Miksi mes, jonka kanssa oli flirttiä reilu vuosi sitten
nykyään hymyilee vaivaantuneesti minut nähdessään?
Kommentit (16)
Oli suhteessa jo silloin kun flirttaili kanssani reilu vuosi sitten. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:26"]
[/quote]
se oli vuosi sitten. siitä on pitkä aika ja mieli kerennyt muuttumaan.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:41"]
[/quote]
[/quote]
Mutta miksi se vaivaantunut hymy kun näkee minut? En ota miehestä selvää ollenkaan. ap
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:46"]
[/quote]
[/quote]
Mutta miksi se vaivaantunut hymy kun näkee minut? En ota miehestä selvää ollenkaan. ap
[/quote]
mistä mä tiedän mitä teidän välillä on ton jälkeen tapahtunut. toi voi olla pelkästään sun oma tulkinta asiasta, ei muuta. kysy siltä. selviää varmaan helpoiten noin.
Ymmärsikö flirtin silloin miten?Ei kaikki tajua noita hymyilin kerran salaa juttuja flirtiksi yms.
Kuolet varmaan jos et saa selitystä tuolle asialle?
Häntä hävettää oma käytöksensa, koska nykyään hän haluaa pitää omasta suhteestaan tiukasti kiinni. Piste.
No tykkäsitsä siitä kuvasta, vai mistä se tietäis?
peesaan muita. Häpeää käytöstään.
Hän miettii jo aivan muita asioita kuin sinua, joten hymyilee ihan vaan jotenkuten kun sinut näkee. Onhan tuo jo vanha juttu.
Mä kanssa luulen että sitä hävettää se flirttailu. Kun on tosiaan suhteessa. Ehkä suhde ei ollut silloin vakava, mutta nykyään on, joten sellainen käytös nolottaa.
Ja ei halua että luulet nyt että häntä vielä kiinnostaisi.
[/quote]
[/quote]
just niin. Noin kävi itselleni joskus kauan sitten: ensin olin niin helvetin ihastunut ja rakastunut työkaveriini ja meillä oli jopa salainen suhde. Oltiin molemmat varattuja. Ja sitten, kun se meni ohi ( ne tunteet) niin joskus vieläkin melkein puistattaa se koko juttu! Tollaset tunteet (varsinkin duunikaverin kanssa) todelakin voivat muuttua ihastuksesta ällötykseen.
Ap tässä. MItenköhän mun pitäisi sitten nykyään olla, kun näen tuon miehen? En silloin aikoinaan lähtenyt mukaan mihinkään, kun olen itsekkin naimisissa. Mutta en halua että mies alkaa nolostelemaan minut nähdessään?
Tuo flirtti oli silloin vuosi sitten silmäpeliä ja pitkiä katseita ja mies yhden kerran esitti toiveen että tapaisimme. En kuitenkaan tuolloin lähtenyt mihinkään tapaamiseen jne. Nyt tilanne on vaan sellainen, että pakostikkin (näemme toisiamme ohimennen) tapaamme melkein viikottain.
Ehdotuksia? Omani on, että hän on saanut selville että olen käynyt katsomassa hänen avokkinsa kuvaa facebookissa, ja nyt nolostelee sitä.
ap