Jos timmi nainen tulee kauppaan pienessä topissa ilman rintsikoita
Nännit nöpöttäen kuin sumuvalot pitkinä, niin saanko minä viriilinä miehenä tujottaa tätä suloista näkyä, vai olenko minä sika ja nainen me too -uhri?
Näin nimittäin tapahtui eilen illalla
M34
Kommentit (21)
Nainen on uhri. Hän ei halua olla kohde, hän haluaa olla voimaantunut ja itsensä hyväksynyt ihminen, ei nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuijotan mutta silleen vaivihkaa ja ihailen mielessäni. Samalla lailla kuin ihailen hienoa maalausta tai valokuvaa. Jotkut naiset on seksikkäitä ja kauniita, jotkut taas ei. Samalla lailla naisetkin katselee upeita uroksia eikä meikäläiseen tavalliseen urokseen juuri katseita kiinnitä.
Onko paljastavasti pukeutunut nainen aina automaattisesti seksikäs ja kaunis?
Saanko tuijottaa kireissä shortseissa olevaa stondistasi?
Täytyyhän se käydä vähän kokeilemassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tuijotan mutta silleen vaivihkaa ja ihailen mielessäni. Samalla lailla kuin ihailen hienoa maalausta tai valokuvaa. Jotkut naiset on seksikkäitä ja kauniita, jotkut taas ei. Samalla lailla naisetkin katselee upeita uroksia eikä meikäläiseen tavalliseen urokseen juuri katseita kiinnitä.
Onko paljastavasti pukeutunut nainen aina automaattisesti seksikäs ja kaunis?
Ei tietenkään mutta sellainen mielikuva nyt jostain syystä tuli.
Millainen on pieni toppi? Siis joku tiukka napapaita vai
Vierailija kirjoitti:
Millainen on pieni toppi? Siis joku tiukka napapaita vai
Ns. Urheilutopin mallinen...loppuu tuuman tai pari rintojen alapuolelle
Ap
Haluaa huomiota. Viihtyy pakasteosastolla jolloin pitkät päällä 😉
Saa, luulisi itsekin tajuavan että tuijotetaan jos päättää olla noin ihmisten ilmoilla.
Saat tuijottaa, hän tietää sen kyllä.
Tässä on vähän sama kuin jossain nettisivuilla, "jatkamalla sivustolle, hyväksyt sen käyttöehdot"
Vierailija kirjoitti:
Nainen on uhri. Hän ei halua olla kohde, hän haluaa olla voimaantunut ja itsensä hyväksynyt ihminen, ei nainen.
Saahan sitä "voimaantunutta ihmistäkin" tuijottaa, jos on hyvännäköinen...
Sen kuin katsot kunhan muistat että aivoton kuola valuu - tuijotus kertoo enemmän sinusta kuin naisesta.
Saa tuijottaa ja värähtelevää viisariaan pitää hieman kouria parempaan asentoon.
Uuuhh itse olisin ottanut myös vähän kuvaa kännykällä. Kesästä saa nauttia ja naiset haluaa näytellä sulojaan meille miehille!
M37
Siis katso ihan vapaasti, viimeksi äsken kävin urheilurintsikoissa ja shortseissa kaupassa lenkin päätteeksi.
Ei mua katsominen kiusaa. Koskea ei saa eikä tarvitse juttelemaankaan tulla jos ei jotain ihan oikeaa asiaa ole. :D
N24 167/52
Minulle opetettiin lapsena, että muiden ihmisten tuijottaminen on epäkohteliasta.
Saa. Sitä hän haluaakin. Ite oon 43 v mies, ja eilen Yyterissä tuli 2 kpl noin 20 v tyttöä pikku bikineissä ottaan aurinkoa ihan viereen. Jotenkin huvittikin, kun molemmat hieroivat pitkään ja hartaasti aurinkorasvaa rintoihinsa. :)
Tuijota pois vain, siksi se sinne on tullutkin, tyrkylle.