Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan eksää

Vierailija
27.06.2020 |

Miten tästä pääsee yli? Välillä menee ihan hyvin, mutta sitten iskee kamala ikävä. Kukaan ei tunnu miltään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuta itteäs siitä, miksi hän on ex. Yleensä exät on exiä syystä. Tsemppiä!

Vierailija
2/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksät ovat ihan syystä eksiä, siksi että heidän kanssaan ei sovi yhteen syystä jos toisesta. Itse kaipaan haavekuvaa, jonka eräästä ihmisestä loin, mutta joka hän ei ollut. En siis kaipaa oikeasti häntä vaan omaa luomustani hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama miekkonen, joka äsken ruinas neuvoja miten saada exä takaisin?

4/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mut jätettiin aivan yhtäkkkiä tekstiviestillä. 2 kuukautta mennyt sumussa ja itkiessä.

Vierailija
5/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten auttaa toinen parempi henkilö, joka on kaikkea sitä mitä eksältä puuttui.

Vierailija
6/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten auttaa toinen parempi henkilö, joka on kaikkea sitä mitä eksältä puuttui.

Mä en voi sietää tuollasia ihmisiä, jotka ottavat itselleen jonkun ihan vaan laastariksi. Oksettavaa ja välinpitämätöntä toisten ihmisten hyväksikäyttöä!

Vierailija
7/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitoutumiskammo. Pilaan hyvätkin suhteet omalla vempuloinnilla ja haastamisella. En vain pääse siitä mallista irti, koska se aktivoituu aina kun olen pääsemässä "läheiseksi" jonkun kanssa.

ap

Vierailija
8/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun exä joka kokoajan leikkii mulla?? 

Vierailija
9/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kaipaan. Mutta exällä on toinen nainen ha hän ei varmasti kaipaa mua. Mutta ikävä on hirveä.

Vierailija
10/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet ja minkä ikäinen? Jos oot mun exä niin olen kaiken sun kanssa yrittänyt jo, olisin ottanut sut takaisin ja halunnut sun kanssa kaiken, mutta en enää suostu olemaan heittopussina...

Vierailija
11/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää tuollasia ihmisiä, jotka ottavat itselleen jonkun ihan vaan laastariksi. Oksettavaa ja välinpitämätöntä toisten ihmisten hyväksikäyttöä!

En laastariksi ottanutkaan. Olin pitkään sinkkuna haikaillen eksää. Ainoastaan uudelleen rakastuminen on vienyt kaikki haikaillut mennessään. En enää ymmärrä mitä hänessä näin.

Vierailija
12/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä kaikkeansa yrittänyt. Kamalasti vannoi rakkautta ja puhuttiin yhteenmuutosta ja vaikka mistä, mutta niin se sitten jäi.

Ap

Vierailija
13/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä kaikkeansa yrittänyt. Kamalasti vannoi rakkautta ja puhuttiin yhteenmuutosta ja vaikka mistä, mutta niin se sitten jäi.

Ap

Joo munkin eksän kanssa puhuttiin yhteenmuutosta, mutta niin se vaan jätti mut. Koska en muka rakastanut. Vaikutat samanlaiselta ulisijalta.

Vierailija
14/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä roikkopallisi umpisolmuun ja kuse pulloon. Auttaa varmasti.

Vierailija
15/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Vierailija
16/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis vempuloit ja haastat jo lyhyen suhteen aikana ja toisen pitäisi jäädä yrittämään kaikkensa? Jotain rajaa omaan napaan tuijottamiseen.

Vierailija
17/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis vempuloit ja haastat jo lyhyen suhteen aikana ja toisen pitäisi jäädä yrittämään kaikkensa? Jotain rajaa omaan napaan tuijottamiseen.

Mistä sä tiedät, kuinka pitkä suhde ap:lla oli?

Vierailija
18/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama kiero ja jättinokka. Peiliä syytät. Kusipää!

Vierailija
19/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo munkin eksän kanssa puhuttiin yhteenmuutosta, mutta niin se vaan jätti mut. Koska en muka rakastanut. Vaikutat samanlaiselta ulisijalta.

Aijaa. No en mäkään kuulemma rakastanut eksääni tarpeeksi.

Ap

Vierailija
20/23 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä kirjoittaja on se sinun exäsi, ja hän ajattelee sinusta samaa?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3799196/voinko-saada-takaisin-ihmisen-j…