Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas valtavan tyhmä provo.
Muuten vaan sadatuhannet naiset maailmassa hankkivat itselleen silkkarit, koska miehet eivät pidä isoista rinnoista.
Onko kenelläkään naiselle ikinä sanottu miehen toimesta ” onpa sinulla ihanan pienet rinnat”? tai ”olet muuten ihana, mutta sinulla on liian isot rinnat.”
No, ei.
Tuleeko provojen kirjoittamisesta valtavan hyvä mieli? Onko kivaa kun saa pahoittaa toisten mielen?
No todellakin on sanottu. Ystävälläni on hyvänmuotoinen a/b. Useat miehet ovat nimenomaan kehuneet että ihanat pienet rinnat ja kertoneet inhoavansa "isoja läskitissejä".
Ja minulle on sanottu se päinvastainen, olisit kaunis jos rintasi eivät olisi utareet (humalainen tuntematon), ja alkaakohan noi sun rinnat roikkua vielä enemmän kun ne on jo nyt siinä rajoilla että on liian isot (mies jota tapailin ja luulin että hän piti minusta).
Netissä voi kuka tahansa tarinoida mitä vaan, se ei silti tarkoita, että kertomus olisi totta.
Miehet totta kai kehuva pieniäkin rintoja jos ovat niiden kanssa tekemisissä, se ei silti tarkoita, etteivätkö he pitäisi enemmän isoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi isot rinnat kiinnostaisi? Ensinnäkin ne ovat rumat ja toiseksi isorintaiset naiset ovat usein täynnä itseään.
Jälkimmäinen väittämä ainakin pitää paikkaansa. Isotissisten elämä ja jutut tuntuu pitkälti pyörivän heidän omien tissiensä ympärillä. Jo teinistä saakka pojilta ja miehiltä saatu ihailu ja kiinnostus nousee useimmilla hattuun.
Ahaa, mielenkiintoinen teoria ja näkemys... Kukaanhan ei itse valitse rintojensa kokoa (ellei ota silikoneja) ja älykkyydelläkään ei taida olla korrelaatiota rintojen koon kanssa. Taitaa älykäs nainen tehdä elämässään jotain ihan muuta, kuin keskittyä rintoihinsa (paitsi, kun kyseessä miehen viettely tms ;). Itse isorintaisena olen lukenut itselleni kaksi maisterintutkintoa ja tehnyt elämässä kaikkea mielenkiintoista siitä huolimatta, että rinnat ovat isot :D.
Parahin loukkaantuja, jos viitisit lukea kirjoitukseni uudestaan, huomaat, ettei siinä puhuta älykkyydestä mitään, vaan kommenttini koski isorintaisten egoa, joka valitettavan usein on tarpeettoman pullistunut. Vaikea uskoa, että tuon tasoisella luetun ymmärtämisellä olisi tehty kaksi maisterintutkintoa. No, internetissähän on kaikki mahdollista ja me uskotaan kaikki mitä tänne on kirjoitettu.
Isotissiset naiset usein tuovat jatkuvasti rintojaan esiin myös puheissaan. On juttuja joissa joku mies on baarissa tullut kommentoimaan heidän tissejä, on vaatteita jotka eivät sovi heidän tisseilleen, miehiä jotka puhuvat heidän tisseilleen ja samaan aikaan näillä naisilla on todella syvään uurrettu kaula-aukko. Loogista :D
Vierailija kirjoitti:
Isotissiset naiset usein tuovat jatkuvasti rintojaan esiin myös puheissaan. On juttuja joissa joku mies on baarissa tullut kommentoimaan heidän tissejä, on vaatteita jotka eivät sovi heidän tisseilleen, miehiä jotka puhuvat heidän tisseilleen ja samaan aikaan näillä naisilla on todella syvään uurrettu kaula-aukko. Loogista :D
Älä nyt lappaa kaikkia isotissisiä samaan laariin. Hyvin moni pitää pienentäviä liivejä, minimizers. Eikä kaulaukkoa paljaana. Silti niitä tuijotellaan ja ajatellaan sinun flirttailevan jos puhut miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten vaan sadatuhannet naiset maailmassa hankkivat itselleen silkkarit, koska miehet eivät pidä isoista rinnoista.
Onko kenelläkään naiselle ikinä sanottu miehen toimesta ” onpa sinulla ihanan pienet rinnat”? tai ”olet muuten ihana, mutta sinulla on liian isot rinnat.”
No, ei.
Tuleeko provojen kirjoittamisesta valtavan hyvä mieli? Onko kivaa kun saa pahoittaa toisten mielen?
No todellakin on sanottu. Ystävälläni on hyvänmuotoinen a/b. Useat miehet ovat nimenomaan kehuneet että ihanat pienet rinnat ja kertoneet inhoavansa "isoja läskitissejä".
Ja minulle on sanottu se päinvastainen, olisit kaunis jos rintasi eivät olisi utareet (humalainen tuntematon), ja alkaakohan noi sun rinnat roikkua vielä enemmän kun ne on jo nyt siinä rajoilla että on liian isot (mies jota tapailin ja luulin että hän piti minusta).
Netissä voi kuka tahansa tarinoida mitä vaan, se ei silti tarkoita, että kertomus olisi totta.
Miehet totta kai kehuva pieniäkin rintoja jos ovat niiden kanssa tekemisissä, se ei silti tarkoita, etteivätkö he pitäisi enemmän isoista.
Tykkääkö jokainen mies Kardashian-perseestä? Ei. Sama pätee tisseihin. On miehiä, jotka tykkää enemmän terhakoista B-koon tisseistä ja sitten on ne isoista tisseistä pitävät.
Kaikki miehet tykkää käteen sopivista rinnoista. Ei isoista tai pienistä. Vaan juuri sopivista.
Itse olen huomannut että vaikka nykyään peppu on enemmän esillä somessa ja kuvissa yms., niin rinnat ovat yhä asia joka herättää huomiota ja josta miehet tykkäävät ihan yhtälailla kuin ennenkin.
Todella viehättävää helteilläkin nämä isot rinnat, kun hiki jää hautomaan rintojen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat ja keijukaismaisen siro kroppa ovat ihan must naisessa!
Voisiko joku viimeinkin kertoa vaikka mitat tai laittaa jonkun kuvan jossa on tämä keijukaismainen ja siro vartalo, koska omasta mielestäni ei ole kadulla muistaakseni koskaan tullut tällaista vastaan, joten epäilen että oma näkemykseni keijukaissmaisesta siroudesta on kuvitteellinen.
Googlaa vaikka Kennedy Kressler.
Implanttivouhotus on hyvin organisoitua ja mainostettua bisnestä. Millään mittarilla ei järkevää eikä esteettistä edes. Mutta jotkut tahot käärivät rahat ja ruokkivat edelleen naisille turhia tarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei.
Minä pidän paljon enemmän pienistä kuin isoista rinnoista. Sellaiset kämmenen alle sopivat ovat parhaat.
Riippuu kenessä ne riippuvat ja riippuvatko.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse ole painosta. Isot rinnat näyttävät hyvältä normaalipainoisella tai laihalla. Täysin naurettavaa edes väittää, etteikö näin valtaosan miesten mielestä olisi.
Isot rinnat lihavalla naisella taas ovat vähän sama kuin isot lihakset lihavalla miehellä.
Lihavuushan on nykyisin enemminkin sääntö kuin poikkeus.
No jos valittavana on lihava nainen ja isot rinnat tai lihava nainen ja pienet rinnat, niin kyllä se isomunkkinen vie siinäkin kisassa voiton.
No jaa, miehet kyllä imee ja hieroo isoja rintojani sen verran innokkaasti, ettei ole tullut mieleen tuollainen etteivät tykkäisi.
Katsovat niitä myös mielellään, vaikka ovat isot ja roikkuvat. Mielestäni kauniit.
Olen nuori, kuten myös tapailemani miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Tämä oli oikeastaan se viimeinen naula arkkuun. Olen nyt tehnyt sen virallisen päätöksen rintojenpienennysleikkauksesta, monia kuukausia olen tätä asiaa jo vatvonut, mutta jotenkin kaipasin vielä vahvistusta. Paljonkohan ne pystyy maksimissaan niitä pienentää? Mitä enemmän, sen parempi.
Ap
Kymmenen ensimmäisen vastauksen perusteella teet tuollaisen päätöksen?
Älä pienennä. Leikkauksiin sisältyy aina riskejä.
Olen mies ja katselen aina kaihoten isoja, kiinteitä rintoja. Eivät ne tärkeintä ole, mutta olisi kauheaa, jos seurustelisin sellaisen naisen kanssa, joka olisi mennyt pienentämään rintojaan vain miestä miellyttääkseen.
Vielä kerran: älä hyvä ihminen tee sitä, jos rinnoista ei ole sinulle muuta haittaa.
Palsta ei toimi niin, että ensimmäiset kommentit tarkoittavat jotain äänestyksen tulosta. Ensimmäiset kommentit ovat yleensä ne ilkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa?
Push upeja ei todellakaan ole joka paikassa G:nä, päinvastoin myydään minimizeria ja toppaamatonta. Normaalit ketjuliikeet myyvät D:hen, joku Lindex E:hen asti aivan maksimissaan. Asun siis Euroopan maassa ja vain Marks & Spencerillä on täällä edes normaaleja liivejä E:stä ylöspäin, ja push uppeja ei ole heidän valikoimassaan isoille rinnoille.
Suomessa on maan tapa myydä E-F:ää isommat kupit erikoisliikkeissä. Markettien ja ketjuliikkeiden valikoima painottuu käytännössä kokonaan pieniin ja keskikokoisiin kuppeihin. Ehkä niin on sielläkin missä majailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa?
Push upeja ei todellakaan ole joka paikassa G:nä, päinvastoin myydään minimizeria ja toppaamatonta. Normaalit ketjuliikeet myyvät D:hen, joku Lindex E:hen asti aivan maksimissaan. Asun siis Euroopan maassa ja vain Marks & Spencerillä on täällä edes normaaleja liivejä E:stä ylöspäin, ja push uppeja ei ole heidän valikoimassaan isoille rinnoille.
Suomessa on maan tapa myydä E-F:ää isommat kupit erikoisliikkeissä. Markettien ja ketjuliikkeiden valikoima painottuu käytännössä kokonaan pieniin ja keskikokoisiin kuppeihin. Ehkä niin on sielläkin missä majailet?
Olen toki käynyt erikoisliikkeissä mutta push uppeja ei niistäkään löytynyt. Ja tavalliset ostan mielummin M&S:ltä koska ovat siellä halvempia.
Missä muuten isojen rintojen raja kulkee? C-kupin rinnatkin on vielä ihan käteen sopivat mutta silti niitä on kommentoitu isoiksi.
Mutta olen kuullut asian olevan tieteen kannalta juurikin päinvastainen, että vanhemmat miehet viehättyisivät pienemmistä rinnoista ja siis kai nimenomaan niin että ovat voineet nuoruudessaan ajatella toisin.