Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa 40-50v-ikäisiä naisia

Vierailija
08.05.2013 |

etenkin hoitoalalla? Muutamassa työpaikassa olen ollut ja tuon ikäiset ovat pahimpia juoruajia ja selkäänpuukottajia. Lisäksi kiukkuavat ja valikoivat työparejaan. Pahin oli, kun akat kävivät riitelemään, kuka menee ei-mieluisaan työyksikköön yhden työvuoron ajaksi.

Olisiko alan vaihtaminen joillakin tarpeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Vierailija
2/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Itse olen törmännyt yhteen kuvaamasi kaltaiseen tapaukseen toimistotöissä. Kyseinen nainen tiuski, mulkoili, laittoi virheitään muiden syyksi, kiroili itsekseen, ym. Terveisiä vaan Kati B:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:24"]

etenkin hoitoalalla? Muutamassa työpaikassa olen ollut ja tuon ikäiset ovat pahimpia juoruajia ja selkäänpuukottajia. Lisäksi kiukkuavat ja valikoivat työparejaan. Pahin oli, kun akat kävivät riitelemään, kuka menee ei-mieluisaan työyksikköön yhden työvuoron ajaksi.

Olisiko alan vaihtaminen joillakin tarpeen.

[/quote]

Miksi yleistät? Ei anna sinusta hyvää kuvaa, kun yleistät jonkun työyhteisön riidan vuoksi kaikki 40v-50v naiset hoitoalalla määrätynlaisiksi.

Minä olen 48v ja hoitoalalla ja meillä on keski-ikä 47v vakituisissa. Paljon nuoria sijaisia. Meillä on tosi loistava työfiilis ja ilmapiiri. Nuoret aina sanoo, että yrittävät saada meille lomituksia, kun meillä on niin kiva olla töissä.

Vierailija
4/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut itse jo 40-50 v, en kuitenkaan hoitoalalla. naisvaltaisessa ympäristössä kuitenkin. en ole huomannut moista ilmiötä ollenkaan, en itsessäni, enkä muissa. meillä on oikeen hauskaa keskenämme useimmiten. ja minusta pitävät kaikki, myös naispuoliset kolleegat.

Vierailija
5/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin työpaikkoihin asettuu juuri hankalanoloisia hoitajia. Ovat yleisesti tiedossa hankalina työyhteisöinä ja sijaisia on vaikea saada. Opiskelijatkin käyvät vain harjoittelut tekemässä, mutta eivät ilmoittaudu sijaisiksi.

Upeita hoitoalan työpaikkoja on ja juuri niistä väki lähtee säännöllisesti työkiertoonkin. Noissa pahamaineisissa paikoissa väki istuu kuin tauti. Ei edes haluta tuuletusta.

Vierailija
6/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat olevansa nuorempiensa yläpuolella. Ja mikään ei ole niin rumaa kuin pieni ihminen, joka on saanut vähän valtaa.

Vierailija
7/7 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla 50v naiset puhuvat bikinikunnosta ja tekoripsistä. No, en ota kantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme