Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näkee paljon 1111 ja 2222 numerosarjoja?

Vierailija
27.06.2020 |

Tuli mieleen tuosta Sofia B.n instastorysta...

Pyykkikone, kaikki digitaaliset kellot, paljon näitä numerosarjoja. Tätä tapahtui huomattavan usein, lähes joka päivä kun elämässä oli paha kriisi meneillään, nyt tilanne rauhoittunut enkä ole nähnyt kuukausiin kuin yhden kerran.

Muita? Jokainen joka niitä saa, tietää kyllä mitä ne ovat. Niistä saa uskomatonta voimaa ja lohtua.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt tajuat että nämä merkitykset ovat ihmisten kirjoittamia. Ei jokaisella numerolla voi olla positiivistä merkitystä vain hihhulit pystyvät muuttamaan kaiken hattaraksi. Näin just 10.00

Näillä numeroilla on lähes poikkeuksetta positiivinen merkitys, sillä ne liittyvät heräämiseen.

Vierailija
62/69 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21, 22, 5 ja 8. Nuo numerot ilmestyvät usein ja näistä eniten 22.

Se johtuu siitä että tod.näk. olet salaliittoteoreetikko. Maailmankuvasi on vääristynyt. Ole huoleti, ne numerot ovat pelkkää sattumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21, 22, 5 ja 8. Nuo numerot ilmestyvät usein ja näistä eniten 22.

Se johtuu siitä että tod.näk. olet salaliittoteoreetikko. Maailmankuvasi on vääristynyt. Ole huoleti, ne numerot ovat pelkkää sattumaa.

Riippuu siitä kuinka mones heräämiskokemus se on. Se eka on sellaista punaisen pillerin purentaa, jossa kaikki on niiiiiiin vakavaa ettei mitään ylärajaa. Siis voi hyvä luoja. : D

Vierailija
64/69 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1111 = tulet tapaamaan tärkeän henkilön jolla tulee olemaan iso rooli elämässäsi, ole valmis muutoksiin.

Vierailija
65/69 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 2222 näen usein. Kerran näin 1111. Tapahtuuko tuon 1111 kerta näkemisen jälkeen jotain?

Vierailija
66/69 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salaliittoteoreetikko. En kuulu new age-jengiin. Siitä syystä en huomaa tuollaista. Ap ajattelee että nuo numerot koko ajan toistuvat. En usko että toistuvat sen useammin kuin muutkaan numerot.

Vierailija
67/69 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nyt puolisen vuotta näkynyt usein luku 22 tai 222 tai 2222. Myös 1111 tulee usein vastaan. Sen lisäksi esim 1414, 1717 jne. tuplaluvut. Itse olen hengellinen ja uskon numerosarjojen olevan viestejä. En ole kuitenkaan kiinnostunut noista netissä olevista ”selityksistä”. Ajattelen lähinnä, että henkioppaani/enkelit mitkä lie ilmoittavat vain olevansa tukenani ja muistuttavat itsestään. Meditoidessani sitten usein kiitän saamastani tuesta ja ohjauksesta.

Teen myös itse leipätyönäni työtä numeroiden parissa, mutta enpä silloin oikeastaan kiinnitä niihin sen suurempaa huomiota. Lähinnä juuri vapaa-ajalla kellot, pesukoneet ja vaikka näkkileipäpaketin sulkijassa näkyvä parasta ennen 2/22. Enpä näistä juuri huutele, ovatpa sitten viestejä tai ovat olematta.

Vierailija
68/69 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen oikein ottanut todesta näitä, koska en itse nähnyt näitä numerosarjoja sen useammin kuin muitakaan numeroita, vaikka olin lukenut niistä. Mutta kuinkas kävikään. Aloin itse nähdä niitä ja olen nyt varmaan muutaman kuukauden nähnyt jatkuvalla syötöllä ykkösiä ja kakkosia, niiden yhdistelmiä ja satunnaisesti myös kaikkia muita, kuten 4444, 5555 jne. Mitähän nämä nyt sitten minun kohdallani tarkoittanevat? Ei ole mitään normaalia suurempaa kriisiä menossa ainakaan.

Vierailija
69/69 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kiinnittänyt huomiota toistuviin numerosarjoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi