Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan tarvikkeet käytettynä

Vierailija
29.06.2020 |

Uskaltaako ostaa näinä aikoina käytettyjä vauvan tarvikkeita? Meidän budjetti ei ole kovin suuri, mutta Korona on tehnyt tosi inhottavaksi edes ajatuksen ostaa käytettynä.
Mitä kannattaa ostaa käytettynä vauvalle ja mitkä täytyy ostaa uusina?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita luettelo tarvikkeista jotka tarvitset, niin on helpompi vastata.

Vierailija
2/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaiken muun uskaltaa ostaa paitsi turvakaukalo. Ja sekin sen takia että epärehellisiä kusipäitä mahtuu maailmaan ja kaukalo voi olla kolaroitu tai ihan liian vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kaiken muun uskaltaa ostaa paitsi turvakaukalo. Ja sekin sen takia että epärehellisiä kusipäitä mahtuu maailmaan ja kaukalo voi olla kolaroitu tai ihan liian vanha

Ja lastenvaunuja en itse ostaisi käytettynä. Hyvin moni säilyttää niitä kylmässä varastossa ja homekasvusto on taattu. Ei mikää etikka- tai piimäpesu auta.

Vierailija
4/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahan ei kovin hyvin säily pinnoilla. Ostaisin kyllä ihan kaikessa rauhassa kaikkea, paitsi jo mainitus kaukalon, ja sitä en ostaisi käytettynä ilman koronaakaan. Kaikki vaatteet vaan 60 tai jopa 90 asteen pesuun ja jos olet huolestuvaa tyyppiä, voit pyyhkiä huonekalut (esim. pinnasängyn) desinfioivalla puhdistusaineella.

Vierailija
5/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään koirataloudesta!!

Vierailija
6/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syystä että?

Vierailija
7/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystä että?

Allergisoi lasta, haisevat koiralle ja koiran peelle, täynnä karvoja. Usein todella kulahtaneen näköisiä (koirankynnen ja hampaan jälkiä, nukkaa nöyhtää ja karvaa täynnä).. Yök!!

Vierailija
8/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystä että?

Allergisoi lasta, haisevat koiralle ja koiran peelle, täynnä karvoja. Usein todella kulahtaneen näköisiä (koirankynnen ja hampaan jälkiä, nukkaa nöyhtää ja karvaa täynnä).. Yök!!

Wtf 😂😂😂 kyllä oot aikamoisissa paikoissa käynyt jos koira on raapinut kynsillä ja purrut kaikki tavarat. Elsu kannattaa tehdä jos koiran persekin haisee niin pahalle että tavaratkin alkavat haisemaan

Vierailija
9/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sairastanut lievän Koronan ja käytettynä ostaminen vaan on niin vastenmielistä, joka tapauksessa  meillä ei ole varaa hankkia kaikkea uutena. Tarvitsen vielä kaiken vauvalle tarpeellisen, en ole vielä ehtinyt hankkimaan mitään. Kaikken mieluiten tilaisin uutena netin kautta, onko kokemuksia hyvästä sivusta vauvan tarvikkeille? Jollyroom vaikuttaa kohtuu edulliselta. 

Vierailija
10/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Olen itse sairastanut lievän Koronan ja käytettynä ostaminen vaan on niin vastenmielistä, joka tapauksessa  meillä ei ole varaa hankkia kaikkea uutena. Tarvitsen vielä kaiken vauvalle tarpeellisen, en ole vielä ehtinyt hankkimaan mitään. Kaikken mieluiten tilaisin uutena netin kautta, onko kokemuksia hyvästä sivusta vauvan tarvikkeille? Jollyroom vaikuttaa kohtuu edulliselta. 

Itse olen tilannut kaikkia tarvikkeet Saksasta. Huomattavasti edullisempaa

Vierailija
11/11 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystä että?

Mitä ihmettä!? Meillä ei kyllä ikinä ole koira pissinyt lasten tarvikkeille eikä kyllä niitä purrutkaan, valtaosaan ei ole tainut koskaan koskeakaan. Karvoja toki voi satunnaisesti olla mutta kyllä ne ihan omassakin taloudessa säännöllisesti puhdistetaan, minkälaisissa koiraperheissä sinä oikein vierailet?

Itse olen ostanut vauvalle kaiken helposti pestävän käytettynä (mitä ei esikoiselta ole jäänyt). Pullot, tutit, rintapumput, turvakaukalot sekä -istuimet yms. on sitten ostettu jokaiselle uutena, eli kaikki sellainen, joka turvallisuus, hygienia tmv. syistä tulisi olla uusia. Vaatteita on turha alle vuoden ikäiselle ostaa uusina kun ne ovat vain hetken päällä eivätkä mene miksikään.