Muita jotka näkee paljon 1111 ja 2222 numerosarjoja?
Tuli mieleen tuosta Sofia B.n instastorysta...
Pyykkikone, kaikki digitaaliset kellot, paljon näitä numerosarjoja. Tätä tapahtui huomattavan usein, lähes joka päivä kun elämässä oli paha kriisi meneillään, nyt tilanne rauhoittunut enkä ole nähnyt kuukausiin kuin yhden kerran.
Muita? Jokainen joka niitä saa, tietää kyllä mitä ne ovat. Niistä saa uskomatonta voimaa ja lohtua.
Kommentit (69)
Omia vakinumerosarjojani ovat erityisesti 1444 ja 2222.
Laita googleen ”what means 1111” ja ”what means 2222” niin saat selityksen.
Kaikki ei ole niin herkkiä ja oikeilla "taajuuksilla" että saisi tällaisia viestejä. Itse tunnen vahvan yhteyden henkimaailmaan muutenkin, niin nämä numerosarjat ei ole mikään ihme.
Uskon että Sofia on pohjimmiltaan tosi herkkä ja tunteellinen, siksi saa näitä viestejä.
Itseäni ovat seuranneet jo vuosia numerot 5 ja 13.. lapseni syntymäpäivästä 03.10.2013 alkaen..päivämäärä on kaiken lisäksi anagrammi. Hänen nimipäiväänsähän on tietenkin 5.5.( en tätä tajunnut nimeä valitessa,kriteerit olivat muut) ja asuntomme on (tiennimi) 5 / 13( en tiennyt asunnon koko numeroa sen vuokratessani,asia paljastui vasta paikanpäällä ja kyllä huvitti, että jaahas,tuossa ne taas nököttävät ovessa nuo luvut..) Numerot ovat myös paikkakunnan postinumerossa. Omasta nimestäni tulee numerologian lukuarvon mukaan 13, joskaan ei ole ristimänimeni. Muissakin yhteyksissä samat luvut näkyvät, enkä kertakaikkiaan käsitä näiden numeroiden kummittelua elämässäni..?? Voisiko joku numerologiaan paremmin perehtynyt kertoa, mistä voisi olla kyse, ei tämä ole sattumaa.. muitakin numerosarja on,mutta olivat aikanaan toisessa elämäntilanteessa, hyvin outoa.. Ja VOI HERRANJUMALA SENTÄÄN,tätä ette kyllä usko.. TUNNISTAUTUMISNUMEROT,JOITA MINULTA VIESTIN LÄHETTÄMISEKSI PYYDETÄÄN,NÄYTTÄVÄTKIN OLEVAN NUO TUTUT 553.. Voi tsiisus, mitä tämä oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Laita googleen ”what means 1111” ja ”what means 2222” niin saat selityksen.
Ja kuka nuo selitykset on keksinyt? Jotka google näyttää.
What the hell? Teen töitä numeroiden parissa, ja tuskin mikään numerosarja hätkähdyttää.
Näin pitkään toistuvasti ykkösiä. Aivan käsittämättömissä asiayhteyksissä. Ei vain kelloissa vaan esim punnitsin kurkin jonka hinta oli 1.11e tai perunoiden paino kilo ja 111g.. aika spookya.
No kävikin niin et elämääni tupashti aivan käsittämätön rakkaussuhde ja päädyin avioeroon.
Ykköset on sittemmin loppuneet.
Tilalle tulleet juurikin nämä 1717 2121 tai 2115 1221 1441 jne.. peilikuvanumerot.
Uskon että ykköset enteili muutosta ja nämä parit ja peilikuvat juuri sitä että olen löytänyt sielunkumppanini.
<3
Kun näin 1111 niin tapasin Twin Flameni eli toisen sielunpuolikkaani, peilikuvani joka on voimakkaampi yhteys kuin soul mate. Kun kohtasimme yllättäen 20 vuoden jälkeen ja näin 2222 niin Kolmas Silmäni aukesi chakrameditaatiossa. Nuo menee tuossa järjestyksessä eli ensin koet 1111 ja kun täydennyt toisella sielulla niin näet 2222 joka paikassa.
Tuo pitää kokea oikein, ei "trendikkäästi" niin koska kaikki muutkin kokee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei ole niin herkkiä ja oikeilla "taajuuksilla" että saisi tällaisia viestejä. Itse tunnen vahvan yhteyden henkimaailmaan muutenkin, niin nämä numerosarjat ei ole mikään ihme.
Uskon että Sofia on pohjimmiltaan tosi herkkä ja tunteellinen, siksi saa näitä viestejä.
Sofia varmaan nähnyt numeroa 2222 koska Celinen uusin käsilaukku maksaa 2222 euroissa!
Muistakaa kiittää, kiittäkää sydämestänne henkimaailmaa. Apu ei lopu ja sitä saa kun pyytää. He ovat sitä varten, meitä auttamassa tällä elämän vaikealla läpikulkumatkalla.
Tunnette yhteyden lämpönä rinnassa ja hyvänolontunteena.
Pitää harjoittaa Law of Attractionia jotta tuo numerosarjojen merkitys aukenee, ei saa olla itsekeskeinen, ahne, omaan napaan tuihottava itserakas laskelmoiva ihminen, vaan täytyy toivoa hyvää kaikille muille jotta se hyvä tulee takaisin omalle kohdalle.
Ennen kuin sain töissä palkankorotuksen, näin edellisenä iltana numeroa 888 joka tarkoittaa rahaa.
Luulin että joudun yt-neuvotteluihin ja pihalle vaikka tiesin tehneeni erinomaista työtä, mutta minua kiitettiin siitä että olin ollut kannustava työkavereita kohtaan korona-aikana, tukenut heitä henkisesti. Sen ansiosta sain palkankorotuksen.
Meillä on koko perheen syntymäpäivät hauskasti. Jokainen on syntynyt sellaisena päivänä, että jos laskee päivä+kuukausi, tulee tulokseksi 10. Esimerkiksi 1.9., 5.6., 7.3. ... Näin siis minulla, miehellä ja kahdella lapsellamme.
Lisäksi siskoni sosiaaliturvatunnuksen loppuosa on sama kuin minun syntymäpäiväni, ja siinä oleva kirjain on etunimeni ensimmäinen kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on koko perheen syntymäpäivät hauskasti. Jokainen on syntynyt sellaisena päivänä, että jos laskee päivä+kuukausi, tulee tulokseksi 10. Esimerkiksi 1.9., 5.6., 7.3. ... Näin siis minulla, miehellä ja kahdella lapsellamme.
Lisäksi siskoni sosiaaliturvatunnuksen loppuosa on sama kuin minun syntymäpäiväni, ja siinä oleva kirjain on etunimeni ensimmäinen kirjain.
Siis esim 5.5. tietenkin....
Vierailija kirjoitti:
Pitää harjoittaa Law of Attractionia jotta tuo numerosarjojen merkitys aukenee, ei saa olla itsekeskeinen, ahne, omaan napaan tuihottava itserakas laskelmoiva ihminen, vaan täytyy toivoa hyvää kaikille muille jotta se hyvä tulee takaisin omalle kohdalle.
Ennen kuin sain töissä palkankorotuksen, näin edellisenä iltana numeroa 888 joka tarkoittaa rahaa.
Luulin että joudun yt-neuvotteluihin ja pihalle vaikka tiesin tehneeni erinomaista työtä, mutta minua kiitettiin siitä että olin ollut kannustava työkavereita kohtaan korona-aikana, tukenut heitä henkisesti. Sen ansiosta sain palkankorotuksen.
Ja väitätkö, että tämän maailman valtaa pitävät rikkaat eivät ole itsekeskeisiä, ahneita, omaan napaan tuijottavia, itserakkaita, laskelmoivia ihmisiä?
Kun näin 11:11 ja 1111 joka paikassa, niin tapasin uuden miehen joka on täydellinen, saimme yhdessä uuden talon haluamallani alueella jossa olin haaveillut asuvani 1,5 vuotta, hän sai paremman työpaikan, minä sain paremman työpaikan ja koska olen itse tahattomasti lapseton niin sain uuden miehen kautta kaksi lasta. Heidän äitinsä oli jättänyt heidät.
Unelmani kävivät toteen. Tahdon vain hyviä asioita lähimmäisilleni, siksi hyviä asioita alkoi tapahtua myös minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21, 22, 5 ja 8. Nuo numerot ilmestyvät usein ja näistä eniten 22.
Minäkin nään usein numeroita 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 tai noiden eri yhdistelmiä 🙄
Et nyt ymmärrä, ei kyse ole pelkistä numeroista rivissä vaan enkelinumeroista, jotka näkee kun on tietyllä taajuudella valmis vastaanottamaan numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja väitätkö, että tämän maailman valtaa pitävät rikkaat eivät ole itsekeskeisiä, ahneita, omaan napaan tuijottavia, itserakkaita, laskelmoivia ihmisiä?
Nimenomaan tuossa piilee se idea, he ovat pinnallisia eivätkä koe aitoa onnea. Ovat kehittymättömiä sieluja. Henkisesti vajaita kuin laumanjohtajaeläimet.
Kaikki heidän elämässään on KULISSIA.
Ihminen joka elää elämää jossa merkkilaukut ja muu logoluksustelu on keskipisteessä, tuskin on hengellinen herkkä ihminen.
Minäkin nään usein numeroita 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 tai noiden eri yhdistelmiä 🙄