Uskotko että palstalaiset ovat oikeita henkilöitä reaalimaailmassa?
Törmäätkö palstan ajatusmalleihin ja provosoiviin aloituksiin omassa elämässäsi?
Kommentit (8)
Työskentelen ammatissa, jossa olen paljon hullujen kanssa tekemisissä, joten en usko vaan tiedän.
Uskon, että on myös reaalimaailmassa. Prismassa eräänä päivänä hienosti pukeutunut nainen huusi kassajonossa edessään olevalle ulkomaalaisille, että kun persut on vallassa, niin ulkomaalainen pääsee rakentamaan moottoritietä. Samoin kuulin eräänä päivänä kuinka kahvilan naapuripöydässä kaksi naista puhui tapailumiekkosesta.
Kyllä. Mutta eivät välttämättä julkisesti puhu kaikkia näitä mielipiteitään, mitä täällä laukovat.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on myös reaalimaailmassa. Prismassa eräänä päivänä hienosti pukeutunut nainen huusi kassajonossa edessään olevalle ulkomaalaisille, että kun persut on vallassa, niin ulkomaalainen pääsee rakentamaan moottoritietä. Samoin kuulin eräänä päivänä kuinka kahvilan naapuripöydässä kaksi naista puhui tapailumiekkosesta.
Naisethan niitä pääosin laukovat, juu.
Kyllä, siis tapasin kerran töissä ehdan av-mamman. Hänellä oli reilusti ylipainoa, kunnon kananpersetukka, jolle räväkän säväyksen antoi pinkki raita. Jalassa croksit. Ilmestys oli kyllä sellainen, että se toi heti tämän palstan lämpimästi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta eivät välttämättä julkisesti puhu kaikkia näitä mielipiteitään, mitä täällä laukovat.
Tämä. Saatan kirjoittaa täällä välillä erilaisia asioita, mutta täälläkään en kirjoita mitään kovin pahaa. Kirjoitan täällä myös paljon hyvää ja yritän auttaa, jos suinkin osaan. Provot ärsyttävät hieman ja niihin suhtaudun tylsistyneesti.
Minua on sanottu pienestä pitäen oikeudenmukaisuuden puolustajaksi ja sitä olen täälläkin. Olen oma itseni siis täälläkin. Muiden kävät kirjoitukset eivät saa minua huonolle tuulelle mitenkään, vaan ne unohtuvat samantien.
Olen keskustelubotti Nanonano36492.
Uskon mutta useasti hyvin erilaisia varmaan kuin tekstinsä.
Varsinkin nää uhoajat on usein niitä arkoja jotka ei oikeassa elämässä uskalla