Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet pitävät sporttisia naisia niin suuressa arvossa?

Vierailija
29.06.2020 |

Monessa tinnderissä esittelytekstinä: sporttiset naiset ottakaa yhteyttä..

Eikö sisin ole tärkein?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttisuus on kytköksissä vahvasti myös terveellisiin elämäntapoihin ja siihen miten vapaa-aikansa viettää. Jos on itse sporttinen niin oishan se mukava jakaa samaa maailmaa kumppaninkin kanssa. Plussana toki tulee vielä hyväkuntoinen kroppa, se tuskin ketään haittaa. Ihme Mielensäpahoittajia täällä.

Itse olen nainen ja aikoinaan sinkkuna haku oli päällä sporttisiin miehiin (ja nyt sellainen on), koska haluan jakaa samanlaista elämäntapaa/harrastusmaailmaa sekä vanheta terveellisesti ja mahd hyvinvoiden yhdessä. Joku röökiä ja ölyä vetävä sipsivatsa jota ei kiinnosta liikunta saati hyvinvointi, ei sytytä ei ajatusmaailmaltaan, elintavoiltaan eikä taatusti ulkonäöltään.

Vierailija
62/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pikkuisen pyöreä sporttinen nainen. Harrastan mm tavoitteellista salitreeniä monta kertaa viikossa, mulla on ollut jo vuosia oma pt, lisäksi harrastan tanssia ja käyn useamman kerran viikossa tanssitunnilla ja tanssiesitysten lähellä on ylimääräisiä treenejä ja noiden päälle lenkkeilen satunnaisesti. Olen mielestäni erittäin sporttinen ja kovassa kunnossa. Toisaalta pidän myös leipomisesta ja syömisestä ja kropasta voisi tiristää 10-15kg pois ja olisin silti normaalipainossa. Toki varmasti lihaksia lähtisi myös tuollaisella laihdutuksella ja sitä en halua.

En ole Tinderissä kun olen onnellisesti parisuhteessa mutta voisin kuvitella, ettei moni Tinderin "sporttista" naista etsivät miehet ehkä etsisi mua. Ei, vaikka musta saisi hyvää sali/lenkki/vaellus/suunnistus yms seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

Kaveri siellä alakerrassa ei yksinkertaisesti kovetu ellei nainen ole sporttinen. Toisin sanoen sporttisuus herättää seksuaalista vetovoimaa.

Aika heikoilla kantimilla on tuollainen seksuaalisuus ja yli 40-vuotiaana olet käytännössä impotentti, kun et enää saa nuorta sporttista naista.

Vierailija
64/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sporttinen nainen, sekä elintavoiltani, asenteeltani että ulkonäöltäni. En minäkään kyllä haluaisi mitään sohvaperunaa kotiini. Kuka sellaista jaksaisi katsoa? Itse en välttämättä halua tehdä kaikkea yhdessä, en myöskään treenata, mutta on kiva jos on se mahdollisuus.

Vierailija
65/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Kaveri siellä alakerrassa ei yksinkertaisesti kovetu ellei nainen ole sporttinen. Toisin sanoen sporttisuus herättää seksuaalista vetovoimaa.

Mutta siis hoikka ei tarvitse olla, sporttisuus riittää?

Sporttisuus tarkoittaa ettei ole ylimääräisiä läskejä. Harvoin naiset niin lihaksikkaita on etteivät olisi sporttisena myös hoikkia.

Moni hoikka nainen jättää kirjoittamatta, jos ei miellä itseään sporttiseksi, kun ei ole lihaksikas ja vaikka harrastaisikin liikuntaa. Kannattaa hahmottaa, että sporttinen tarkoittaa paljon liikuntaa harrastavaa ja siitä myös pitävää ihmistä. Vaikka itselläni bmi 18, eikä rasvaa ja urheilen 3 x viikossa omia lajejani niin silti en ole omasta mielestäni sporttinen. En voisi seurustella miehen kanssa, joka harrastaa triathlonia, ultrajuoksua tai maratonia, koska ne eivät kiinnosta minua ja pidän hulluna niiden harrastajina. Myös himogolffaajat ovat tyyliltään samanlaisia golddiggereitä, joten niistä en kiinnostu.

Vierailija
66/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttisella on aina lihaksiakin.

Niin on lihavallakin.

Vierailija
67/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa kirjoittaa, että on lihava vaikka ei olisikaan, näin löytää aidon miehen. Noi sporttimimmejä etsivät miehet etsivät vain sitä kroppaa jota panna.

Vierailija
68/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski ei kyllä sporttinen ole

Yleensä sporttinen on kiertoilmaisu hoikalle tai laihalle, liikunnasta viis.

Miksi olet noin katkera? Mies joka sanoo noin haluaa myös urheilla yhdessä.

Mun kokemuksen mukaan ei halua. Erehdyin kauan sitten tapailemaan miehen kanssa joka kyllä tykkäsi sporttisuudestani (ts ulkonäöstäni), mutta kun liikuntaharrastukseen meni muutama tunti viikossa herraa ei yhtään miellyttänyt. Enkä koe olevani mikään himoliikkuja tai edes kovin sporttinen, vaan ihan peruskuntoilua harrastan ja käyn pari kertaa viikossa tunneilla.

Vierailija
69/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivasin Tinderissä aina vasemmalle miehet, jotka olivat profiilissaan maininneet etsivänsä sporttista naista. Itse koen olevani sporttinen, mutta en voi tietää olenko sen miehen mielestä. Ei kiinnostanut ottaa selvää. Ehkä hänen mielestään sporttinen tarkoittaa jotain muuta kuin itse ajattelen.

Vierailija
70/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttinen nainen ei tarkoita lihaksikasta vaan liikkuvaa naista joka myös näyttää hyvältä. Tavallisen naisen on hyvin vaikea saada kunnolla näkyvää lihasta aikaiseksi joten ei sellaisia tule kuin harvoin vastaan. Ja lenkkeilemällä ei ne lihakset edes juurikaan kasva.

Tälläisen sporttisuus toiveen kanssa mies siis haluaa hoikan / normaalipainoisen naisen jolla ei ole paljon rasvaa ja joka myös liikkuu sekä huolehtii itsestään.

Vierailija
71/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttisuus on kiertoilmaus. Oikeasti sillä tarkoitetaan, että läskit älkööt vaivautuko. Laihaläski sohvaperuna on oikeasti tervetulleempi niille, jotka kirjoittavat näin, kuin hieman pyöreämpi liikunnanharrastaja. Mutta vastaus kysymykseen: Kyllä, tämä kertoo pinnallisuudesta, mutta en näkisi, että miehet ovat tässä mitenkään huonompia kuin naiset. Ihan yhtä lailla naisilla on kumppanin ulkonäköä koskevia toiveita, joskaan näitä ei viestitä yhtä suoraan.

Jep. Naiset käyttävät sporttisuus-sanaa ihan samalla tavalla tai sitten sanovat että "miehen kokoinen mies", kun toivovat että on pituutta ja/tai lihaksia.

Vierailija
72/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Aika heikoilla kantimilla on tuollainen seksuaalisuus ja yli 40-vuotiaana olet käytännössä impotentti, kun et enää saa nuorta sporttista naista.

Näin nelikymppisenä vastaan että mieluummin ilman sitten. Oman ikäisissäkin on kauniita hyvävartaloisia naisia, mutta ei tosiaan yhtään innosta lihavan tai muuten ruman naisen kanssa touhuilla. Se on itsestäänselvyys minusta.

Vierailija
73/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän todellakin vastaamatta jos mies ilmoittaa etsivänsä ”sporttista/hoikkaa naista”. Ja olen kyllä ollut lähes kokoikäni hoikka ja nätti yms eli siitä ei ole kyse, mutta en voi sietää että naisia esineellistetään, eikä voida tutustua naiseen jos hän ei mahdu johonkin muottiin. Tuollaiset saavatkin jäädä yksin, turha ulista.

Vierailija
74/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski ei kyllä sporttinen ole

Yleensä sporttinen on kiertoilmaisu hoikalle tai laihalle, liikunnasta viis.

Miksi olet noin katkera? Mies joka sanoo noin haluaa myös urheilla yhdessä.

Mun kokemuksen mukaan ei halua. Erehdyin kauan sitten tapailemaan miehen kanssa joka kyllä tykkäsi sporttisuudestani (ts ulkonäöstäni), mutta kun liikuntaharrastukseen meni muutama tunti viikossa herraa ei yhtään miellyttänyt. Enkä koe olevani mikään himoliikkuja tai edes kovin sporttinen, vaan ihan peruskuntoilua harrastan ja käyn pari kertaa viikossa tunneilla.

Tämä.

Ei niille treeniseura kelpaa ja naisen menoista tulee itkupotkuraivarit.

Vierailija
75/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen nainen ei tarkoita lihaksikasta vaan liikkuvaa naista joka myös näyttää hyvältä. Tavallisen naisen on hyvin vaikea saada kunnolla näkyvää lihasta aikaiseksi joten ei sellaisia tule kuin harvoin vastaan. Ja lenkkeilemällä ei ne lihakset edes juurikaan kasva.

Tälläisen sporttisuus toiveen kanssa mies siis haluaa hoikan / normaalipainoisen naisen jolla ei ole paljon rasvaa ja joka myös liikkuu sekä huolehtii itsestään.

Ja sitten joku toinen määrittelee sporttisuuden ihan eri tavalla. Eikös palstallakin joku kertonut vievänsä naisen treffeille portaisiin ja testaavansa siellä naisen kunnon, että varmasti on herralle riittävän sporttinen.

Vierailija
76/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisinta että parhaiten tämä hieman löysä mutta kuitenkin normaalipainoinen päärynävartaloni on kelvannut nimenomaan niille kaikista sporttisimmille miehille. Esimerkiksi eräs eksäni oli ammattiurheilija. Hän piti muhkeasta takalistostani. Toki liikun päivittäin ja useamman kerran viikossa kovaakin, mutta en silti ole mikään salikissa tai crosfittaaja. Ja sitten taas ne jotka sanovat että ei ota eteen jos nainen ei ole tarpeeksi timmi on itse enemmän tai vähemmän lösöjä tai kaljamahaisia. Mistä tämä voi johtua? Eli ne oikeasti urheilulliset miehet ovat arvostaneet liikunnallista elämäntapaani, mutta ne itse ei niin urheilulliset taas olisivat halunneet tietyn ulkomuodon, elämäntavoista viis. 

Vierailija
77/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisuus on seksikästä, aina ollut. Niin miehilläkin.

Vierailija
78/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisinta että parhaiten tämä hieman löysä mutta kuitenkin normaalipainoinen päärynävartaloni on kelvannut nimenomaan niille kaikista sporttisimmille miehille. Esimerkiksi eräs eksäni oli ammattiurheilija. Hän piti muhkeasta takalistostani. Toki liikun päivittäin ja useamman kerran viikossa kovaakin, mutta en silti ole mikään salikissa tai crosfittaaja. Ja sitten taas ne jotka sanovat että ei ota eteen jos nainen ei ole tarpeeksi timmi on itse enemmän tai vähemmän lösöjä tai kaljamahaisia. Mistä tämä voi johtua? Eli ne oikeasti urheilulliset miehet ovat arvostaneet liikunnallista elämäntapaani, mutta ne itse ei niin urheilulliset taas olisivat halunneet tietyn ulkomuodon, elämäntavoista viis. 

Sama kokemus minullakin. Minulla on teoria, että urheilullisille kehon hyvä suorityskyky ja terveys on tavoiteltavaa ja ihailtavaa myös kumppanissa.

Vierailija
79/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Ja tuo on ihan ok. Se, mikä jaksaa hämmästyttää ja ärsyttää on, että naisella ei ole lupa ilmaista samaa asiaa. Omalla kohdallani hintelät miehet eivät kerta kaikkiaan herätä pienintäkään seksuaalista mielenkiintoa, kuten eivät myöskään miehet, joilla on korkea, kimeä ääni tai "vauvahiukset". Toisaalta leveä lantio on miehellä turnoff sekin. Ja jos alakerrassa ei tunnu miltään, niin ei voi pakottaa tuntumaan.

Mielenkiintoista. Olet varmasti itse alle 24 vuotias, tiimalasivartaloinen, sinulla on isot kiinteät tissit ja seksijumalattaren hiukset ja viettelevä ääni kun kerran sinulla on varaa vaatia lihaksikasta miestä matalalla äänellä.

Vierailija
80/120 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttisuus on kiertoilmaus. Oikeasti sillä tarkoitetaan, että läskit älkööt vaivautuko. Laihaläski sohvaperuna on oikeasti tervetulleempi niille, jotka kirjoittavat näin, kuin hieman pyöreämpi liikunnanharrastaja. Mutta vastaus kysymykseen: Kyllä, tämä kertoo pinnallisuudesta, mutta en näkisi, että miehet ovat tässä mitenkään huonompia kuin naiset. Ihan yhtä lailla naisilla on kumppanin ulkonäköä koskevia toiveita, joskaan näitä ei viestitä yhtä suoraan.

Päinvastoin, naiset viestivät suoraan ja rehellisesti. Esim. ilmoittavat suoraan minkä pituisen miehen haluavat, vaikka siitä tuleekin huutoa. Miehet käyttävät kiertoilmaisuja.

Itse en näe ulkonäkövaatimuksia mitenkään pinnallisina. On tärkeää, että kumppani miellyttää joka suhteessa.

Oletko tyhmä?:D Mitäs muuta ne ulkonäkövaatimukset ovat jos eivät pinnallisia? Nainen toki saa vaatia pitkää miestä jos on itsekin pitkä eikä persjalkainen tatti.