Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät sporttisia naisia niin suuressa arvossa?

Vierailija
29.06.2020 |

Monessa tinnderissä esittelytekstinä: sporttiset naiset ottakaa yhteyttä..

Eikö sisin ole tärkein?

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Naiset ottavat suurimman osan eroista, mutta mieshän pääsee sillä vaan äitivartaloisesta naisesta eroon. Toki ei kannata pettyä, jos ne nuoret nätit kaksikymppiset neitoset ei kiinnostu jostain plösähtäneestä ja kaljuuntuneesta setämiehestä. Niitä komeita kaksikymppisiä miehiä kun riittää myös ihan kivasti. 

-Ja millanenhan tässä on äitivartaloinen ? =D äiti vartaloisia on yhtä paljon kun äitejäkin... isot roikkuvat rinnat vai mitä tässä haetaan?

Vierailija
102/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta että parhaiten tämä hieman löysä mutta kuitenkin normaalipainoinen päärynävartaloni on kelvannut nimenomaan niille kaikista sporttisimmille miehille. Esimerkiksi eräs eksäni oli ammattiurheilija. Hän piti muhkeasta takalistostani. Toki liikun päivittäin ja useamman kerran viikossa kovaakin, mutta en silti ole mikään salikissa tai crosfittaaja. Ja sitten taas ne jotka sanovat että ei ota eteen jos nainen ei ole tarpeeksi timmi on itse enemmän tai vähemmän lösöjä tai kaljamahaisia. Mistä tämä voi johtua? Eli ne oikeasti urheilulliset miehet ovat arvostaneet liikunnallista elämäntapaani, mutta ne itse ei niin urheilulliset taas olisivat halunneet tietyn ulkomuodon, elämäntavoista viis. 

Ehkä miehen taso ei vain riittänyt korkeammalle. Jos ei ole naamasta komea, ei tienaa kunnolla urheilullaan ja on vielä yhtä yksinkertaiset jutut kuin yleensä ovat, niin hän on ollut mielissään sinustakin. Turha tulla tänne kuitenkaan kovin rehentelemään.

Ja huomaat varmaan kaikkien olevan myös eksiä. Joten liekkö olet ollut vain varallakin kaiken lisäksi.

Ei kaikki urheilulliset miehet edellytä naiselta nollan rasvaprosenttia. Jotkut tajuavat, että naisen kehossa on luonnostaan enemmän rasvaa ja pitävät pientä pehmeyttä naisellisena piirteenä. Se ettei halua lautarinraista naista lattanalla takamuksella ei kerro mitää miehen tasosta tai sen puutteesta.

Ihan turhaa kertoa miehelle mitä miehet etupäässä naisen vartalolta haluavat. Se ei ole mikään kuiva korppu, vaan nuori, hehkeä, kiinteä mutta silti silmiinpistävän muodokas oikeista kohdista. Tuollaisen lähes jokainen haluisi puhtaasti vartaloltaan. Ja naisilla on ikävä kyllä tuo optimaalinen hehku vain lyhyen hetken nuorehkona. Loput vuosikymmenet ovat työlästä tekohengitystä luonnonvoimia vastaan.

Sulle tulee varmaan järkytyksena, mutta on ihan oikeasti olemassa miehiä jotka ovat saman naisen kanssa koko elämänsä ajan. Rypyistä ja muhkuroista huolimatta. 

Ymmärrän tämän tietenkin. Yksi iso osa nykyistä pariutumisongelmaa on, että tavallisile miehille on monesti tarjolla jo parhaat päivät vuosia sitten nähnyt naikkonen, joka on vieläpä tyhjentänyt henkisen pajatsonsakin nuoruuden hummusteluissa. Siinä sitä on tavismiehellä työsarkaa yrittää väkisin hullaantua. Vähän kuin naisten pitäisi hullaantua jostain entisestä urheilusuuruudesta, joka on uran jälkeen alkoholisoitunut, lihonut ja sössinyt vielä taloutensakin. Unelmien sijaan on siis tarjolla painajaisia.

Itse olen onneksi sen verran hyvissä asemissa, etten voi kuin päivitellä ja kiitellä onneani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne miehet kirjoittaa noin koska ovat todennäköisesti käyneet treffeillä naisen kanssa jonka kuvat antavat ymmärtää naisen olevan normaalipainoinen. Livenä asia onkin aivan toinen. Naiset huijaavat tinderissä, olen kuullut tämän monelta mieheltä. Itse kun kävin treffeillä sinkkuna ollessa kaikki aina sanoivat että yllättyivät positiivisesti kun olen oikeassa elämässä jopa kauniimpi kuin kuvissa. En siis näytellyt herutuskuvia vaikka kaunis vartalo onkin ja harrastan liikuntaa ja syön normaalisti. Yksi kokovartalokuva ja siinäkin talvivaatteet päällä. Ei myöskään ihme että miehet myös ottivat tosissaan. Herutus on täysin turhanpäivästä ja pilaa vaan mahdollisuuden moneen hyvään ja järkevään mieheen. Muistakaa tämä naiset ja miehet! Niin, en todellakaan kiinnostunut paidattomista miesten kuvista vaikka kroppa olisikin hyvä. Nykyisellä miehelläni on hyvä kroppa, mutta ei hänen sitä kaikille tarvinnu jossain tinderissä esitellä :D naurettavaa ja epätoivoista sellanen

Vierailija
104/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta että parhaiten tämä hieman löysä mutta kuitenkin normaalipainoinen päärynävartaloni on kelvannut nimenomaan niille kaikista sporttisimmille miehille. Esimerkiksi eräs eksäni oli ammattiurheilija. Hän piti muhkeasta takalistostani. Toki liikun päivittäin ja useamman kerran viikossa kovaakin, mutta en silti ole mikään salikissa tai crosfittaaja. Ja sitten taas ne jotka sanovat että ei ota eteen jos nainen ei ole tarpeeksi timmi on itse enemmän tai vähemmän lösöjä tai kaljamahaisia. Mistä tämä voi johtua? Eli ne oikeasti urheilulliset miehet ovat arvostaneet liikunnallista elämäntapaani, mutta ne itse ei niin urheilulliset taas olisivat halunneet tietyn ulkomuodon, elämäntavoista viis. 

Ehkä miehen taso ei vain riittänyt korkeammalle. Jos ei ole naamasta komea, ei tienaa kunnolla urheilullaan ja on vielä yhtä yksinkertaiset jutut kuin yleensä ovat, niin hän on ollut mielissään sinustakin. Turha tulla tänne kuitenkaan kovin rehentelemään.

Ja huomaat varmaan kaikkien olevan myös eksiä. Joten liekkö olet ollut vain varallakin kaiken lisäksi.

Ei kaikki urheilulliset miehet edellytä naiselta nollan rasvaprosenttia. Jotkut tajuavat, että naisen kehossa on luonnostaan enemmän rasvaa ja pitävät pientä pehmeyttä naisellisena piirteenä. Se ettei halua lautarinraista naista lattanalla takamuksella ei kerro mitää miehen tasosta tai sen puutteesta.

Ihan turhaa kertoa miehelle mitä miehet etupäässä naisen vartalolta haluavat. Se ei ole mikään kuiva korppu, vaan nuori, hehkeä, kiinteä mutta silti silmiinpistävän muodokas oikeista kohdista. Tuollaisen lähes jokainen haluisi puhtaasti vartaloltaan. Ja naisilla on ikävä kyllä tuo optimaalinen hehku vain lyhyen hetken nuorehkona. Loput vuosikymmenet ovat työlästä tekohengitystä luonnonvoimia vastaan.

No kauankos se miehen optimaalinen hehku kestää? Koko elämän? Ja luonnonvoimat eivät mieheen vaikuta?

Vierailija
105/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Olen todennäköisesti tapaillut miehiä enemmän kuin sinä ja tiedän, että toinen arvostaa siroutta ja laihuutta, toinen muhkeampia muotoja. Te miehet voisitte keskustella enemmän keskenänne naisihanteistanne, siinä on enemmän variaatioita kuin uskottekaan. Tiedän myös, että on miehiä joilla on vivahteikkaampi tunne-elämä ja ajatusmaailma kuin eräillä ja heille naiskumppani edustaa muutakin kuin pumpattavaa barbaraa. Maailma ei tietenkään ole täydellinen myöskään miehille ja täydellistä naista harva löytää, mutta itselleen sopivan moni. Kaikkihan me rupsahdamne lopulta ja se tosiasia, joka kannattaa toki myöntää myös itselleen.

Miehille pariutuminen on pääsääntöisesti yhtä tyytymistä. Vain pieni joukko ravintoketjun huipulla olevia voivat valkkailla laadukkaasta katalogista. Yhtään tavallisemmat tekevätkin jo hyvin paljon kompromissejä puhtaisiin haluihin verrattuna. Ja keskimääräinen mies saa sen mitä luoja suo. Eli ei kovinkaan paljoa... Nojoo. Mutta naiset sitten tämän vuoksi kuulevat vain hyvin kaunisteltua totuutta.

Vierailija
106/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen saa valita seuransa niin kuin haluaa. Lopettakaa jo se uhriutuminen. Koskee miehiä ja naisia.

Vierailija
107/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus minullakin. Minulla on teoria, että urheilullisille kehon hyvä suorityskyky ja terveys on tavoiteltavaa ja ihailtavaa myös kumppanissa.

Pakko muuten sanoa, että niiden urheilullisimmien miesten kanssa seksikin on ehdottomasti parasta. Ei mitään hosumista, vaan miehellä riittää kunto ja erektio hitaaseen pitkään kiusoitteluun. Tai mies jaksaa kannatella minua tarvittaessa vaikken painakaan 40 kg. Ja siis, varsinkin tämän urheilijatyypin kanssa on paljon puhuttu treeniasioista senkin jälkeen kun suhteemme loppui. Olen saanut häneltä paljon tsemppiä ja neuvoja. 

Toivottavasti olet enintään 145cm pitkä, muuten olet aivan liian laiha.

Vierailija
108/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullekki kehuttu aina kuinka paljon paremman näkönen oon livenä, ja vaikka ei olis ollu ollenkaan vartalokuvia ja painoakin "paljon".. Ja mut on  otettu vielä useimmiten "vakavasti",mitä se nyt tässä tarkottaakaan... :D Sou?

Vierailija
109/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä riittää itsellään ulkonäköä esittää tällaisia vaatimuksia niin on ihan ok. Mutta miehen kannattaa ensin katsoa kokovartalopeiliin että riittääkö ne omat rahkeet johonkin sporttiseen naiseen. 

Olen eri mieltä. Tosin minua häiritsee tuo iänikuinen sana vaatia, koska ei ole olemassa mitään tahoa, miltä voisi vaatia haluamansa kumppanin. Mutta jos sporttisuus viehättää, niin on aivan yhdentekevää, miltä mies itse näyttää. Kyllä on lupa etsiä, kunnes löytää sporttisen naisen. Mikään taho maailmassa ei sitä kiellä eikä pidäkään kieltää. Ihan sama oikeus on jokaisella eli etsiä kunnes löytää ihmisen, joka "kolahtaa" ja tuntuu siellä alakerrassa asti.

N

Vierailija
110/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kauheeta kun joku haluaa sporttisen naisen. Keneltä tuokin on pois? Ihminen yleensä pariutuu sen yhden ihmisen kanssa, eikä tosiaan kaikkien tarvi kelvata. Sitäpaitsi mitä vikaa on sporttisuudessa? Sehän on hyvä asia että pitää huolta kunnostaan.

Vierailija
111/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kauankos se miehen optimaalinen hehku kestää? Koko elämän? Ja luonnonvoimat eivät mieheen vaikuta?

Ei tietenkään loputtomasti ja riippuu paljon miehestä. Mutta sukupuolilla nämä huiput ja optimit ei vain mene käsikädessä. Naiset aloittvat huipulta ja siitä sitten laskettelevat. Miehistä valtaosa ei mitään huippua näekkään, kun taas osa vetää huipulla teinistä hautaan. Muistan nuorena lukeneeni mökin paskahuussissa Seuraa, ja siinä Danny retosteli aloittaneensa hurjastelut jo pikkupoikana. Ja meno vain jatkuu, näin esimerkkinä. Vartalollisesti toki tuskin värisyttää enää naisväkeä kovinkaan, mutta se tuskin ainakaan häntä niin kiinnostaa. Maalit ratkaisevat.

Etteköhän te osaa naisina paremmin arvioida, milloin miesten vartalo ja ulkonäkö happanee. Omalla kohdalla voin vain sanoa suosion nousseen kolmenkympin hujakoilla, kun poikamaisuus karisi ja tuli miehekkyys tilalle. Nuorekkaana ennuste lienee kohtuullinen ainakin vielä lähivuosille.

Vierailija
112/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle laiha ei ole sama kuin sporttinen. Sporttinen on lihaksikas.

Eivät kaikki urheilua harrastavat miehet tai naiset ole korostetun lihaksikkaita etenkään kestävyysjuoksijat tai jalkapalloilijat. Joku paljon punttisalilla käyvä tyyppi voi vaikuttaa isolla ruohokentällä kömpelöltä kaapilta verrattuna jäntevään ja nopeaan jalkapalloilijaan.

Sporttisuus tarkoittaa minusta yleensä myönteistä asennetta perusliikkumiseen kuten että tykkää kävellä, pyöräillä, juosta ja uida eikä vain istua paikallaan tai olla auton kyydissä lyhyilläkin matkoilla.

Vierailija
113/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ulkonäkö on tärkeintä.

Vierailija
114/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat sporttisen naisen, koska miehillä ulkonäkö vaikuttaisi olevan tärkeämpi syy seksuaaliseen kiinnostukseen kuin naisilla.  Hoikka ja kiinteä nainen kiihottaa, ei tietenkään kaikkia mutta hyvin monia miehiä.

Vierailija
115/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät hyvältä.

Kiertoilmaus ei lihavalle, aika huono sellainen tosin.

Tykkäävät itse spurttailla ja hakevat samanhenkistä seuraa.

Sporttimimmi säilyy paremmin terveenä.

Kunto vaikuttaa elämänlaatuun.

Ovat itse läskejä ja tahtovat vinkkejä ja ilmaisen PT:n.

On tapana kirjoittaa niin. Teksti kopioitu Jaskalta, sekin sai matchin.

Vierailija
116/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän todellakin vastaamatta jos mies ilmoittaa etsivänsä ”sporttista/hoikkaa naista”. Ja olen kyllä ollut lähes kokoikäni hoikka ja nätti yms eli siitä ei ole kyse, mutta en voi sietää että naisia esineellistetään, eikä voida tutustua naiseen jos hän ei mahdu johonkin muottiin. Tuollaiset saavatkin jäädä yksin, turha ulista.

Silti teet itse tismalleen samaa, miesten kohdalla.

Vierailija
117/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Kaveri siellä alakerrassa ei yksinkertaisesti kovetu ellei nainen ole sporttinen. Toisin sanoen sporttisuus herättää seksuaalista vetovoimaa.

Ja tuo on ihan ok. Se, mikä jaksaa hämmästyttää ja ärsyttää on, että naisella ei ole lupa ilmaista samaa asiaa. Omalla kohdallani hintelät miehet eivät kerta kaikkiaan herätä pienintäkään seksuaalista mielenkiintoa, kuten eivät myöskään miehet, joilla on korkea, kimeä ääni tai "vauvahiukset". Toisaalta leveä lantio on miehellä turnoff sekin. Ja jos alakerrassa ei tunnu miltään, niin ei voi pakottaa tuntumaan.

Mielenkiintoista. Olet varmasti itse alle 24 vuotias, tiimalasivartaloinen, sinulla on isot kiinteät tissit ja seksijumalattaren hiukset ja viettelevä ääni kun kerran sinulla on varaa vaatia lihaksikasta miestä matalalla äänellä.

Saisinko vihdoinkin yhteystiedot siihen tahoon, jolta voi vaatia haluamansa kaltaista miestä. Kiitos.

Vierailija
118/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee varmaan järkytyksena, mutta on ihan oikeasti olemassa miehiä jotka ovat saman naisen kanssa koko elämänsä ajan. Rypyistä ja muhkuroista huolimatta. 

Ymmärrän tämän tietenkin. Yksi iso osa nykyistä pariutumisongelmaa on, että tavallisile miehille on monesti tarjolla jo parhaat päivät vuosia sitten nähnyt naikkonen, joka on vieläpä tyhjentänyt henkisen pajatsonsakin nuoruuden hummusteluissa. Siinä sitä on tavismiehellä työsarkaa yrittää väkisin hullaantua. Vähän kuin naisten pitäisi hullaantua jostain entisestä urheilusuuruudesta, joka on uran jälkeen alkoholisoitunut, lihonut ja sössinyt vielä taloutensakin. Unelmien sijaan on siis tarjolla painajaisia.

Itse olen onneksi sen verran hyvissä asemissa, etten voi kuin päivitellä ja kiitellä onneani.

Ok, on kyllä katkeraa tekstiä muttei mitenkään epätavallista tavismieheltä.

Vierailija
119/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen= hyväkuntoinen, arvostaa itseään.

Vierailija
120/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kauheeta kun joku haluaa sporttisen naisen. Keneltä tuokin on pois? Ihminen yleensä pariutuu sen yhden ihmisen kanssa, eikä tosiaan kaikkien tarvi kelvata. Sitäpaitsi mitä vikaa on sporttisuudessa? Sehän on hyvä asia että pitää huolta kunnostaan.

Tietysti on hyvä asia. Joillekin ei vaan mene jakeluun että sen hyvän kunnon eteen joutuu umyös tekemään jotain, eli voi olla poissa yhteisestä ajasta elleivät molemmat harrasta samaa lajia. Kokemusta on.