Onko muita äitejä, joiden mielestä lapsista on pelkkää vastuuta ja vaivaa?
Mä koen näin. En koe minkäänlaisia äitiyden iloja, ainoastaan huolta, murhetta, ahdistusta, surua ja tietenkin hirveää vaivaa. Vaivan olen ulkoistanut lasten isälle, mutta huoli ja vastuu ei katoa koskaan. Mitään et saa vastoneeksi. Huonosti kohtelevia ja käyttäyviä pikkuihmisiä vain..
Kommentit (25)
Mul o vasta 2 kk vauva ja mul tuli yks aamu aivan tyhjästä semmonen ajatus, että saispa elämän ennen vauvaa.
Järkytyin ite iha hirveesti tuota!
Aivan ihana pikkunen mulla! Ja on niin kiva seurata hänen kehittymistään ja kasvamistaan!
Eniten huolettaa hänen tulevaisuutensa, mutta on sitä ennenkin mietitty ottaa ny esimerkkinä nälkävuodet... Ei o ollu häävii, mut niistäkin o ihmiset selvinny!
Äitini huutama ohje: "Älä vaan ikinä hanki kakaroita ei niistä o ku huolta ja vaivaa!"
Vierailija kirjoitti:
Mul o vasta 2 kk vauva ja mul tuli yks aamu aivan tyhjästä semmonen ajatus, että saispa elämän ennen vauvaa.
Järkytyin ite iha hirveesti tuota!
Aivan ihana pikkunen mulla! Ja on niin kiva seurata hänen kehittymistään ja kasvamistaan!
Eniten huolettaa hänen tulevaisuutensa, mutta on sitä ennenkin mietitty ottaa ny esimerkkinä nälkävuodet... Ei o ollu häävii, mut niistäkin o ihmiset selvinny!
Osa selvisi, suuri osa kuoli.
Sinä et ole äiti. Sinä olet lapseton ja luonnoton otus.
Lapsen saaminen muuttaa ihmisen aikuiseksi. Sinä olet itsekäs aikuinen teini, joka miettii vain omaa helppoa elämäänsä.
Vain lapseton voi luulla että lasten hankkiminen ei olisi palkitsevaa.
Otsikkodi jo paljastaa että sinulla ei ole yhtään lasta!
Uppp