Tuntuu, että jo 30 v nainen alkaa olla roskaa työnantajien JA miesten silmissä
Työnantajien mielestä ehkä siksi, koska pelkäävät että 30 v nainen tulee heti raskaaksi.
Miesten silmissä ehkä siski, koska pelkäävät että 30 v nainen haluaa heti lapsia.
En löydä millään töitä, ja miehet ei edes sylkäise minua kohti vaikka nuorempana olen ollut oikein haluttava sekä töihin että miehille.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö! Juuri eilen katsoin peiliin että piru vie menee koko nainen ihan hukkaan kun täällä vaan kökin kotona yksin! Ihan varmasti miehen saisi kun vaan laittaisi aktiivisesti haun päälle. 30 on ihan paras ikä! Ei todellakaan mikään vanha, mutta ei nuorikaan (kaikki nuoruuden epävarmuudet, tyhmyydet, kokemattomuus sun muut vajaavaisuudet ihmisenä).
Lapset olen tehnyt joten se ei työnantajia enää juuri huoleta.
> 30v. YH
>kersoja a.k.a painolasteja
>kuvittelee saavansa miehen tuosta noin vain
Jooh elikkäs, se olisi realiteettien tarkistuksen paikka. Ja tarve sille on huomattavan kriittinen.
Miksi ihmeessä ei saisi miestä? Suomi on täynnä nuoria ikisinkkumiehiä jotka viestittelevät naisille aktiivisesti mutta eivät silti löydä ketään naista.
Että sellaiset harhat ja voimistelut sitten siellä. Et ole ajatellut hankkiutua n. 1kk Leposide-hoitojaksolle terveydenhuollon hoteisiin ? Meinaan, syytä ainakin olisi ja paljon. Tuollaisiin harhoihin on myös lääkehoitoa tarjolla, että ihan vain Avink Avink !
Taas joku feministi jolle kaikki miesten ongelmat ovat punainen vaate. Feministien mielestä miehet ovat "etuoikeutettuja" joten heillä ei saa eikä voi olla ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Niin se markkina-arvo romahtaa. Kun on nuorena tottunut saamaan kaiken, niin siitä voi olla vaikea luopua. Jospa tyytyisit taviksen elämään?
Ei helpota sekään, että tuossa iässä ne parhaat miehet on jo suhteessa ja "chadit" alkaa jahdata nuorempia. Jäljelle ei jää melkein ketään. Ne muutamat jäljellä olevat miehet on haluttuja, niistä kilpailee moni muukin nainen.
Taidat itse vain olla naisenpuutteinen, kun suutut tuollaisesta 😌 Ei minulla ole tarvetta todistella sinulle tai kellekkään mitään sen enempää. Olen mukava, fiksu, hoikka ja on paljon lapsivapaata, saisin treffit vaikka tunnin päähän jos vaan laitan tinderin päälle.
Rakkauden löytyminen on sitten asia erikseen, se on meille kaikille yhtä vaikeaa.
30v yh