Entä jos se Alppilassa tuupittu olisi ollut hento tyttö?
Puhuttaisiinko silloinkin sankariopesta, joka poisti rääväsuun ruokalasta, kun tämä ei suostunut luopumaan huivistaan?
Hyväksytäänkö poikiin kohdistuva voimankäyttö tyttöihin kohdistuvaa paremmin? Ja minkä syytteen saisi opettaja, joka kävisi vastaavalla tavalla käsiksi tyttöön vedoten siihen, että kun ei muuta keinoa ole. Vähintään tulisi syyte seksuaalisesta ahdistelusta.
Miksi tytön fyysinen koskemattomuus on tärkeämpää kuin pojan? Vai olisiko se tässä tilanteessa ollut? Käykö kyseinen opettaja vain poikien kimppuun eli etsii "sallittua" tapaa purkaa omaa pahaa oloaan.
Hurjasti kysymyksiä, joihin ei koskaan tule vastausta, koska tytöt uhreina ión opetettu olemaan hiljaa. Hehän ovat syyllisiä, eivät uhreja.
Kommentit (25)
mitä jos
mitä jos
mitä jos
mitä jos
Luuletko ap että jossittelulla on mitään aihetta tähän?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 11:25"]
Voi äly hoi! Hento tyttönen joka käyttäytyy noin agressiivisesti ja törkeästi?
Kyse ei nyt ollut mistään hennosta tyttösestä vaan rääväsuisesta uhkaavasti käyttäytyvästä pojasta. Mua inhottaa ajatus että mun lapset joutuisivat kestämään tuollaisten nuorten agressiivista käyttäytymistä koulussa. Oppilas loi inhottavan väkivallan tunnelman koko paikkaan eikä suinkaan opettaja joka lopetti sen tönimällä pojan pihalle. Mun mielestä koulu on paikka jossa lasten ja opettajien pitää saada olla rauhassa ja tuollaiset oppilaat saa poistaa fyysisesti jos ei muuten tajua lähteä tai sulkea suutaan, osaavat olla kovin fyysisiä itsekin. Olivat sitten tyttöjä tai poikia. Raiveleista kiinni ja ulos koulun alueelta. Perään poliisi ja sosiaalitantta. Toivottavasti pojan vanhemmat tajuavat hävetä silmät päästään puhki.
[/quote]
Ootko katsonut sen videon? Missä näit uhkaavasti käyttäytyvän pojan? Mä näin vaan hennon poikasen, joka vähän intti ja soitti suutaan. Ethän nyt oikeasti kehtaa väittää, että teinin käytös loi inhottavan väkivallan tunnelman?
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 11:25"]
Kyse ei nyt ollut mistään hennosta tyttösestä vaan rääväsuisesta uhkaavasti käyttäytyvästä pojasta. Mua inhottaa ajatus että mun lapset joutuisivat kestämään tuollaisten nuorten agressiivista käyttäytymistä koulussa. Oppilas loi inhottavan väkivallan tunnelman koko paikkaan eikä suinkaan opettaja joka lopetti sen tönimällä pojan pihalle. Mun mielestä koulu on paikka jossa lasten ja opettajien pitää saada olla rauhassa ja tuollaiset oppilaat saa poistaa fyysisesti jos ei muuten tajua lähteä tai sulkea suutaan, osaavat olla kovin fyysisiä itsekin. Olivat sitten tyttöjä tai poikia. Raiveleista kiinni ja ulos koulun alueelta. Perään poliisi ja sosiaalitantta. Toivottavasti pojan vanhemmat tajuavat hävetä silmät päästään puhki.
[/quote]
Ootko katsonut sen videon? Missä näit uhkaavasti käyttäytyvän pojan? Mä näin vaan hennon poikasen, joka vähän intti ja soitti suutaan. Ethän nyt oikeasti kehtaa väittää, että teinin käytös loi inhottavan väkivallan tunnelman?
[/quote]
Kyllä. Näin teki.