Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että jo 30 v nainen alkaa olla roskaa työnantajien JA miesten silmissä

Vierailija
28.06.2020 |

Työnantajien mielestä ehkä siksi, koska pelkäävät että 30 v nainen tulee heti raskaaksi.

Miesten silmissä ehkä siski, koska pelkäävät että 30 v nainen haluaa heti lapsia.

En löydä millään töitä, ja miehet ei edes sylkäise minua kohti vaikka nuorempana olen ollut oikein haluttava sekä töihin että miehille.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Ei tämä herkkua ole nelikymppiselle miehellekään, tosin eri syistä. Ikäsyrjintä on vahvana tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
2/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole tinderissä? Siellä olisi kolmenumeroinen määrä miehiä joista voisit vaan valita sen parhaimman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se markkina-arvo romahtaa. Kun on nuorena tottunut saamaan kaiken, niin siitä voi olla vaikea luopua. Jospa tyytyisit taviksen elämään?

Vierailija
4/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole tinderissä? Siellä olisi kolmenumeroinen määrä miehiä joista voisit vaan valita sen parhaimman.

Niin. Parikymppinen, hoikka ja kaunis voi valita sen parhaimman. Olen Tinderissäkin roskaa, saan kyllä matcheja mutta kukaan ei juttele. Jos itse aloitan juttelun, saan tosi lyhyitä viestejä, sellaisia mitä kirjoitetaan kun juttelee 20 naisen kanssa samaan aikaan.

Vierailija
5/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita 35-45 vuotiaita tavismiehiä, jotka eivät edes vilkaise oman ikäisiin päin. Yrittävät taukoamatta 19-25 vuotiaita kaikista näteimpiä likkoja. Ovat mielummin yksin jos eivät saa sellaista itselleen. Yritäpä siinä löytää edes tavis. 

Vierailija
6/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Parikymppinen, hoikka ja kaunis voi valita sen parhaimman. Olen Tinderissäkin roskaa, saan kyllä matcheja mutta kukaan ei juttele. Jos itse aloitan juttelun, saan tosi lyhyitä viestejä, sellaisia mitä kirjoitetaan kun juttelee 20 naisen kanssa samaan aikaan.

Et ole laittanut viestiä ainakaan minulle, olisin kyllä jutellut takaisin aktiivisesti.

M31

M31

Vierailija
7/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Ei tämä herkkua ole nelikymppiselle miehellekään, tosin eri syistä. Ikäsyrjintä on vahvana tässä yhteiskunnassa.

Kelpaisiko sinulle nelikymppinen nainen? Ei varmasti kelpaisi, kun on olemassa parikymppisiäkin.

Vierailija
8/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sama asia ku sanois "Mikset katso TE-toimiston sivuja, siellä on satoja työpaikkoja joista voit vaan valita mieleisimmän"

Vierailija
9/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus päinvastainen,

Vierailija
10/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle nelikymppinen nainen? Ei varmasti kelpaisi, kun on olemassa parikymppisiäkin.

No en sillä lailla arvota iän perusteella, mutta uskon että olen niin spesiaali tapaus että ei meillä olisi paljoa yhteistä... :/

Vierailija
11/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.... Just.......

Vierailija
12/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu siltä, koska se on fakta.

On karua, että naiset ikääntyvät kuin maito ja banaanit. Miehet ikääntyvät kuin viski. Vertaa vaikka kuvaa Tom Cruisesta hänen Top Gun elokuvan näyttelijäparista. Tom on vain parantunut, se nainen on nyt kuin mummo.

Jep. Erityisesti ihailen Tompan kasvanutta viisautta ja sitä että on niin pitkä mies. Saako nähdä edes omaa tytärtään?

Vierailija
13/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae töitä isoista yrityksistä! Pienessä yrityksessä nuoret naiset ovat riski, tulevat kalliiksi jos jäävät äitiyslomailemaan. Pörssiyrityksessä se ei niin paina ja niissä ollaan tarkempia ettei ketään syrjitä. Tai vaihtoehtoisesti julkinen työnantaja, kunnallinen tai valtio.

Vierailija
14/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin hakea itselleni kuuman miehen Gambiasta tai Karibialta. Joo se saattaa vaan haluta viisumin Suomeen, mutta ihan samalla lailla Suomalainen mies voi haluta vaan helppoa ja säännöllistä tussua.  Ainakin se ulkomaalainen olisi hyvännäköinen.

Vierailija
15/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu siltä, koska se on fakta.

On karua, että naiset ikääntyvät kuin maito ja banaanit. Miehet ikääntyvät kuin viski. Vertaa vaikka kuvaa Tom Cruisesta hänen Top Gun elokuvan näyttelijäparista. Tom on vain parantunut, se nainen on nyt kuin mummo.

Jep. Erityisesti ihailen Tompan kasvanutta viisautta ja sitä että on niin pitkä mies. Saako nähdä edes omaa tytärtään?

Sinun ironiset kommentit eivät vain muuta sitä faktaa, että Tom Cruise on yksi maailman tämän hetken ainoita todellisia näyttelijä supertähtiä ja on yksi kaikkien aikojen eniten näyttelemisellä tienannut ihminen.

Tom Cruise on instituutti. Superstara.

Vierailija
16/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen lapsirakas kolmekymppinen mies ja en silti löydä naista, vaikka haluaisin lapsia ja sekin olisi ok, että naisella olisi lapsia jo entisestään.

Vierailija
17/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikille löytyy mätsi, sun pitää vaan löytää oman tasoisesi mies jolla samat ongelmat;

Yhyy naiset ei tykkää must enää koska ___

Mä en saa töitä enää, koska _____

Good luck my friend

Vierailija
18/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lohduttaudu sillä että työelämän suhteen ainakin sitten 40+ oot haluttu. Kun nykyäänhän valmistutaan 25-30-vuotiaana korkeakouluista ja joudutaan heti työnantajien syrjittäväksi raskausuhan takia, niin 40+ alkaa olla sitä työnanatajille mieluisinta ikäryhmää kun naisista on kyse. Vielä suht nuorta ja työelämässä jaksavaa, muttei enää saa lapsia. 

Vierailija
19/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänkympin rajapyykin kun ylittää niin asiat voi alkaa taas näyttää valoisammilta, ainakin vähäksi aikaa. Et ole enää työnantajien silmissä kaikkein vaarallisimmassa lapsentekoiässä, ja sinulle on kertynyt ammatillista osaamista ja kokemusta jota arvostetaan. Miesten suhteen asia on mutkikkaampi. Tottakai monet haluaa niin nuoren naisen kuin mahdollista, se on ihan ymmärrettävää. Mutta jos onnistut tuurilla ja vaivalla pitämään itsesi jotenkin kuosissa, voit olla nelikymppisenä yhtäkkiä ihan eri tasolla omassa ikäsarjassasi (verraten vaikka siihen, miten vertauduit parikymppisenä muihin parikymppisiin). Tämä on typerää ulkonäkökeskeistä roskapuhetta, mutta pariutumisesta kun puhutaan niin sillä ulkoisella habituksella nyt vaan on jonkun verran väliä.

Vierailija
20/43 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tämä on taas jonkun 6-kymppisen ukon märkä kostofantasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän