Hirveä ripuli iski töissä
ja nyt hävettää todella :(. Meillä töissä on huonosti äänieristetyt vessat ja paljon porukkaa. Tuli pakottava tarve rynnätä vessaan pariinkin kertaan ja todella äänekästä pörinää ja lörinää kuului varmasti koko konttorin läpi. Lähdin kesken päivän kotiin ja kotimatkalla linja-autossa vielä paskoin housuuni :(. Hävettää. Miten kehtaan enää koskaan mennä töihin?
Kommentit (50)
Oletko julkisella vai yksityisellä töissä?
Hei, ihanko ne miettis jotain pieruääniä...
Olisit antanut housuun vaan tulla!
Tämä on provo selvästi, mutta noinhan voi käydä. Minulla on töissä oma henkkoht. Vessa ja käytän paljon vessapaperia. Niinpä vessanpönttö meni tukkoon ja tulvi lattiakaivosta läpi. Pari päivää meni etten kehdannut kenellekään mainita. Häpeä oli suuri kun varmuudella tiedettäisiin kenen paskat siellä tukkii viemäriä. Lopulta oli pakko vaan ilmoittaa talon omalle huoltomiehelle asiasta. Hävetti. Mutta en tehnyt asiasta numeroa. Muutamassa viikossa häpeä poistui.
Mulla oli kerran onneksi Tena housuvaippa kun oli menkatkin ja kävelin töihin niin eikös matkalla kurahtanut niihin ripuli 🙈🙈Olin tilannut siis Tena näyttelemä sen housuvaipan. Oli tuuria,että olin just laittanut sen päälle. Tämä on tosi kertomus, töissä menin sitten vessaan ja solmin sen vaipan roskapussiin ja vein isoon roskikseen. Kyllä oli oikeasti kauhea tilanne.
jos sulla olis töitä..ripulia sulla on pää täynnä