Minulle tulee lasten kanssa olemisen pakosta sama olo, kuin lapsena tuli siitä, kun äitini pakotti sellaiseen, mikä oli hänestä tärkeää ja minusta ei
Ja äitini sheimasi minua siitä, ettei se asia merkinnyt minulle mitään. Eli on äitini vika se, miltä minusta tuntuu olla pakotettuna lasteni kanssa. Kun siis lasten kanssa on käytännössä pakko olla, vaikkei huvittaisikaan.
Ja siis tietenkin on itseni vastuulla tajuta, mitä asioita en halua tehdä, mutta äitini syytä on se, että hän pakotti tekemään asioit, joita en halua tehdä. Sen takia en tajunnut, etten halua tiettyjä asioita, joita lasten saamiseen liittyy :(
Kommentit (81)
Äitisi oli oikeassa. Asuit Hämeenlinnan paskaisimmassa läävässä vielä s. Et siivonnut koskaan. Lapsesi kärsivät teidän kämppänne paskaisuudesta. Luulenpa että se nykyinenkin yksiösi on melkoinen karsina.
Jos ei lapsia kasvateta siivoamaan, niistä tulee juuri kaltaisiasi paskassa pyöriviä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei v*ttu mitä jargonia taas.
” Jargon on jonkin ryhmän tai yhteisön ammatti- tai erikoiskieli.”
Mikä v*ttun ryhmän *ttu erikoiskieltä *ttu tässä ketjussa, v*ttu, mahtaa olla?
Valittajien ammattislangia
Elämämkoululainen oppinut uuden sanan. 😮
Vierailija kirjoitti:
Äitisi oli oikeassa. Asuit Hämeenlinnan paskaisimmassa läävässä vielä s. Et siivonnut koskaan. Lapsesi kärsivät teidän kämppänne paskaisuudesta. Luulenpa että se nykyinenkin yksiösi on melkoinen karsina.
Jos ei lapsia kasvateta siivoamaan, niistä tulee juuri kaltaisiasi paskassa pyöriviä sikoja.
Eli kannatat lapsiin kohdistuvaa henkistä väkivaltaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus?
Jaa millä perusteella? Kunnialoukkauksen tulisi olla julkinen ja aiheuttaa huomattavaa vahinkoa. Minä en ainakaan edes tiedä kuka tämä äippähullu on, joten anonyymi palsta tuskin aiheuttaa vahinkoa ko. henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnianloukkaus?
Jaa millä perusteella? Kunnialoukkauksen tulisi olla julkinen ja aiheuttaa huomattavaa vahinkoa. Minä en ainakaan edes tiedä kuka tämä äippähullu on, joten anonyymi palsta tuskin aiheuttaa vahinkoa ko. henkilölle.
Hyvin yksityiskohtaisesti tunnut tietävän. Jokaisessa Apn aloittamassa ketjussa paitsi jaat tietojasi, myös solvata ja nimittelet. Ap:nä tekisin rikosilmon välittömästi.
Ap:llä lienee varallisuutta kunnon juristiin.
Erityisen kummallisena pidän sitä palstakiusaajien käsitystä, että en kokisi syyllisyyttä tai ongelmaa siitä, miten asiat ovat ja mitä tunnen ja miten se kaikki lapsille näkyy. Sehän on täysin kamalaa. Mutta ei sitä voi korjata mitenkään muuten, kuin että äitini ottaisi vastuun. Sanoisi, että hän on minun käytökseni taustalla oleva syyllinen ja hän on tässä se, joka on aiheuttanut tämän kaiken minulle. Sitä hän ei tee, niin en minä voi mitään hänen tekemiään vaurioita korjata.
Mielelläni olisin lasteni kanssa rennosti ja normaalisti, mutta en voi tai kykene.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Erityisen kummallisena pidän sitä palstakiusaajien käsitystä, että en kokisi syyllisyyttä tai ongelmaa siitä, miten asiat ovat ja mitä tunnen ja miten se kaikki lapsille näkyy. Sehän on täysin kamalaa. Mutta ei sitä voi korjata mitenkään muuten, kuin että äitini ottaisi vastuun. Sanoisi, että hän on minun käytökseni taustalla oleva syyllinen ja hän on tässä se, joka on aiheuttanut tämän kaiken minulle. Sitä hän ei tee, niin en minä voi mitään hänen tekemiään vaurioita korjata.
Mielelläni olisin lasteni kanssa rennosti ja normaalisti, mutta en voi tai kykene.
Ap
Muutenkin kaipaisin kiitos äitini kamala käytöksen tukijoita ja ihmisiä, jotka välittävät, ihmettelen, miksi palstakiusaajat kuvittelevat, että tilanne paranee ilkeydellä. Tai sillä, että koitetaan ratkoa mun tilannetta. Se ei ole tukea eikä myötäelämistä.
