Nettimies: ”En pidä itseäni kovin kiinnostavana”
Fiilis lopahti. Miksi minä pitäisin sinua kiinnostavana/tutustumisen arvoisena jos et ole edes itsesi mielestä kiinnostava?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään itseäni väheksymättä tiedän, että hiljaisenpuoleinen, hyvin rauhallinen, introvertti, puutarhan hoidosta, lukemisesta ja käsitöistä innostunut keski-ikäinen nainen ei ole kovin kiinnostava. Olen hyvin tasainen luonne, en tuo itseäni esiin (en viitsi), en harrasta draamailua enkä mitään extremeä.
Kyllä musta aina miehet kiinnostuu, ulkonäköni takia, mutta tuntuvat sitten jotenkin tylsistyvän seurassani. En tarjoile draamaa, itkua, riitaa, mustasukkaisuuspuuskia... ja joku mies totesikin, että siksi kanssani ei kipinöi. Puuttuu jännitys ja "vääntö". No, onneks viihdyn enemmän kuin hyvin itsekseni.
Mä olen myös tämmöinen mutta ilman ulkonäköä. Vaikea on keksiä deittisivuille kyllä mitään markkinointitekstiä kun oon ihan tavis ja tyytyväinen siihen. Vai onko jollain ideoita?
Se vastinkappale ois kyllä mukava löytää.
Miten ystäväsi sinua kuvailisivat? Tai vanhempasi ja sisaruksesi?
Mikä helvetti edes on nettimies? Joku panosovelluksesta kymmenien muiden joukossa bongattu irtopano?