Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko käyttää shortseja Rihannan jaloilla?

Vierailija
28.06.2020 |

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole jaloista kiinni, vaan tyylistä. Omalla pihalla tai vaikka urheillessa shortseja voi pitää millaisilla jaloilla vain. Juhla-asu ne ei ole minkäänlaisten jalkojen yllä.

Minä oon lihava ja minua voimaannuttaa minulle sopiva, hyvin istuva tyylikäs vaate. Ja näytän silloin paremmalta luonnollisesti.

Minua ei voimauta liian pienet, rumat vaatteet, jotka eivät mairittele minua.

Esteettisyys on aivan eri asia kuin taas-arvo, eikä ensimmäistä saa tuhota jälkimmäisen nimissä turhaan. Tasa-arvo on oikeasti aivan muuta.

Vierailija
2/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö eli siis et kehtaisi vai kehtaisit??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Vierailija
4/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö eli siis et kehtaisi vai kehtaisit??

Ööö, sori en tajunnut että sun ymmärryksen taso on tätä luokkaa.

Vierailija
5/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
6/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole Rihanna. Vain hän voi käyttää mitään jaloillaan.

Vierailija
7/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tunkit, tuo kuvakulma tekee sen.

Vierailija
8/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Yksi maailman seksikkäimmistä naisista.

Vierailija
9/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut juuri tuo ongelma omalle kohdalle, koska onneksi omat jalat ovat omasta mielestäni nätimmät kuin Rihannalla. Ei minua kylläkään yhtään haittaa jos joku persjalkaisempikin pitää sortseja, mitä sitten? Ei kai kaikki sortseja pitävät ole kohteliaisuuksia kalastelemassa, vaan todennäköisesti pitävät sortseja ihan vaan niiden suhteellisen viileyden takia.

Vierailija
10/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla koroilla melkeinpä kenen tahansa sääret näyttäisivät paremmilta kuin Rihannan. Kuulantyöntäjän vartalo.

Vierailija
11/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla oli hoikempana aikalailla tuollaiset kintut, nykyään paljon pahemmat. En käyttänyt shortseja silloin, enkä käytä nytkään. Olen aina haaveillut siroista sääristä ja reisistä, mutta valitettavasti sain riesakseni nämä rasvaa ja nestettä keräävät ratapölkyt. :(

Vierailija
12/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Älä katso sitä rajausta vaan kokonaiskuvaa. Ei ne pelkät jalat niissä shortseissa kävele vaan koko tyyppi. Hemmetin tyylikäs mimmi tuossakin asussa.

Vierailija
13/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihannan nettovarallisuus on noin 600 miljoonaa dollaria. Ei hetkauta palstalla notkuvien mammojen/miesmammojen mietteet tai edes jalkojen paksuus Ririä.

Vierailija
14/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että jalat voivat olla paksut mutta miten nuo polvetkin ovat. Jaloissa hänellä ei sinällään mitään vikaa ole, mutta polvet ovat ei-niin-kauniit.

Vierailija
15/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Älä katso sitä rajausta vaan kokonaiskuvaa. Ei ne pelkät jalat niissä shortseissa kävele vaan koko tyyppi. Hemmetin tyylikäs mimmi tuossakin asussa.

ööm en kysynyt asun tyylikkyydestä yhtään mitään, vaan että kehtaisiko porukka kulkea shortseissa, jos jalat olisivat/ovat samanlaiset kuin rihannalla. -.-

Vierailija
16/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
17/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rihannan nettovarallisuus on noin 600 miljoonaa dollaria. Ei hetkauta palstalla notkuvien mammojen/miesmammojen mietteet tai edes jalkojen paksuus Ririä.

Eikä ole rahojaan ulkonäöllään tehnyt. On hyvin tavallisen pulliaisen näköinen, ei mitään viehättävää ulkonäössä, ja silti on tienannut viihdebisneksessä upeasti. Eli ei ulkonäkö todellakaan merkitse kaikkea, ei oikeastaan mitään.

Vierailija
18/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Kivoja hameitakin on.

Vierailija
19/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi pitäisi hetkauttaa?? kysyin, että kehtaisitteko kulkea shortseissa, jos jalkanne olisivat kuin rihannalla. -.- miten hitossa joku saa tällaiseen mukaan rihannan rahat ja sen, että häntä ei kiinnosta muiden mielipiteet :'D

Vierailija
20/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mulla oli hoikempana aikalailla tuollaiset kintut, nykyään paljon pahemmat. En käyttänyt shortseja silloin, enkä käytä nytkään. Olen aina haaveillut siroista sääristä ja reisistä, mutta valitettavasti sain riesakseni nämä rasvaa ja nestettä keräävät ratapölkyt. :(

Sama. 😣 Nuorena ne menetteli vaikkeivät kauniit olleet silloinkaan. Onnekseni silloin oli muu kroppa ok ja kasvoista olen saanut aina kehuja, mutta todellakin jalat ovat kuin eri paria muun kropan kanssa. Kaksi tukevaa, tanakkaa pölkkyä. 😣 Olen kärsinyt niistä aina. Jos yhtään treenaan, niihin kehittyy vielä helposti lihastakin, käsiin ja yläkroppaan taas ei millään.. Mut Rihannan jalat on silti ihan nätit.