Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ripuli iski töissä

Vierailija
11.04.2013 |

ja nyt hävettää todella :(. Meillä töissä on huonosti äänieristetyt vessat ja paljon porukkaa. Tuli pakottava tarve rynnätä vessaan pariinkin kertaan ja todella äänekästä pörinää ja lörinää kuului varmasti koko konttorin läpi. Lähdin kesken päivän kotiin ja kotimatkalla linja-autossa vielä paskoin housuuni :(. Hävettää. Miten kehtaan enää koskaan mennä töihin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla olis töitä..ripulia sulla on pää täynnä

Vierailija
42/50 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko julkisella vai yksityisellä töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihanko ne miettis jotain pieruääniä...

Vierailija
44/50 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut housuun vaan tulla!

Vierailija
45/50 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeilla sain häpeän pois

Vierailija
46/50 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
47/50 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgsdjkkölöbn 

Vierailija
48/50 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
49/50 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo selvästi, mutta noinhan voi käydä. Minulla on töissä oma henkkoht. Vessa ja käytän paljon vessapaperia. Niinpä vessanpönttö meni tukkoon ja tulvi lattiakaivosta läpi. Pari päivää meni etten kehdannut kenellekään mainita. Häpeä oli suuri kun varmuudella tiedettäisiin kenen paskat siellä tukkii viemäriä. Lopulta oli pakko vaan ilmoittaa talon omalle huoltomiehelle asiasta. Hävetti. Mutta en tehnyt asiasta numeroa. Muutamassa viikossa häpeä poistui.

Vierailija
50/50 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran onneksi Tena housuvaippa kun oli menkatkin ja kävelin töihin niin eikös matkalla kurahtanut niihin ripuli 🙈🙈Olin tilannut siis Tena näyttelemä sen housuvaipan. Oli tuuria,että olin just laittanut sen päälle. Tämä on tosi kertomus, töissä menin sitten vessaan ja solmin sen vaipan roskapussiin ja vein isoon roskikseen. Kyllä oli oikeasti kauhea tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi