SAIRAALADIEETTI ?
Ajattelinpas tällaista vähän rankempaa nyt yrittää; te, keillä on kokemusta/tietoa asiasta voisitte hieman opastaa aloittelijaa.
Joinain päivinä ruokana pitäisi olla vähintään 50g kinkkua; millaista kinkkua? Voileivän päälle tarkoitettua kinkkua? Eikös se ole aika paha, kun on yleensä niin perhanan suolaista? Millaista kinkkua kannattaisi ostaa?
Mites sitten tuo pinaatti; käykö pinaattikeitto? Entäs, kun päivälle on sitten keitetty pinaatti, tarkoittaako tuo pinaatti yleensäkkin sitä kasvia vain, että sitäkö pitäisi nakertaa?
Huomenna olisi tarkoitus jo aloittaa, joten pikaisia vastauksia kiitos! :)
Kommentit (22)
Onko se sama kuin vichydieetti? Mäkin mietin sille ryhtymistä.
Ei käy pinaattikeitto. Kinkun on oltava kinkkua, kuten leivänpäälle. Lue ne ohjeet.
Ohjeita oon jo kyttäilly mutten oo löytäny mitään äärettömän tarkkaa.
Löytyy googlesta sairaaladieetti-nimellä.
Ei ikävä kyllä käy pinaattikeitto, mä olen käyttänyt pakastepinaattia. Eihän se mitään herkkua ole, mutta kun yrttisuolaa laittaa päälle niin menee kyllä alas ja paljon vettä päälle :). Kinkkua olen käyttänyt joko leikkeitä 50 gr tai palakinkusta 50 gr pala.
Sairaaladieetillä sain 8 kg kahdessa viikossa. Suurin osa meni ensimmäisellä viikolla, loppuajasta hidastui. Mutta olo mitä mahtavin dieetin jälkeen, 3 ekaa päivää oli kauhea nälkä, mut meni ohi.
Mä olen aloittamassa tätä sunnuntaina, pidetäänkö tässä ketjussa vähän tilanneselostusta yllä ?
No itse kyllä joskus sain diettiohjeet paperilla, eikä niitä kovin montaa riviä ollut... Ja hyvin pärjäs. Jos lukee pinaatti niin se tarkoittaa pelkkää pinaattia. Letuissa ja keitossa on aika paljon muutakin.
Niin tuoha on vähähiilihydraattinen dietti, eikä silloin vedetä mitään vehnäjauhoihin suurustettua pinaattikeittoa!
Eikö järkevämpää olisi tehdä kokonaisvaltainen elämäntapamuutos, eikä kikkailla joillakin "ihmedieteillä"?
Entä millainen pihvi saa syödä? eli kaupassa valmistettu pihvi, jossa on myös jauhoja vai itse tehty pihvi, jossa on 100% liha? Ja mitä pihvi kannattaa syödä (kala, liha,kasvi..vai mitä?)
Ja kuinka paljon parsakaalia, pinaattia saa syödä? Voisitko antaa minulle tarkka määrä, kiitos? (:
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 22:58"]
Ei ikävä kyllä käy pinaattikeitto, mä olen käyttänyt pakastepinaattia. Eihän se mitään herkkua ole, mutta kun yrttisuolaa laittaa päälle niin menee kyllä alas ja paljon vettä päälle :). Kinkkua olen käyttänyt joko leikkeitä 50 gr tai palakinkusta 50 gr pala.
Sairaaladieetillä sain 8 kg kahdessa viikossa. Suurin osa meni ensimmäisellä viikolla, loppuajasta hidastui. Mutta olo mitä mahtavin dieetin jälkeen, 3 ekaa päivää oli kauhea nälkä, mut meni ohi.
[/quote]
Entä millainen pihvi saa syödä? eli kaupassa valmistettu pihvi, jossa on myös jauhoja vai itse tehty pihvi, jossa on 100% liha? Ja mitä pihvi kannattaa syödä (kala, liha,kasvi..vai mitä?)
Ja kuinka paljon parsakaalia, pinaattia saa syödä? Voisitko antaa minulle tarkka määrä, kiitos? (:
naudanpihi. Joko pala tai paistijauhelihasta tehty. Ja pelkkää lihaa, ja mausteita, ei mitään muuta. Googleta vishydieetti tai sairaaladieetti, niin saat useampai ohjeita. kaikki melko samanlaisia, mutta jossain on määriäkin annettu.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 22:28"]
naudanpihi. Joko pala tai paistijauhelihasta tehty. Ja pelkkää lihaa, ja mausteita, ei mitään muuta. Googleta vishydieetti tai sairaaladieetti, niin saat useampai ohjeita. kaikki melko samanlaisia, mutta jossain on määriäkin annettu.
[/quote]Ja toi pihi on luonnollisestikin pihvi =)
Saako sokeripala jättää pois?
Ja pitääkö liha olla täysin rasvaton?
Kiitos!
Saako syödä jäävuorisalaattia niin paljon kuin haluaa ruuan yhteydessä?
Haittaako, jos jättää öljyä syömättä?
Kyllä sitä rasvaakin on saatava, mä laitan 2 rkl sitruuna-oliiviöljyä tuohon salaattiin, ja se on ihan sopiva määrä mun mielestä.
Voiko irtokarkeilla korvata sokeripalan? Entä jos ei juo kahvia? Meneekö pilalle jos juo tee? :)
50g kinkkua? Eli kuinka monta viipaletta saa syödä?
(jos syön HK ohuen ohut ylikypsä saunapalvikinkku 300g
Tässä sanoi että saa syödä vain yhden viipalen!!!
http://www.birgit.mummu.net/Terveys/RitunDieetti.htm
Kiitos!
:)