Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan saanut rahoja tilille kevään peruutetuista lennoista??

Vierailija
27.06.2020 |

Tarkistin juuri sähköpostia, ja ekat lennot tosiaan Finnair peruutti maaliskuulle. Sitten olin jo ostanut norskin lennot huhtikuulle.
Mitään ei kuulu. Sellaista konkreettista, että tässäpä rahasi, tai edes kysyttäisiin tilinumeroa tai jotain.

Toki on tullut meikkejä kuinka teemme kaikkrmme ja ihan hirveästi on töitä ja kovasti yritämme parhaamme jne. Mutta itse rahaa: not.

No sitten istuin 2kk kotona ka olin lähdössä SAS:lla kesäkuussa, sepä peruutettiin myös. Sieltä ei ole kuulunut mitään myöskään.
Onko kukaan saanut korvauksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norskilta on tullut jo kk sitten

Vierailija
2/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostit SAS:n lennon pahimpaan koronapiikin aikaan ja nyt ihmettelet kun lento yllätysyllätys peruutettiin että mitä nyt?

Tyhmyydestä sakotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wizzairilta tuli huhtikuussa pari sähköpostia, jossa lupailivat rahoja, mutta eipä ole kuulunut sen jälkeen mitään eikä rahoja ole näkynyt.

Vierailija
4/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norski n 4 viikkoa, Finnair 6 vkoa, British Airways 2 päivää!! Hilton hotelli maksoi myös nopeaan, alle 2 viikkoa rahat takaisin.. 

Kai te ootte kuitenkin luottokortilla ne maksanut, palautuu automaattisesti sille millä maksettu. 

Vierailija
5/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty tilinumeroa? Etkö antanut sitä siinä hakemuksessa, joka piti täyttää?

Minä sain Finnairilta rahat takaisin monta viikkoa sitten, mutta ne tulivat luottokortille, jolla olin maksanut lennot.

Vierailija
6/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut vastaan useamman voucherin (SAS), koska ne ovat vuoden voimassa ja lentelen joka tapauksessa useampaan kertaan. Ne tulivat muutamassa päivässä.

Vierailija
7/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut. Sähköpostiin kilahtaa vaan aina että kiitos kärsivällisyydestä.

Vierailija
8/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut 3 kk Finnairilta rahoja, hain niitä 31.3. Asiakaspalvelu vaan pahoittelee asiaa, kun olen kesäkuussa pari kertaa soittanut. Kuluttajaviranomaisilleko soitettava jo?

Vierailija
9/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten sain. Palautui takaisin luottokortille.

Vierailija
10/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajaviranomainen on jo Finnairille huomauttanut rahojen liian pitkästä palautusajasta mutta Finnair vetoaa ruuhkaan. Alunperin ilmoittivat jo 8 viikon käsittelyajasta joten odota rauhassa. Rahat tulee kun tulee.

Vierailija
11/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Finnairilta mitään kyselty tai oltu yhteydessä sen jälkeen kun olivat ilmoittaneet että lennot on peruttu ja tein korvaushakemuksen. Kuuden viikon kuluttua rahat oli palautuneet luottokortille jolla lennot oli maksettu. En ymmärrä mitä yhteydenottoja olisi pitänyt tullakaan. Kaikki meni tosi sujuvasti.

Vierailija
12/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maaliskuun loppupuolen lennoista  (peruutus 10.3.) rahat takaisin kortille 21.5.

Vierailija
13/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Finnairin lennot peruttiin huhtikuun puolivälissä, saman tien tein hakemuksen eikä rahoja ole näkynyt. Olisi kiva saada ne, melkein 3000€.

Luottokortilla maksettu ja sinne niitä odottelen takaisin.

Vierailija
14/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norski n 4 viikkoa, Finnair 6 vkoa, British Airways 2 päivää!! Hilton hotelli maksoi myös nopeaan, alle 2 viikkoa rahat takaisin.. 

Kai te ootte kuitenkin luottokortilla ne maksanut, palautuu automaattisesti sille millä maksettu. 

British Airwaysillä meni 13 viikkoa palauttaa rahat mulle. Tuntuu olevan arpapeliä... Jouduin soittamaankin sinne 6 kertaa.

Vierailija
15/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norskilta odottelen edelleen 26.3 tehdyn pyynnön palatuksia.Soitin noin 3 viikkoa sitten aspaan ja sanoi että menee vielä useampi viikko todennäköisesti...saapi nähdä...

Vierailija
16/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokorteille ilmeisesti palautuvat nopeammin, kun pankkitililtä maksettuja taas saa odottaa ikuisesti. 3 kk ei ole riittänyt palauttamiseen käteis-uunolle. Oppirahoja. En koskaan enää maksa käteisellä mitään lippuja. Tähän asti ollut se ja sama.

Vierailija
17/17 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maksettu liput luottokortilla niin pistä luottokorttiyhtiöön vähän tietoa tapahtuneesta/aavistus itkemistä menemään -en tiedä mistä tämä lopulta keksittiin mut toimi! Meillä siis peruuntui Tuin matka ja noin tehtiin. Vähän valitusvirttä. Siitä ei sit mennyt ku parisen viikkoa korkeintaan, niin jo tupsahti fyffet luottokortille! Ne kait pystyy sitä kautta vähän kovistelemaan ja nopeuttamaan prosessia. Kylhän se asiakkaiden maksuasioiden sujuvuus ja tyytyväisyys kiinnostaa myös luottokorttiyhtiöitä.

Ei ihme et kestää kauan, ku nois on tietty marssijärjestys, missä nuo maksut käsitellään ja jotkut pääsee ohituskaistalle. Sen lisäksi, et voi olla vaikeaa näille yhtiöillekin tässä taloustilanteessa yks kaks kaivaa kuvetta.