Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Luonnollisuudesta tykätään yleisesti. Muttahenkilökohtaisesti haluan lapsettomat naisen pienillä rinnoilla, koska ne tulevat kasvamaan lapsen saannin yhteydessä.
Miehethän ovat seksuaalisuutensa suhteen aika paljon naisia monipuolisempia. Naisillakin on toki vaihtelua, mutta he ovat paljon homogeenisempi joukko mieltymystensä suhteen. Miehissä joku tykkää isoista rinnoista, toinen pienistä, kolmannella on tykkäys siinä ettei rintoja ehkä juurikaan edes ole. Jotkut tykkäävät ylipäänsä rintoja enemmän korvista, varpaista tai vaikka lantion muodosta. Naisen kehossa ei ole yhtään ainoaa kohtaa, mitä kohti joku mies ei tuntisi seksuaalista vetovoimaa. Naisten onkin tätä välillä vaikea ymmärtää. En muista kuulleeni koskaan, että netissä olisi naisten fetissiryhmä, jonka seksuaalisen kiinnostuksen kohteena olisi miesten sormen kynsien muoto. Toisinpäin tällainenkin löytyy. Kuten jo sanoin, niin naisen kehossa ei ole olemassa yhtään ainoaa kohtaan, mistä ei löytyisi juuri siitä kyseisestä kohdasta kiinnostuneita miehiä.
Ja naiset pitävät pienistä pippeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Eihän ne muusta tykkääkään. Lue esim y listä jossa lähes päivittäin haukuntaketjuja pienistä tisseistä. Itsellä oli aa-kuppi 26 v asti: en saanut miehiä kuin kertapanoon. Nyt 30 kg lihomisen myötä a-kuppi: en edelleenkään saa miehiä. Suhteeseen eivät ole kelpuuttaneet koskaan. Olispa isot tissit. Äidilläni g-kuppi ja vientiä riittänyt aina, ihmettelee aina miten minä en ole miesten suosiossa, öö olisko se että olen lauta ?
Tämä nyt vain ei pidä paikkaansa. Useat ketjut (kuten tämäkin) ovat täynnä suurien rintojen haukkumista - läsk, utareet, taikinaa, roikkuvat, hyissaaatana. Rintojen koko ei vaikuta vientiin; olen ikisinkku neitsyt ja normaalipainoinen g-kuppi. Ketään ei ole kiinnostanut minä, eikä edes mun tissit.
Mutta kuka niitä täällä haukkuu? Mikä on tämän palstan kohdeyleisö, mikä tuon toisen?
Epäilen, että jos pukeutuisit vartaloasi korostavalla tavalla, kiinnostuisi monikin. Mutta se on sitten eri asia, kiinnostuisiko juuri ne oikeat miehet. Ei pelkillä rinnoilla toki mitään parisuhdetta saa. Pointti vain on, että ei ne oikeasti mikään turn-off ole kuin tällä palstalla.
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Eihän ne muusta tykkääkään. Lue esim y listä jossa lähes päivittäin haukuntaketjuja pienistä tisseistä. Itsellä oli aa-kuppi 26 v asti: en saanut miehiä kuin kertapanoon. Nyt 30 kg lihomisen myötä a-kuppi: en edelleenkään saa miehiä. Suhteeseen eivät ole kelpuuttaneet koskaan. Olispa isot tissit. Äidilläni g-kuppi ja vientiä riittänyt aina, ihmettelee aina miten minä en ole miesten suosiossa, öö olisko se että olen lauta ?
Tämä nyt vain ei pidä paikkaansa. Useat ketjut (kuten tämäkin) ovat täynnä suurien rintojen haukkumista - läsk, utareet, taikinaa, roikkuvat, hyissaaatana. Rintojen koko ei vaikuta vientiin; olen ikisinkku neitsyt ja normaalipainoinen g-kuppi. Ketään ei ole kiinnostanut minä, eikä edes mun tissit.
Mutta kuka niitä täällä haukkuu? Mikä on tämän palstan kohdeyleisö, mikä tuon toisen?
Epäilen, että jos pukeutuisit vartaloasi korostavalla tavalla, kiinnostuisi monikin. Mutta se on sitten eri asia, kiinnostuisiko juuri ne oikeat miehet. Ei pelkillä rinnoilla toki mitään parisuhdetta saa. Pointti vain on, että ei ne oikeasti mikään turn-off ole kuin tällä palstalla.
No mikä on vartaloa korostavaa pukeutumista? En pukeudu säkkeihin vaan esim eilen oli päällä vartaloa myötäilevä, joskaan ei kireä kesämekko. Mitään rintavakoa en voi näytellä sillä rintani ovat kaukana toisistaan ja vaon luomiseksi tarvisi push upit koossa 75G, joita kukaan ei valmista.
Pointtina siis vain se että myös nätisti pukeutuva isorintainen voi jäädä ilman huomiota, ja olen tästä elävä esimerkki.
Varmasti voi, en sitä kielläkään. Ei se silti tarkoita sitä, että miehet kavahtavat isoja rintoja, mikä taisi olla aloituksen väite.
Vierailija kirjoitti:
Joskus teinipoikana isot rinnat olivat jännittävät ja saivat huomiota. Nyt kun on huomannut mitä painovoima ja imetys tekevät rinnoille, niin huomaan että pienemmät ovat oikein hyvät.
Ne tissit on ruokkineet sun jälkeläisen, ja silti dissaat niitä? Vai jonkun toisen miehen kersatko niitä on lutkuttaneet.
Teinipojat ihailee isoja tissejä. Samaan aikaan ovat läskikammoisia. Naurattaa, koska harvoin hyvin hoikalla ja sirolla on isoa rasvakasaumaa rintojenkaan kohdalla.
Työskentelen siis nuorten kanssa ja siitä olen nämä jutut bongannut. Tekisi mieli sanoa jotain, mutta enpä viitsi lähteä tuommoiseen keskusteluun sen ikäisten kanss.a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas valtavan tyhmä provo.
Muuten vaan sadatuhannet naiset maailmassa hankkivat itselleen silkkarit, koska miehet eivät pidä isoista rinnoista.
Onko kenelläkään naiselle ikinä sanottu miehen toimesta ” onpa sinulla ihanan pienet rinnat”? tai ”olet muuten ihana, mutta sinulla on liian isot rinnat.”
No, ei.
Tuleeko provojen kirjoittamisesta valtavan hyvä mieli? Onko kivaa kun saa pahoittaa toisten mielen?
No todellakin on sanottu. Ystävälläni on hyvänmuotoinen a/b. Useat miehet ovat nimenomaan kehuneet että ihanat pienet rinnat ja kertoneet inhoavansa "isoja läskitissejä".
Ja minulle on sanottu se päinvastainen, olisit kaunis jos rintasi eivät olisi utareet (humalainen tuntematon), ja alkaakohan noi sun rinnat roikkua vielä enemmän kun ne on jo nyt siinä rajoilla että on liian isot (mies jota tapailin ja luulin että hän piti minusta).
Miksi naiset eivät koskaan kehu jos miehellä on ihanan pieni muna?
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Eipä ole tämä ihan ensimmäinen ketju aihepiiristä palstalla. Yllättävän monelle ne omat rinnat tuntuvat olevan vääränkokoiset tai muotoiset :-(
Outo provo. Tsekkaa vaikkapa Google kuvahaku tai instagram : Angela White.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin huvittavaa että naiset jaksavat valittaa rinnoistaan kun sekä pienille että isoille rinnoille löytyy faninsa mutta en ole koskaan kuullut kenenkää naisen preferoivan pieniä peniksiä.
Naisten tekopyhyys ja kaksinaismoralismi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmasti valmistetaan pushuppeja koossa 75G. Tsekkaa vaikka Lumingerie.fi. Muutenkin kannattaa panostaa hyviin rintaliiveihin, niin koko olemus ryhdistyy.
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
Miehet kiusaa naisia ulkonäkökritiikillä, koskaan et oo hyvä. Ne nauttii siitä vallasta kun saa naiset epävarmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on erinomaiset liivit, kiitos vaan. Asuinmaastani siis en ole löytänyt push upeja, ehkä voin Suomi-lomalla tsekata tuon kaupan. Netistä en tilaa kun yhdet liivit sadasta sopivat ja palautus on hanurista.
G ei ole erityisen suuri, Suomessakin myydään kuppeja ainakin O:hon saakka. Missä maassa ei löydä sitä G:täkään? Aasiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin huvittavaa että naiset jaksavat valittaa rinnoistaan kun sekä pienille että isoille rinnoille löytyy faninsa mutta en ole koskaan kuullut kenenkää naisen preferoivan pieniä peniksiä.
Naisten tekopyhyys ja kaksinaismoralismi....
Jep, ja jopa naiset joille yhdyntä ei ole kovin tärkeää, kuvottelevat miten kauheaa ja säälittävää on pieni muna miehellä. Naiset joiden mielestä suuseksi ja sormetus on naiselle tärkein, ovat silti sitä mieltä, että miehellä pitää olla iso kulli!
Vierailija kirjoitti:
Miehet kiusaa naisia ulkonäkökritiikillä, koskaan et oo hyvä. Ne nauttii siitä vallasta kun saa naiset epävarmaksi.
Tällainen epäilys on ollut itsellänikin, ja muutamat kommentit tässäkin ketjussa vahvistavat kyllä tunnetta :(
Vierailija kirjoitti:
Menikö riipparilla tunteisiin?
Oletko miesseuraa vailla? Täällä olisi vapaaehtoinen kolmekymppinen lihaksikas mies.