Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletatteko aina että yhdessä liikkuvat mies ja nainen Seurustelevat?

Vierailija
27.06.2020 |

Itse ainakin oletan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oleta. Enkä kyllä edes katso ihmisiä tai ajattele heistä yhtään mitään. N46

Vierailija
2/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Ihmisillä on sisaruksia, työkavereita jne. joiden kanssa välillä on asiaa liikkua kaksin. Esim. isän hautajaisia järjesteltiin veljen kanssa. Jotkut luuli pariskunnaksi, vaikka ollaan aika samannäköisiäkin. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä monella tapaa yksinkertainen, mutta niin yksinkertainen en ole, että tuollaista olettaisin. 

Vierailija
4/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun äitini (82) kulkee poikani (20) kanssa sinun ohitsesi, oletat että he seurustelevat :D

Vierailija
5/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ikinä oleta. Tod.näk on veli, tai friendzounattu simp-kaveri joka on ihastunut naiseen (mutta ei tule koskaan saamaan häntä).

Vierailija
6/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Tällä periaatteella en uskaltaisi kulkea kaupungilla veljeni, työkavereideni, isäni, setäni, kummisetäni tai tanssiparini kanssa.

Vierailija
7/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
8/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on työvaatteet, silloin oletan, että vain kollegoita.

Vierailija
9/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan he olla Naimisissakin, ei vain Seurustella?

Vierailija
10/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Itse olen ruma lihava 54v nainen ja minulla on kihloissa oleva pitkä komea 28v poika. Kun olemme olleet kaksin hoitamassa raskaita ( läheisten kuolemantapauksiin liittyviä) asioita, hän on jopa kadulla ottanut minua kädestä. Minkähänlaista parisuhdetta olette mielessänne kehitelleet...

Vierailija
11/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he näyttävät saman ikäisiltä, niin kyllä. Paitsi jos ovat jotain lapsia.

Vierailija
12/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait kukaan noin yksinkertaisesti ajattele?

Vierailija
13/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Itse olen ruma lihava 54v nainen ja minulla on kihloissa oleva pitkä komea 28v poika. Kun olemme olleet kaksin hoitamassa raskaita ( läheisten kuolemantapauksiin liittyviä) asioita, hän on jopa kadulla ottanut minua kädestä. Minkähänlaista parisuhdetta olette mielessänne kehitelleet...

Kuka pitelee aikuisena äidin kädestä kiinni? Ehdottomasti luulksin, että olette yhdessä.

Vierailija
14/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joskus on tosi epäsuhtia pareja kun ikääntyminen ei näy joittenkin kasvoista ja jotkut tuplavanhenee.

Vierailija
15/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mut valtaosa ajattelee. Valtaosa ajattelee myös että kaksi yhdessä kävelevää naista on kavereita ja jos otan tyttöystävääni julkisesti kädestä kiinni niin mulkoillaan pahasti:D

Vierailija
16/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ollaan luultu veljeni tyttöystäväksi, eikä millään meinattu uskoa että oon sisko. Pari kertaa luultu myös poikani likkakaveriksi.

Vierailija
17/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mut valtaosa ajattelee. Valtaosa ajattelee myös että kaksi yhdessä kävelevää naista on kavereita ja jos otan tyttöystävääni julkisesti kädestä kiinni niin mulkoillaan pahasti:D

itse ajattelen , että on venäläisiä tai jos on isotissisiä niin gdanskista

Vierailija
18/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet lepakko?

Vierailija
19/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuori nainen kävelee kaupungilla vanhemman miehen kanssa oletan että tytär tai tyttärentytär avustaa dementoituvaa isäänsä/isoisäänsä.

Vierailija
20/25 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on yli 25v vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan