Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita äitejä, joiden mielestä lapsista on pelkkää vastuuta ja vaivaa?

Vierailija
29.06.2020 |

Mä koen näin. En koe minkäänlaisia äitiyden iloja, ainoastaan huolta, murhetta, ahdistusta, surua ja tietenkin hirveää vaivaa. Vaivan olen ulkoistanut lasten isälle, mutta huoli ja vastuu ei katoa koskaan. Mitään et saa vastoneeksi. Huonosti kohtelevia ja käyttäyviä pikkuihmisiä vain..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
22/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul o vasta 2 kk vauva ja mul tuli yks aamu aivan tyhjästä semmonen ajatus, että saispa elämän ennen vauvaa.

Järkytyin ite iha hirveesti tuota!

Aivan ihana pikkunen mulla! Ja on niin kiva seurata hänen kehittymistään ja kasvamistaan! 

Eniten huolettaa hänen tulevaisuutensa, mutta on sitä ennenkin mietitty ottaa ny esimerkkinä nälkävuodet... Ei o ollu häävii, mut niistäkin o ihmiset selvinny!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini huutama ohje: "Älä vaan ikinä hanki kakaroita ei niistä o ku huolta ja vaivaa!"

Vierailija
24/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul o vasta 2 kk vauva ja mul tuli yks aamu aivan tyhjästä semmonen ajatus, että saispa elämän ennen vauvaa.

Järkytyin ite iha hirveesti tuota!

Aivan ihana pikkunen mulla! Ja on niin kiva seurata hänen kehittymistään ja kasvamistaan! 

Eniten huolettaa hänen tulevaisuutensa, mutta on sitä ennenkin mietitty ottaa ny esimerkkinä nälkävuodet... Ei o ollu häävii, mut niistäkin o ihmiset selvinny!

Osa selvisi, suuri osa kuoli.

Vierailija
25/25 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole äiti. Sinä olet lapseton ja luonnoton otus.

Lapsen saaminen muuttaa ihmisen aikuiseksi. Sinä olet itsekäs aikuinen teini, joka miettii vain omaa helppoa elämäänsä. 

Vain lapseton voi luulla että lasten hankkiminen ei olisi palkitsevaa. 

Otsikkodi jo paljastaa että sinulla ei ole yhtään lasta!