Vierailija
2/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, voi olla munahaukka!

Vierailija
4/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kiinnostunut. Tiedän tällaisia varattuja miehiä, jotka ovat peukuttamassa ja fanittamassa ensimmäisinä fb-naisen kuvaa. Todellakin olisivat välittömästi läheisemmässä kanssakäymisessä jos vain saisivat mahdollisuuden.

Sinuna häipyisin jos mies ei näe/halua ymmärtää ongelmaa. Silloin hänkin on kiinnostunut.

Vierailija
5/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysyt kuka tuo nainen on? Jos hän on joku hyvä kaveri niin pitäisihän sun hänestä jo muutenkin kuulla.

Vierailija
6/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi kysyä, hyvänen aika! Tottakai tuollaisesta asiasta pitää voida jutella. Eihän siinä ole mitään pahaa jos kysyy.

Vierailija
7/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin pellolle miehen, jolle aina yhtäkkiä ilmestyi naisia facekaveriksi, joilla ei ollut mitään yhteistä historiaa miehen kanssa, eikä edes työkuvioista tms.olleet tuttuja.

Olimme olleet yhdessä jo 5 vuotta, joten pidin erittäin outona, että näitä "tuttuja" alkoi yhtäkkiä ilmestyä.

Inhottavaa tuossa todellakin on se, että jos alat kysellä, niin sinua syytetään mustasukkaisuudesta.

Itse kerron aina nykyiselle puolisolle, jos tulee uusia kavereita ja sen mistä he ovat tuttuja, koska kunnioitan miestäni. Kertomatta jättäminen on silkkaa kiusantekoa tai epätoivoista huomionhakua puolisolta.

Vierailija
8/8 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa, tietyn tyyppiset naiset laittelevat sydämiä varatun miehen kuviin. Ei ainoastaan yhteen kuvaan, vaan jokaiseen kuvaan. Se on rivienvälistä flirttiä, vaikka haluaisitte selittää sen millä tahansa luilla keinoin. Kukaan järkevä ihminen ei mene levittelemään sydämiä jokaikiseen postaukseen, v arsinkin kun molemmat on varattuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi