Käräyttäisitkö naapurisi ratista?
Mitä sanoisi omatuntosi,käräyttäisitkö jatkuvasti kännissä ajavat naapurisi vai et?
Kommentit (35)
En vasikoi. Loppumaton työmaa. Sitten jotuisi myymään kodin. Leimavero on aivan liikaa , tästä arvo 600 000 ja siitä 4 %. jos ostaa toisen ja siellä on taas viinitonkan lipittäjä. Jos ajaa Alepaan 800 metriä omakotialueella , osaa hyvin ajaa pikkupätkän . Inhoan kännikalleja. Maalla ajetaan aina kännissä, paitsi ne joka eivät koskaan juo, kuten minä. En ole koskaan junut alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Paras naapuri ikinä, on kuin perheenjäsen.
Sä antaisit siis perheenjäsenesikin vaarantaa oman ja toisten hengen? Jännä asenne...
Täh? Kyllä. Sut myös kun ole avunantajana rikokseen.
En. Enemmän selvät kuskit tappaa muita liikenteessä.
Olen käräyttänytkin. Alueella paljon lapsia ja tää äijä ajeli enemmän kännissä ku selvinpäin. Jälkikäteen mesos pihalla, että kuka vasikoi yms. Eikä äijän ajelut tuohon loppunut, sit ajettiin kännissä ja kortitta.
Olen käräyttänut isänikin, joten tietenkin. En salli jonkun kuolemaa tilanteessa, jossa se on estettävissä. Se on varmasti parempi vaihtoehto rattijuopollekin ola kortti vähän aikaa pois, kuin aiheuttaa jonkun kuolema. Myös rattijuoppo itse on vaarassa oman tyhmyytensä takia.
Olen käräyttänytkin. Onneksi tyyppi oli niin kännissä, ettei meinannut edes saada autoa käyntiin. Poliisit ehtivät tulla korjaamaan talteen suoraan ratin takaa pihasta.
Jäin leskeksi odottaessani kaksosiamme. Rattijuoppo ajoi mieheni auton päälle ja mieheni menehtyi. Rattijuopolle ei käynyt kuinkaan. Rattijuopon vaimo tiesi miehensä lähteneen humalassa ajamaan, samoin heillä kylässä ollut naapuripariskunta. Kukaan ei tehnyt mitään. Menetin mieheni alle 30-vuotiaana ja lapsemme eivät ikinä nähneet isäänsä.
Soita aina rattijuoposta. Aina.
En. En vaan välitä yhtään. Ja sen välinpitämättömyyden seurauksena en varmaan edes huomaisi.
Tekisi mieli kyllä ampua laiskan lähinaapurin vapaana juoksenteleva pikkupiski. Ei tosin ole mitään millä ampua, enkä osuisi vaikka yrittäisinkin.
Naapuria ei ikinä ilmianneta! Tiedätte varmaan mitä ilmiantajille tapahtuu?
Käräytin oman miehenikin. En voisi ottaa tunnolleni sitä, että se ajaa jonkun kuoliaaksi ja olisin voinut estää sen.
Vierailija kirjoitti:
Naapuria ei ikinä ilmianneta! Tiedätte varmaan mitä ilmiantajille tapahtuu?
Eipä sitä ilmiantajaa kukaan pysty selvittämään jos ei ole niin typerä että itse kertoo.
Määritelkää naapuri?