Miten kohtelet ihmisiä, jotka ovat sinua varakkaampia?
Jos valitetaan siitä miten köyhiä kohdellaan, niin miten on. Oletko ystävällinen sinua rikkaammille?
Kommentit (48)
Minä olen köyhä ja kohtelen kaikkia ystävällisesti.
Ei mulla oo mitään yhtä tapaa millä kohtelen rikkaita tai rikkaampia. Varmaan suuri osa tienaa enemmän ku mä, ja sen ei pitäs vaikuttaa käytökseen. En oo h* joten en yritä miellyttää. Jos toinen käyttäytyy hyvin niin itse myös.
Ihan samalla tapaa kaikkia ihmisiä kohtelen.
Ihan samalla tavalla kuin muitakin. Olen kyllä rikkaampien suusta kuullut vaikka mitä, mm. että kaikki köyhät pitäisi tap paa.
Varakkuus ei vaikuta siihen miten muita kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla vaikuttaa.
Kuka tietää kenenkin varallisuuden ?
Mulla on sijoitusasuntoja 16 ja liikun julkisilla, käyn säännöllisesti kirppiksellä myymässä tarpeetonta, siis kerran väh vuodessa, ostan lentoliput turistiluokkaan jne.
Jopa lapset eivät tiedä.
Mun ystävä on kirjanpitäjä ja asuu yhdessä asunnoista. Hän hoitaa kaikki avaimet , sopimukset jne ja hän veloittaa siitä ihan normaalin palkkion. Asunto on kolmio ja 1 on hänen makkari, eteiseen on tehty vastaanottopaikka, jossa allekirjoitetaan sopimukset ja toinen huone on työhuone. Verottaja on joskus tehnyt kotikäynnin ja asunto hyväksytty kodiksi ja työpaikaksi.
Asuu samassa talossa, kun valtaosa asunnoista on, eli tämä on suht helppoa. Kun vuokralainen lähtee, tarkistaa asunnon, tilaa tarvittaessa maalarin jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tietää kenenkin varallisuuden ?
Mulla on sijoitusasuntoja 16 ja liikun julkisilla, käyn säännöllisesti kirppiksellä myymässä tarpeetonta, siis kerran väh vuodessa, ostan lentoliput turistiluokkaan jne.
Jopa lapset eivät tiedä.
Mun ystävä on kirjanpitäjä ja asuu yhdessä asunnoista. Hän hoitaa kaikki avaimet , sopimukset jne ja hän veloittaa siitä ihan normaalin palkkion. Asunto on kolmio ja 1 on hänen makkari, eteiseen on tehty vastaanottopaikka, jossa allekirjoitetaan sopimukset ja toinen huone on työhuone. Verottaja on joskus tehnyt kotikäynnin ja asunto hyväksytty kodiksi ja työpaikaksi.
Asuu samassa talossa, kun valtaosa asunnoista on, eli tämä on suht helppoa. Kun vuokralainen lähtee, tarkistaa asunnon, tilaa tarvittaessa maalarin jne.
Säälittävää, että lpsesi eivät tiedä. Mun lapset tietää tasan tarkkaan, että olen rikas. Eivät tosin ymmärrä vielä, mitä se tarkoittaa (10 ja 12v)
Osa kavereista kohtelee niitä paremmin ja selkeästi haluavat heidät kaveriksi.
Ällöttävää minusta.
En kohtele ketään eri tavalla omaisuuden pohjalta. Käytös sen ratkaisee.
No ihan samalla lailla kuin kaikkia muitakin. Olen itse keskituloinen ja liikun alani puolesta piireissä, joissa on melko paljon ihan oikeasti varakkaita ihmisiä. Varallisuuden puolesta ei kyllä jaotella yhtään ketään, vaan ihan muiden ominaisuuksien kautta tulee niin yleinen arvostus kuin sen puutekin.
Siten kuin metsä vastaa. Jos rikas on inhottava ihminen, katson pitkin nenänvarttani. Jos mukava, hymyilen paljon ja esiinnyn reippaana.
Joskus kerron heille rikkaille minkälaista on kun ei voi kaikkea ostaa noin vain, esim. jos pesukone menee rikki, en voi vaan mennä ostamaan uutta tilalle.
Varmaan kaikki tuntemani ihmiset ovat minua varakkaampia. Ihan normaaleja käytöstapoja pyrin noudattamaan.
Ei se varakkuus vaan se kusipäisyys.
Ihan syystä älähdän, jos älähdän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla vaikuttaa.
Niin joo. Vastasin ap. kysymykseen itsestäni.
No ihan oma syy jos ei mene vasektomiaan.
Pitäisi edes ne housut jalassa.
Jos olisin varakas niin en missään nimessä yrittäisi näyttää varakkaalta.
Eipä ole tullut vastaan.