Ap
Se että jokin palsta on anonyymi ei tarkoita sitä, etteikö kirjoittajalla olisi vastuuta tuottamastaan sisällöstä. Kirjoittajan henkilöys voidaan selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Se että jokin palsta on anonyymi ei tarkoita sitä, etteikö kirjoittajalla olisi vastuuta tuottamastaan sisällöstä. Kirjoittajan henkilöys voidaan selvittää.
Taidat olla uusi palstalla? Kyllä tämän Äitihullun henkilöllisyys on ollut jo vuosia selvillä. Ja se, että hän asui Hämeenlinnan paskaisimmassa kämpässä ei ole kunnianloukkaus, vaan fakta. Nykyisen kämppänsä hygieniatasosta ei ole tietoa, mutta tuskinpa sekään mikään Marttaliiton unelma on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samaahan teet myös omille lapsillesi.
Eiku niin sekin on varmaan äitisi syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSamaahan teet myös omille lapsillesi.
Se voi ollakin toisen ihmisen syytä, että joku tekee jotain. Mutta siis jos se on sinusta henkistä väkivaltaa, ettei asu lastensa kanssa, niin ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole henkistä väkivaltaa, että tekisi mieluummin asioita, joista itse nauttii, kuin sellaista, mistä ei itse saa yhtään mitään. Sen tunnistamisesta puhuminen vain jostain syystä triggeröi sinua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku niin sekin on varmaan äitisi syytä.Se voi ollakin toisen ihmisen syytä, että joku tekee jotain. Mutta siis jos se on sinusta henkistä väkivaltaa, ettei asu lastensa kanssa, niin ok.
Ap
Se oli henkistä väkivaltaa, kun uhkasit hylätä heidät, kun he toivat kiviä sisään ja leikkivät niillä. Myöhemminhän sitten toteutit uhkauksesi. Se on myös väkivaltaa, ettet vieläkään maksa lastesi elatusta, vaikka olet miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku niin sekin on varmaan äitisi syytä.Se ei ole henkistä väkivaltaa, että tekisi mieluummin asioita, joista itse nauttii, kuin sellaista, mistä ei itse saa yhtään mitään. Sen tunnistamisesta puhuminen vain jostain syystä triggeröi sinua.
Ap
Ei, se on vaan niin pirun itsekästä.
Kuinkahan äiti hulluja heistä tulee
Mitä sitten teet kun äitisi kuolee? Hän ei enää pysty pyytämään anteeksi tai korjaamaan virheitään, mitä ilmeisesti odotat hänen tekevän tällä hetkellä.
Äitisi syyttely ei paranna haavoja tai kasvata sinusta vastuunottavaa aikuista. Sun täytyy nyt vaan yksin selvitä kaikesta tuosta mikä sinusta on tullut. Se, mitä olet nyt, ei ole ikuista. Voit edelleen kasvaa ja parantua, mutta äitisi ei voi asialle mitään tehdä. Aikuisena kaikki täytyy tehdä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMuutenkin kaipaisin kiitos äitini kamala käytöksen tukijoita ja ihmisiä, jotka välittävät, ihmettelen, miksi palstakiusaajat kuvittelevat, että tilanne paranee ilkeydellä. Tai sillä, että koitetaan ratkoa mun tilannetta. Se ei ole tukea eikä myötäelämistä.
Ap
Tukijoita?! Välittäviä ihmisiä?! Myötäelämistä?!? Ilkeämpää ihmistä kuin sinä saa kaukaa hakea! Vuosikausia olet täällä jankuttanut samaa pskaa, haukkunut JOKA IKISEN ketjuusi kirjoittaneen mitä ala-arvoisimmilla solvauksilla, saanut lukemattomia raivokohtauksia, psykooseja, oksentanut ihmisten niskaan niin kamalia törkeyksiä, että ei kukaan toinen! JA SINULLE PITÄISI VIELÄ LÖYTYÄ EMPATIAA?????
Voi vttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla uusi palstalla? Kyllä tämän Äitihullun henkilöllisyys on ollut jo vuosia selvillä. Ja se, että hän asui Hämeenlinnan paskaisimmassa kämpässä ei ole kunnianloukkaus, vaan fakta. Nykyisen kämppänsä hygieniatasosta ei ole tietoa, mutta tuskinpa sekään mikään Marttaliiton unelma on.
No niin. Sitten kannattaisi hillitä sairaan ihmisen mustamaalaamista ja nimittelyä.
Ts. myöntäisi tehneensä väärin ja sanoisi, että se on hänen äitinsä vika ja kuvailisi, millälailla äitinsä satutti häntä. Mutta ei.
Ap