Kuinka monta päivää pyykkisi roikkuvat yleensä narulla?
Itsellä vasta kolmas päivä menossa. Toista viikkoa saattavat välillä olla. Pyykkikorissani on muuten odottanut yksi pöytäliina pesua varmaan yli vuoden. Ei ole tullut sopivaa pyykkiä sen kanssa pestäväksi ja vajaita koneellisia ei kannata pestä :)
Kommentit (13)
Kunnes ne on kuivia. Henkarissa kuivuvat saattaa jonkun aikaa siellä olla jos niitä ei heti käyttämässä eikä niitä vielä siitä laittanut kaappiin tai rekkiin.
Pari viikkoa on nyt ollut. Olen vielä koronan takia etätöissä, joten se ei haittaa että puhtaat vaatteet on loppu, olen sitten likaisilla. Olen sinkku joten ei mitään väliä tällaisilla.
Viikon keskimäärin, kunnes tarvitsen kuivaustilaa seuraavalle erälle.
Kuivumaan mahtuu pari koneellista kerrallaan.
Randomia, yleensä otan seuraavana päivänä. Nyt on ollut jo ainakin 3 päivää narulla. Joskus olen ottanut narulta sitä mukaa käyttöön, kun on laiskottanut ;)
Zinc
Pesen joka päivä pyykkiä, kuivuvat vuorokaudessa ja sitten uutta tilalle.
Aamulla pesin koneellisen ja laitoin kuivumaan. Juuri viikkasin takaisin kaappiin kun olivat jo kuivat.
Päivän ehkä, joskus ovat yön yli. Näillä ilmoilla pyykki kuivuu muutamassa tunnissa ulkona. Haen pyykit pois, kun ovat kuivia.
viikon keskimäärin. Niin kauan, että tarvitsen uudelle koneelliselle tilaa
Voipi roikkua kuukauden. Sama se onko ne narulla vai kaapissa. Pois sitten kun seuraavat tulossa koneesta
Sen kuusi tuntia mitä pyykkituvan kuivaushuoneessa saa olla. Ennen oli sitä ongelmaa että hillosin pyykkejä narulla kunnes vuodenaika vaihtui, enää ei ole kun muutin pyykkituvalliseen taloon. Myöskään ei koko kämppä ole koko ajan kostea ja kylppärissä on paremmin tilaa kissan hiekkalaatikolle.
Nyt kun voi ulkona kuivattaa niin pari tuntia. Sisällä kuivatessa max. 2päivää eli viikkaan kaappiin seuraavan kuivuvan erän edestä.
Max 2 päivää