Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko vai en?

Vierailija
27.06.2020 |

Erottiin mieheni kanssa kuukausia sitten, mutta palattiin yhteen parin viikon päästä erosta. Ehdin siinä välissä kuitenkin sänkyyn toisen miehen kanssa. Ajattelin, että mulla ei ois mitään velvollisuutta asiasta kertoa, mutta nyt se on jäänyt vaivaamaan mieltä ja olen varma, että mies ei sitä hyvällä ottais ja luottamus vois mennä. Olen aikaisemmin siis sanonut, että en salaile mitään. Mitä mieltä olette, kerronko asiasta vai en? Vai tarvitseeko edes kertoa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/25 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et olisit tilivelvollinen, paitsi jos sait jonkun taudin tai tulit raskaaks. Mut jos nyt rupee vaa vaivaamaan etkä yli pääse ni kerro lyhyesti. Ite elät elämääsi kuitenkin ja teet ite päätöksesi. Ja kannat vastuusi. Miehelläsi on tod. Näk. Ollut ihan samoja juttuja välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerro. Mitä se muille kuuluu, mitä eronnut ihminen tekee ja kenen kanssa. Hyvää kokemustahan se vain oli, eikä siitä kannata tehdä numeroa.

Vierailija
24/25 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse kuulla mieheltäsi vastaavaa? Kertomalla voit kuulla itse myös paljastuksia, mitä toinen on erossa ollessa tehnyt. Ja onko niillä merkitystä nykyisessä tilanteessa? Jos olette eron aikana kumpikin tulleet lopputulokseen, että haluatte olla yhdessä.

Vierailija
25/25 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään. Olitte eronneet eikä se kuulu miehelle. Sitä paitsi tekisit sen vain siksi, että jostain syystä tunnet syyllisyyttä. Ei miehesi siihen tarinaan ihastuisi. Anna menneiden olla ja keskity nykyhetkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän