Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö nukkumaan helposti mahallasi?

Vierailija
28.06.2020 |

Musta ennen ei ole ollut ongelmaa mutta viime vuosina on painoa tullut niin että olen joutunut ostamaan isompia rintsikoitakin. Viime yönä varmaan helteen takia hyörin ja pyörin eikä oikein missään asennossa tullut unta ja huomasin että en enää ollenkaan viihdy mahallani, jotenkin rinnat olivat liikaa siinä välissä. Kuinka ne niin tuntuivatkin isoilta ja kipeiltä. Kumma juttu, eipä ollut tällaistakaan ongelmaa ennen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina mahallani, seljälläni en osaa nukkua ollenkaan.

Vierailija
22/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä! Myös kyljellään ja selällään pötköttäminen onnistuu.

Mä vaihtelen asentoa tosi usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alimmissa selkänikamissa epämuodostumaa ja vatsallaan nukkuminen on ainut mukava asento. Selällään ja kyljellään ei pysty.

Voin kertoa, että oli aika rankka raskausaika kun vatsalleen ei enää pystynyt nukkumaan.

Vierailija
24/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyn.Millainen sinivalas pitää olla ettei pystys?

25/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin välillä nukkua mahallaan, mutta sänkyni on varmaan liian pehmeä ja tyyny korkea. Mahallaan nukkuminen ottaa selkään ja niskaan. Nukun kyljelläni. 

Vierailija
26/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahallaan nukkumista ei suositella kenellekään, sillä se ei ole terveellistä saati ergonomista.

Vierailija
27/42 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyn aina maalleni viimeistään silloin, kun olen jo nukahtamassa. Viime vuodet jopa uniapneamaskin kanssa onnistuu. Raskausajat tosiaan oli opettelemista, kun ei voinut nukkua mahallaan. Sitä kaipasi 😊.

Vierailija
28/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patteja rinnoissa?

Kylmänarat?

Vierailija
29/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja tissit ovat näppärän kokoiset joten kyllä, nukun vatsallani 😌

Vierailija
30/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun sängylläni.

Vierailija
31/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkoselkä ja yliliikkuvat nivelet estivät nuorena ja alipainoisena vatsallaan nukkumisen - tai ainakin piti laittaa tyyny mahan alle. Nykyään jo onnistuu vallan hyvin ilman tyynyäkin. 😎

Vierailija
32/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nukkua mahallaan. Olen hoikka, mutta isot rinnat. Mutta laitan toisen käden alle vähän tueksi. Niskoihin ja selkään tuo vaan käy, joten pääasiassa kyljellään nukun. Selällään en tykkää nukkua. Rinnat painaa ja tuntuu ettei happi kulje niin hyvin. Ja usein näen painajaisia tuossa asennossa.

Vierailija
33/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joka yö mahallani, aina samoin päin, eli pää kääntyneenä oikealle. Niskavaivaa on ja varmaan naamakin on muovautunut tuon mukaan, mutta minkä teet kun uni tulee helpoiten tuossa asennossa. Tuossa hommassa pitää vaan olla matala tyyny. Jossain vaiheessa yötä käännyn nukkumaan oikealle kyljelleni ja joskus joudun vaihtamaan sitä varten eri tyynyn, joka tukee kaulaa. Nukun yleensä vain noissa kahdessa asennossa.

Vierailija
34/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä osannut nukkua mahallani, en kai edes lapsena.

Vierailija
35/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat tulevat kipeiksi, muuten nukkuisin. Selälläni näen aina painajaisia, mistähän johtuu?

Vierailija
36/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Tuntuu kaulassa ja niskassa pahalta. Naama painuu liikaa tyynyyn. Ennen rakastin nukkua mahallaan.

N27

Vierailija
37/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina mahallani, usein oikealla kyljellä käsi tyynyn alla suorana. Joskus tietoisesti käännyn toisispäin etten kasva ihan vinoon. Ihanaa nukkua 160 cm parisängyssä sinkkuna. Nukun usein kulmittain tai jopa poikittain, kun sängyssä on niin paljon tilaa.

Vierailija
38/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskat tulevat kipeiksi, muuten nukkuisin. Selälläni näen aina painajaisia, mistähän johtuu?

Nään helposti seksiunia selällään ja saan orgasmeja. Mistähän se johtuu?

N26

Vierailija
39/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nukuin teininä usein vatsallani, nykyään ei tunnu hyvältä. Niskat niin jumissa että asento sattuu. Nukahdan kylkiasennossa ja ilmeisesti nukun ison osan yöstä jommalla kummalla kyljellä.

Vierailija
40/42 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä, nukun öisin kyljelläni, odotan unen tuloa vasemmalla kyljellä ja juuri ennen nukahtamista käännyn oikealle kyljelle. Mutta silloin harvoin, kun olen päivällä niin väsynyt, että tarvitsen päiväunet, menen sänkyyn vatsalleni, kasvot tyynyä vasten, nukahdan heti ja nukun samassa asennossa tuntikausia. Jotenkin kehoni tekee eron yöunen ja päiväunien välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi