Häiritseekö sinua, jos naiset hakevat miestäsi tanssimaan
ja siis olet itse paikalla?
Kommentit (9)
Ei me käydä sellaisissa paikoissa missä toisia haetaan tanssimaan. Mutta jos käytäis ja sitä haettais, ei haittais yhtään.
Kyllä mua häiritsee vähän. Ihan kuin naiset testaisivat, lähteekö mies tanssimaan.
Ei lähde, kun ei halua.
mulla ei ainakaan tulis mieleen hakee miestä tanssimaan, jossa sillä olis naisseuraa. Aika epätoivoista
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 21:58"]
mulla ei ainakaan tulis mieleen hakee miestä tanssimaan, jossa sillä olis naisseuraa. Aika epätoivoista
[/quote] Mitäs epätoivoista tanssimisessa on?
Ei häiritse. Kunhan etikettiä noudatetaan.
Tansseissa käydessämme tanssimme tietoisesti osan illasta muidenkin kanssa. Eli mies menee miestenriviin ja minä naistenriviin. Sitten tansien luonteen mukaan (naistentanssit, sekahaku) haemme tai tulemme haetuksi (tai jäämme seinäkukkasiksi). Sen verran on sovittu, että jos toisella ei oikein viuhka käy niin sitten pelastetaan ja tanssitaan yhdessä muutamat. Samoin viimeinen tunti tanssitaan yhdessä.
Periaatetasolla ei haittaa, hakekoot ihan rauhassa. Ja jos ollaan ihan tansseissa, niin olisi miltei outoa, jos ei haettaisi.
Mutta nykyisen miehen kohdalla kyllä hieman haittaisi, jos mies lähtisi tanssimaan. Tämä sen takia, että mies ei tanssi eikä ole koskaan suostunut mun kanssa tanssimaan, niin olisi aika ikävää, että jonkun muun kanssa voisi tanssia, mutta ei mun.
Ei häiritse. Eikä miestäni häiritse jos muut miehet hakevat minua tanssimaan. On mukava tanssia muidenkin kuin oman parin kanssa.