Alkaa punavihreiden mokutuspolitiikka pikkuhiljaa näkyä ihan käytännössä
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 10:53"]
Aikuiset eivät enää pärjää nuortensa kanssa. Miten tämä liittyy punavihreisiin?
[/quote]Heikossa asemassa olevia lapsiperheitä on aina tuettu, nyt tuo raha on siirtynyt erilaisiin monikulttuurihankkeisiin. Mahdatko tietää kuinka suuri armeija ihmisiä nykyään toimii jollain tavalla monikulttuurin parissa.
Tottakai tiedän. Mutta esimerkiksi niissä projekteissa, joissa itse olen mukana vapaaehtoisesti, raha tulee yksityisiltä tai Raha-automaattiyhdistykseltä. Heikossa asemassa olevia lapsiperheitä ei muuten ikinä ole tuettu niin paljon kuin nykyään, mitä tarkoitat?
"Heikossa asemassa olevia lapsiperheitä on aina tuettu, nyt tuo raha on siirtynyt erilaisiin monikulttuurihankkeisiin. Mahdatko tietää kuinka suuri armeija ihmisiä nykyään toimii jollain tavalla monikulttuurin parissa"
Heheheh!
Et taida tietää sosiaali- ja terveysalasta?
Lapsilta ja nuorilta on leikattu lamavuosista alkaen ennaltaehkäisevästä työstä kokoajan. Tuo näkyy nyt lamavuosien lapsissa.
Monikulttuurisuus ei liity mitenkään asiaan, mutta jos on punavihersokea ja näkee kaikessa mamun niin kaikkea kohtelee mamujuttuina.
Olet varmasti oikeassa että lapsilta on leikattu mutta miten se vaikuttaa perheen arkeen ja rutiineihin? Minä penäisin nyt vähän vastuuta vanhemmilta myös. Jos menee huonosti taloudellisesti, kyllä voi kuitenkin lukea iltasadun, katsoa läksyt ja paikata ne housunpolvet, siivota ja tehdä lauantaisin pullaa. Mikä pakko on käpertyä itsesääliin ja antaa kaiken repsahtaa, jopa alkoholisoitua? Minulla itselläni on mennyt välillä todella huonosti mutta rutiinit säilyivät muuttumattomina vuodesta toiseen.
Tässä on joku juttu jota en oikeasti tajua.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 11:20"]
"Heikossa asemassa olevia lapsiperheitä on aina tuettu, nyt tuo raha on siirtynyt erilaisiin monikulttuurihankkeisiin. Mahdatko tietää kuinka suuri armeija ihmisiä nykyään toimii jollain tavalla monikulttuurin parissa"
Heheheh!
Et taida tietää sosiaali- ja terveysalasta?
Lapsilta ja nuorilta on leikattu lamavuosista alkaen ennaltaehkäisevästä työstä kokoajan. Tuo näkyy nyt lamavuosien lapsissa.
Monikulttuurisuus ei liity mitenkään asiaan, mutta jos on punavihersokea ja näkee kaikessa mamun niin kaikkea kohtelee mamujuttuina.
[/quote]Sinähän se oikea ruudinkeksijä olet. Sinun maailmassa raha tulee jostain taivaasta niin että yhdelle projektille osoitettu raha ei ole toiselta pois. Ajallisesti monikulttuurin tukeminen sattuu juuri tuohon laman jälkeiseen aikaan. Eri tavoilla tuon uskonnon parissa puuhastelee kymmeniä tuhansia ihmisiä. Päälle tietenkin ne suoraan mamuille annetut rahat. Näitä rahoja ovat esimeriksi sairaanhoito kun Afrikasta virtaa HIV positiivisia, yhden HIV positiivisen hoito maksaa 50 000 euroa vuodessa. Tai mamujen positiivisen syrjinnän kustannukset. Rikollisuuden kustannukset. Sinun mukaaan nämä rahat tuleee jostain taikalaatikosta?
Aikuiset eivät enää pärjää nuortensa kanssa. Miten tämä liittyy punavihreisiin?