Kortisonikuuri migreenin katkaisuun perustuu lumevaikutukseen?
Neurologian ylilääkäri sanoi näin ja olin kyllä ihan ymmälläni. Pyysin nimittäin uutta reseptiä, koska minulle se toimi. Miten voi lääkärit olla noin eri mieltä asioista, toinen määrää ja toinen ei määräisi.
Kommentit (205)
Jääkö koronahoidossa kortisonilääkitys jatkoonkin?
Eikö kukaan tiedä vai ei halua vastata?
muinaismuija kirjoitti:
muinaismuija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut, että kortisoni voisi auttaa migreeniin. Ja migreenin kanssa on koluttu monta lääkäriä.
Oletko koskaan altistunut sellakalle? Fluorilakassa sitä ainakin on. Voideossa näytetään sen keräämistä Intiassa.
Karkeissakin saattaa olla, mutta en syö niitä. Luomuhunajaa kyllä käytän ja makeutan esimerkiksi spelttimannavispipuuron luomutaateleilla. Siihen tosin lisään mantelijauhetta ja cashewpähkinäjauhetta - sehän maistuu ihan pullalle:-D
Omenasoseet täytyisi saada pois kaikesta, ettei tarvis itse ihan kaikkea tehdä.
Tuntoaisti onkin todella tärkeä seikka ihmisellä. Endometrioosikin täytyy olla myrkytysoire jostakin. Mahtaa olla se kasvutekijä, jota on lanoliinissa? Bioclip method- en ehdi nyt siitä kirjoittamaan, mutta lanoliini/villarasva ei näy edes spc fime- haussa, kun haluaa vältellä sitä, ei tule esille ne valmisteet:-(
Patenttisuoja-aika ratkaisee sen, mitä myydään ja aina ensin kerätään rahat pois niiltä, jotka siitä maksa -eri asi vaikka roskiin menis, mutta kunhan saavat edes sen yhden paketin kaupaksi! Miksi muuten vanhuselle ilmestyy Levolc- ulostuslääkettä iso pullo loppuvuodesta, vaikka ei todellakaan tarvi! Tiedän sen, kun teen äidilleni ruoat ja hänen pitäisi liikkua enemmän, ettei se massa jää sinne samaan paikkaan. Levolacista tulis järjetön sotku mut niin vaan on robotti jakanut kaikenlaista ties kuinka kauan! Ja vasta-aiheisia lääkkeitäkin tulee tyrkylle vuoden kuluttua - kuka ne reseptit oikeesti määrää? Sitä ei ala kukaan selvittämään!