Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIRAALADIEETTI ?

Vierailija
11.04.2013 |

Ajattelinpas tällaista vähän rankempaa nyt yrittää; te, keillä on kokemusta/tietoa asiasta voisitte hieman opastaa aloittelijaa.

Joinain päivinä ruokana pitäisi olla vähintään 50g kinkkua; millaista kinkkua? Voileivän päälle tarkoitettua kinkkua? Eikös se ole aika paha, kun on yleensä niin perhanan suolaista? Millaista kinkkua kannattaisi ostaa?

Mites sitten tuo pinaatti; käykö pinaattikeitto? Entäs, kun päivälle on sitten keitetty pinaatti, tarkoittaako tuo pinaatti yleensäkkin sitä kasvia vain, että sitäkö pitäisi nakertaa?

Huomenna olisi tarkoitus jo aloittaa, joten pikaisia vastauksia kiitos! :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama kuin vichydieetti? Mäkin mietin sille ryhtymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy pinaattikeitto. Kinkun on oltava kinkkua, kuten leivänpäälle. Lue ne ohjeet.

Vierailija
4/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita oon jo kyttäilly mutten oo löytäny mitään äärettömän tarkkaa.

Löytyy googlesta sairaaladieetti-nimellä.

Vierailija
5/22 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikävä kyllä käy pinaattikeitto, mä olen käyttänyt pakastepinaattia. Eihän se mitään herkkua ole, mutta kun yrttisuolaa laittaa päälle niin menee kyllä alas ja paljon vettä päälle :). Kinkkua olen käyttänyt joko leikkeitä 50 gr tai palakinkusta 50 gr pala.

Sairaaladieetillä sain 8 kg kahdessa viikossa. Suurin osa meni ensimmäisellä viikolla, loppuajasta hidastui. Mutta olo mitä mahtavin dieetin jälkeen, 3 ekaa päivää oli kauhea nälkä, mut meni ohi.

Vierailija
6/22 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aloittamassa tätä sunnuntaina, pidetäänkö tässä ketjussa vähän tilanneselostusta yllä ?

Vierailija
7/22 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kyllä joskus sain diettiohjeet paperilla, eikä niitä kovin montaa riviä ollut... Ja hyvin pärjäs. Jos lukee pinaatti niin se tarkoittaa pelkkää pinaattia. Letuissa ja keitossa on aika paljon muutakin.

Vierailija
8/22 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuoha on vähähiilihydraattinen dietti, eikä silloin vedetä mitään vehnäjauhoihin suurustettua pinaattikeittoa!

Eikö järkevämpää olisi tehdä kokonaisvaltainen elämäntapamuutos, eikä kikkailla joillakin "ihmedieteillä"?

Vierailija
9/22 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä millainen pihvi saa syödä? eli kaupassa valmistettu pihvi, jossa on myös jauhoja vai itse tehty pihvi, jossa on 100% liha? Ja mitä pihvi kannattaa syödä (kala, liha,kasvi..vai mitä?)

Ja kuinka paljon parsakaalia, pinaattia saa syödä? Voisitko antaa minulle tarkka määrä, kiitos? (:

Vierailija
10/22 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:58"]

Ei ikävä kyllä käy pinaattikeitto, mä olen käyttänyt pakastepinaattia. Eihän se mitään herkkua ole, mutta kun yrttisuolaa laittaa päälle niin menee kyllä alas ja paljon vettä päälle :). Kinkkua olen käyttänyt joko leikkeitä 50 gr tai palakinkusta 50 gr pala.

Sairaaladieetillä sain 8 kg kahdessa viikossa. Suurin osa meni ensimmäisellä viikolla, loppuajasta hidastui. Mutta olo mitä mahtavin dieetin jälkeen, 3 ekaa päivää oli kauhea nälkä, mut meni ohi.

[/quote]

Entä millainen pihvi saa syödä? eli kaupassa valmistettu pihvi, jossa on myös jauhoja vai itse tehty pihvi, jossa on 100% liha? Ja mitä pihvi kannattaa syödä (kala, liha,kasvi..vai mitä?)

Ja kuinka paljon parsakaalia, pinaattia saa syödä? Voisitko antaa minulle tarkka määrä, kiitos? (:

Vierailija
11/22 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naudanpihi. Joko pala tai paistijauhelihasta tehty. Ja pelkkää lihaa, ja mausteita, ei mitään muuta. Googleta vishydieetti tai sairaaladieetti, niin saat useampai ohjeita. kaikki melko samanlaisia, mutta jossain on määriäkin annettu.

Vierailija
12/22 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:28"]

naudanpihi. Joko pala tai paistijauhelihasta tehty. Ja pelkkää lihaa, ja mausteita, ei mitään muuta. Googleta vishydieetti tai sairaaladieetti, niin saat useampai ohjeita. kaikki melko samanlaisia, mutta jossain on määriäkin annettu.

[/quote]Ja toi pihi on luonnollisestikin pihvi =)

Vierailija
13/22 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kauneusjaterveys.fi/node/10810

tossa on jotain määriä

Vierailija
14/22 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos?

Vierailija
15/22 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sokeripala jättää pois? 

Ja pitääkö liha olla täysin rasvaton?

Kiitos!

Vierailija
16/22 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako syödä jäävuorisalaattia niin paljon kuin haluaa ruuan yhteydessä?

Vierailija
17/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako, jos jättää öljyä syömättä?

Vierailija
18/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rasvaakin on saatava, mä laitan 2 rkl sitruuna-oliiviöljyä tuohon salaattiin, ja se on ihan sopiva määrä mun mielestä.

Vierailija
19/22 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko irtokarkeilla korvata sokeripalan? Entä jos ei juo kahvia? Meneekö pilalle jos juo tee? :)

Vierailija
20/22 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50g kinkkua? Eli kuinka monta viipaletta saa syödä? 

(jos syön HK ohuen ohut ylikypsä saunapalvikinkku 300g

Tässä sanoi että saa syödä vain yhden viipalen!!!

http://www.birgit.mummu.net/Terveys/RitunDieetti.htm

Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi