Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuodanko kuiviin?

Vierailija
27.06.2020 |

Mikähän hitsi iski? Kierron päivä
8, kolme päivää normaalistikin todella runsaiden menkkojen loppumisen jälkeen istuin sohvalla, kun tunsin pulppuavani jotain. Ihan jäätävät hyytymät kunnon kirkkaan punaista kun vessaan pääsin.
Ikää 42, ei hormonaalisia valmisteita eikä seksiäkään pariin viikkoon.
Nytkö ne vaihdevuodet iski??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes epäilet vuotavasi kuiviin niin et kyselisi täältä. Mene muualle vuotamaan!

Vierailija
2/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Tai olet syönyt vähemmän kuin yleensä, stressannut tms. Onko mahdollista, että olisi ollut ns. varhainen keskenmeno kuukautisten päätteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosien esioireilua. Itse olen joutunut vastaavassa tilanteessa sairaalaan, kun vuodin ihan solkenaan. Vuotohäiriöksi diagnosoitiin kun ensin oli tietysti raskaus (ja keskenmeno) suljettu pois.

Vierailija
4/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus ilmeisesti varhainen keskenmeno reagoi juurikin noin.

Vierailija
5/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy gynekologilla varmuuden vuoksi, ei voi luottaa täysin palstavastauksiin. 

Vierailija
6/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuosien esioireilua. Itse olen joutunut vastaavassa tilanteessa sairaalaan, kun vuodin ihan solkenaan. Vuotohäiriöksi diagnosoitiin kun ensin oli tietysti raskaus (ja keskenmeno) suljettu pois.

Ei todellakaan.

Vierailija
7/8 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vuodanko minä kuiviin, Arska tempaisi minua keklulla kylkeen ja verta tuli kuin härän kurkusta ja vieläkin vähän valuu vaikka laitettiin siihen jesaria päälle?

-Yrtsä

Vierailija
8/8 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan.

Miten niin "ei todellakaan"? Vuotohäiriöitä minua hoitaneen lääkärin mukaan voi "tässä iässä" tulla, kun hormonitoiminta heikkenee. Vaihdevuodet voivat oireilla kymmenenkin vuotta ennen kuin menkat jäävät pois.

-3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän