Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen tunnustuksen, kivittäkää minut nyt:

Vierailija
31.07.2008 |

olen viimeisen viikon sisällä harrastanut seksiä kolmen eri miehen kanssa :))

kesä saa hormonit hyrräämään :))

niin joo, ja yksi niistä oli sentään oma mieheni, kaksi muuta vain satunnaistuttavuuksia...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tulla tänne leveilemään, mene hoitoon

Vierailija
2/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin unissasi;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kroonisesti uskoton miehelleni vuosien ajan jäämättä kiinni. Lopulta pelko kiinnijäämisestä kasvoi sietämättömäksi ja kalvoi sisintäni että erosin ja lähdin kotoamme.

Kävin aina vaan rohkeammaksi ja rohkeammaksi, sekoilin oman paikkakunnan miesten kanssa joita alkuun varoin visusti.

Moni tiesi sekoiluistani mutta onnekseni ei siitä miehelleni kertonut muuten olisi tullut kuula kalloon.

Vierailija
4/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päiväunet meni jo

t.ap

Vierailija
5/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään muulla ole ikinä, koskaan, milloinkaan ollut yhtä vilkasta seksielämää...:)

oikea ap

Vierailija
6/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen vaan saa seksiseuraa halutessaan, että et siinä mielessä ole mitenkään spesiaali.

Vierailija
7/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kympille on pakko kommentoida hitusen...minullakin ainoa asia, joka tässä vaivaa, on vain ja ainoastaan se kiinnijäämisen pelko, minkäänlaista morkkista en tunne...taidan kanssa olla aika krooninen tapaus ;)

ap

Vierailija
8/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä kuuna valkeana suostuisi olemaan tuntemattomien miesten horo (anteeksi sanavalinta) - nainen, joka on helppo nakki. Olen liian ylpeä siihen. Eri asia, jos tosissaan tulisesti rakastuisin johon kuhun. Mutta sitten olisi kyllä vaakalaudalla koko avioliitto miehen kanssa.

Onneksi rakastan ja kunnioitan miestäni ja perhettämme niin paljon, että en omalta osaltani anna minkään liata ja loata tätä meidän liittoa tai perhettämme.

Tilaisuuksia olisi kyllä ollut, mutta miksi harrastaa jotain typerää merkityksetöntä seksiä, jos siihen ei liity mitään enempää - korkeintaan vaan jotain kieroutunutta itsetunnon korotusta? Tai nautintoa? En ymmärrä en.

Miksi omaa miestä ei arvosteta senkään vertaa, että olisi uskollinen tai miksi loata koko perhe, omat lapset ja kaikki saaden itse kyseenalaista nautintoa? Raapimista kutinaan ja kotkotin maineen otsaan? Minä en henkilökohtaisesti kyllä kehtaisi nenääni ulos pistää, mutta, että jotkut vielä retostelevat asialla?

Vierailija
9/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kympille on pakko kommentoida hitusen...minullakin ainoa asia, joka tässä vaivaa, on vain ja ainoastaan se kiinnijäämisen pelko, minkäänlaista morkkista en tunne...taidan kanssa olla aika krooninen tapaus ;)

ap

vaan idiootti.

Vierailija
10/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi et petin nykyistä ex-aviomiestäni ex poikaystäväni kans 3 kk.Tää x-poikaystävä tiesi et olin naimisissa,mut ei haitannu mitään.Xaviomies ei tienny asista mitää.Nyt sit he kumpiki tosiaan ovat exiä,ja tätä nykyistä en KOSKAAN voisi pettää!!!!!!

Vierailija
11/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tarvii optea huonoa omaatuntoa.. paitti jos olet kostomielessä liikkellä.

pettääkö sun mies?

Vierailija
12/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesti hyväksi vai mistä moinen miesten huomionkipeys johtuu?

Vierailija
13/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan kerroin...ja sääliä en kaipaa, miksi siis sääli?

Ja enkö jo sanonut, etten pode omantunnon tuskia ollenkaan.

ap

Vierailija
14/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seksi on parasta kun on tunteet mukana, muuten se onsitä samaa jyystämistä vaikka olis kuin teknisesti taitava mies, joten en nää pettämisessä mitään järkeä. Rakastan miestäni ja seksi hänen kanssaan on ihanaa ja riittävää minulle. Ei mulla muuta.

Vierailija
15/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä muuna kyllä näe. Ja ei Sinun sääliä tarvitsekaan kaivata - tosiasia on, että Sinua silti säälitään - halusit tai et...

Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle. Toivottavasti 10-20 vuoden päästä olet tyytyväinen valintoihisi. Nimittäin sen minkä taakseen jättää, eestään löytää ja Sitä niittää mitä kylvää...

Sinun tapauksessa voisi sanontoihin sanoa - ikävä kyllä! Mutta jokainen meistä tekee ne omat valinnat.

Vierailija
16/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut kivaa, käyhän täällä muutkin kertomassa asioitaan...

mutta kun kyseessä on seksi ja seksuaalisesti aktiivinen nainen, niin vastaanotto on tämä...jos olisin mies, asia olisi varmaan aivan toisin...vai säälittekö myös niitä miehiä, joiden kanssa olen sekstaillut?

Vierailija
17/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten naisesta tai miehestä. Suren heidän perheen puolesta. Vähän ajattelua, työtä ja pitkäjänteisyyttä, niin omasta miehestä voisi löytyä vaikka kuinka kutkuttavia piirteitä.. Oppia paljon syvempiä asioita, jotka tuo seksielämään ihan toisen ulottuvuuden.

Mutta ei. Liian monet menevät siistä missä aita on matalin. Satuttavat koko perhettä. Vieraisiin he menevät. Kestään muusta piittaamatta. Onhan ruoho vihreämpää aidan toisella puolen. Tajutaan vasta liian myöhään minkä aarteen on omistanut.

Parisuhde vaatii työtä. Taantuma-ajat täytyy puskea läpi. Todellinen onni on ihan muuta kuin oman miehen pettäminen mahdollisimman monen vieraan miehen kanssa... Ainakin siis minun mielestäni.

Vierailija
18/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sanallakaan sanonut. että omassa miehessäni, tai parisuhteessani, olisi jotakin vikaa. Ei ole ei, enkä todellakaan hae mitään "onnea" muualta. Kotona minulla se onni on, muualta haen vain silkkaa seksiä. Vaihtelua samaan mieheen...olen kai seksiaddikti tai jotain :)

ap

Vierailija
19/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole löytänyt sellaista parisuhdetta että siinä malttaisi pysyä.

Tai paremminkin niin, että säälin niitä jotka keikkuvat parisuhteessa mistä kuitenkin puuttuu jotain. Siitähän tuossa pettämisessä on kyse. Sinkkuja en sääli :)

Yksi ystäväni on krooninen pettäjä ja hän on epätyydyttävässä parisuhteessa ja hakee sitä loputonta huomiota sitten muualta. Epätasapainoinen ja muutenkin surkea ihminen.

Vierailija
20/43 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinulla taisi olla juuri motiivina se retostelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan