Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI aikuinen mies ei pese hampaitaan??

Vierailija
11.04.2013 |

Mieheni on muuten ulkoisilta puitteiltaan normaali eikä kiinnitä negatiivista huomiota mitenkään, mutta hampaitaan hän ei pese. Olen nalkuttanut asiasta jo useamman vuoden, ja silti asia ei muutu. Parannusta on toki tapahtunut: ennen mies saattoi olla 2-3 päivää pesemättä hampaitaan kertaakaan, mutta nykyään pesee n. joka toinen päivä. Joskus jopa kerran päivässä jos huomautan asiasta.

Olen silti tosi turhautunut. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin tuntea olevansa miehen äiti. Ällistyttävää kyllä, miehen hampaat ovat hyväkuntoiset. Varmaan vahva hammasluu tai jotain. Mutta minua kuvottaa ajatus miehen suutelemisesta, jos hampaiden pesusta on aikaa. Mies käy kyllä suihkussa joka päivä jne. joten mikä siinä hampaiden pesussa on niin vaikeaa!!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en pese koskaan, koska ei ole saatavilla mitään vaihtoehtoja fluorille jota en laita suuhuni ikinä koskaan. Mielummin sitten vaan pyyhin hampaita jollai kankaalla.

Vierailija
22/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma täällä! Mies voi olla monta päivää pesemättä hampaitaan. Ei aina pese, vaikka kehotan! Suuteleminen aika lailla jäänyt. Vielä kehuskelee sillä, että taas on kiva töhnä hampaidne päällä... yök.

Muuten fiksu, korkeassa asemassa oleva, akateemisesti koulutettu mies. Muu hygienia, pukeutuminenm ulkonäkö hänelle tosi tärkeää. Mutta ei hampaat?!

Tykkaako miehesi suutelemisesta? Ellei, niin olet pattitilanteessa. Mutta jos, niin etko voi sanoa, etta olet surullinen siita, etta han ei pese hampaitaan yhta useasti kuin ennen, koska ette voi suudella yhta usein kuin ennen? 

Ma en ylipaataan muutenkaan tajua miksi aikuista miesta pitaa komentaa pesemaan hampaitaan. Tassakin ketjussa tosi moni mies "muuttunut" tuommoiseksi seurustelun edetessa. Taantuuko ne taaperoiksi vai mita tapahtuu, kun puolisosta tuleekin yhtakkia aiti? 

Ja mika on seuraava vaihe? "Oon valmis, tuu pyyhkimaan!" ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaiden peseminen on tapa. Harvoinhan sitä kukaan suunnittelee. Ihmisen vaikutusvalta omaan käytökseensä on hyvin rajallinen.

Täh?! Kyllä jokasella tervepäisellä sen verta pitäis itsensä ohjaus olla hallinnassa, että hampaat pysys kunnossa.

Vierailija
24/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten ällöttävää. Tuo on kyllä ihan pätevä syy erota kun tuossa jää suuteleminen ja seksi väkiselläkin pois parisuhteesta. 

Vierailija
25/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin miksi monet naiset eivät pidä huolta painostaan.

Huonoista tavoista on kovin hankalaa päästä eroon.

Vierailija
26/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en pese koskaan, koska ei ole saatavilla mitään vaihtoehtoja fluorille jota en laita suuhuni ikinä koskaan. Mielummin sitten vaan pyyhin hampaita jollai kankaalla.

Missä purkissa elät? Fluoritahnoilke on saatavilla paljon vaihtoehtoja. Esimerkiks aktiivihiilitahnoja, joissa ei ole fluoria olleskaan. Tiedoksi, vaikka sä trollistalkkeri tuskin tiedolla mitään teet.

Vierailija
27/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin miksi monet naiset eivät pidä huolta painostaan.

Huonoista tavoista on kovin hankalaa päästä eroon.

Mene sä pyyhkimään vaan kankaalla niitä tynkiäs :)) Huonot hampaat uhkaavat akuutisti kantajansa henkeä.

Vierailija
28/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaas sitä että jos miehet kerran käyvät suihkussa joka päivä niin viettä sinne suihkuun niille hammasharjan ja tahnan... Lämpimän veden alla on mukava pestä hampaat ja menee siinä sivussa kun muutkin pesut... Mä pesen aina hampaani suihkussa :)

🤣🤣🤣 Öööö... Normaali aikuinen ei holhoa toista aikuista.

Vierailija
29/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä purkissa elät? Fluoritahnoilke on saatavilla paljon vaihtoehtoja. Esimerkiks aktiivihiilitahnoja, joissa ei ole fluoria olleskaan. Tiedoksi, vaikka sä trollistalkkeri tuskin tiedolla mitään teet.

Ei nota saa lidlistä

Vierailija
30/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan harvoin peseminen johtua hampaiden arkuudesta ja vihlomisesta pesussa?

Vierailija
31/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniasta huolehtiminen tuntuu yleisemminkin olevan ongelmallista useille miehille, mm heille ja lialke haisevia miehiä on paljon

Vierailija
32/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniasta huolehtiminen tuntuu yleisemminkin olevan ongelmallista useille miehille, mm heille ja lialke haisevia miehiä on paljon

Tämä tuntuu liittyvän enimmäkseen vain suomalaisiin miehiin. Joku mystinen metsäläisgeeni?

En ole samaa ongelma koskaan havainnut ulkomaisilla miehillä.

Vierailija
33/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mulla oli samanlainen mies. Kummallista kyllä, tapailuvaiheessa ongelmaa ei ollut. Sanoin asiasta ensin varovasti ja kiltisti, lopulta vähemmän kiltisti (koska miehen hengitys haisi kauhealta). Eipä me paljon pussailtu... 

Erosin lopulta. Oli siihen eroon muitakin syitä, mutta tuo "auttoi" asiaa.  Järkyttävää, miten aikuinen mies ei viitsi huolehtia yksinkertaisesta perusasiasta, ei välitä sen vertaa huolehtia itsestään kun vielä kumppani tekee selväksi että asia haittaa - ja sitten kehtaa valittaa kun kumppanin ei enää teekään mieli seksiä. 

Vierailija
34/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Mulla oli samanlainen mies. Kummallista kyllä, tapailuvaiheessa ongelmaa ei ollut. Sanoin asiasta ensin varovasti ja kiltisti, lopulta vähemmän kiltisti (koska miehen hengitys haisi kauhealta). Eipä me paljon pussailtu... 

Erosin lopulta. Oli siihen eroon muitakin syitä, mutta tuo "auttoi" asiaa.  Järkyttävää, miten aikuinen mies ei viitsi huolehtia yksinkertaisesta perusasiasta, ei välitä sen vertaa huolehtia itsestään kun vielä kumppani tekee selväksi että asia haittaa - ja sitten kehtaa valittaa kun kumppanin ei enää teekään mieli seksiä. 

No niinpä! Jokaisen miehen, joka valittaa siitä ettei saa seksiä, kannattaisi testata haiseeko oma hengitys ja mikä on henkilökohtaisen hygienian tila. Usein yksi syy seksin puutteeseen löytyy varmasti sieltä.

Vierailija
35/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk.

Vierailija
36/47 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa alitajuisesti sabotoida suhteenne.

Vierailija
37/47 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun miehen kanssa, joka kyllä aamulla pesee hampaansa, mutta iltaisin ei pese. Olen siitä jo useampaan kertaan sanonutkin ja perustellut, että se on myös kumppanin huomioon ottamista jos pitää huolta hygieniastaan ja varsinkin suustaan. Iltaisin olisi kiva vaikka suudella tms, mutta se on nyt jäänyt, kun ei oikein tee mieli jos toisen suu haisee päivän ruokalistalle ja juomalle... Ei jotenkin yhtään jaksaisi aikuiselle ihmiselle alkaa perustelemaan yhtä perusasiaa miksi olisi tärkeää pestä hampaat aamuin illoin, se pitäisi olla jo tiedossa. Olen kuitenkin sanonut asiasta, mutta hänen tuntuu olevan vaan niin kovin vaikeeta muuttaa tapaansa. Voisi edes kumppaninsa ottaa huomioon tossa asiassa, nyt tulee sellainen olo, että hänestä on ihan sama miten minä koen ja se vaikuttaa jo parisuhteeseenkin. Pitäisikö ostaa syntymäpäivälahjaksi seuraavalla kerralla sähköhammasharja vielä tehostamaan tätä viestiä vai miten saisi asian paremmin jakeluun...

Vierailija
38/47 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska

Vierailija
39/47 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi

Vierailija
40/47 |